Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, chrono כתב:

אני לא יודע האם לגיטימי לפרק דברים מהאוטו ללא אישור בעל הרכב. אבל מנגד, אם בעל הרכב לא מסכים, הגיוני לציין את זה בדו"ח כמשהו מחשיד.

סליחה, לפרק חלק ברכב ללא רשות בעליו זה ממש ממש לא לגיטימי.

סירוב לפרק פלאגים הוא לא מחשיד בכלל.  דווקא הסכמה לפירוק עשויה להיות משהו מחשיד.

זה בסה"כ מכון בדיקה. לא מוסך.  ומי בדיוק נושא בעלות אם יש נזק ? 

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בחלק ממכוני הבדיקה מפרקים את הפלאגים ובודקים לחץ הפוך - זה חלק מהבדיקה וזה מקובל.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • אחראי פורום
פורסם

אני לא אסכים לאף אחד שאני לא מכיר ויודע מה רמת העבודה וההבנה שלו, להתקרב לאוטו עם משהו שהוא לא דף ועט.

ברוב הרכבים היום לפרק חלקים אפילו מאוד פשוטים, מצריך פירוק של לא מעט חלקים בדרך. זה לא כמו פעם שהכל היה חשוף ורק חיכה לבוקסה.

לצערנו חובבי ההגה וכאלה שחושבים שהם מבינים משהו מהחיים שלהם, זה שאנחנו כלואים במצב בעייתי.

הרי רוב רובו של השוק מאמין לשטויות של מכוני הבדיקה כאילו מדובר בשיקוף מוחלט של הרכב וכל התנגדות שלנו נראית כמו מישהו שמסתיר משהו.

מי שמתייעץ איתי, שאלה ראשונה שלי זה איפה הוא רוצה לבדוק. אם בונקר על מכון בדיקה - מאחל לחייל בהצלחה תו"כ שאני מדקלם לו את הסעיפים שהוא הולך לשלם עליהם 600 ש"ח.

ואני אפילו לא מבסוט שאני צודק, פשוט כואב לי על הכיס של הבנאדם.

הדבר היחיד, באמת היחיד, שיש בו ערך - הוא עניין התאונות והפגיעות. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

נראה כמו קשקוש ולא קשקוש. לא קשקוש כי למה שיתנו אחריות על חלק שמצאו שהוא לא תקין. קשקוש כי הם בעצם מערערים בסעיף על מטרת הנוהל שעוסקת באחריות המכון לממצאים שמצא, כפי שהיא מופיעה גם בתחתית המסמך. אם, למשל, בודק יפשל בסיווג הפגיעה בשילדה, הוא ישלם לדעתי.

פורסם

לא ידע בקשר למכון בדיקה אבל שקניתי רכב שאלתי איזה ארבע מוסכים ולא הסכימו להסתכל על הרכב אין לי אחריות ושאר תרוצים משום מה הבנתי שזה לא חוקי או משהו (אזור יהוד למי ששואל)

פורסם
לפני כשעה, itaysamurai כתב:

הדבר היחיד, באמת היחיד, שיש בו ערך - הוא עניין התאונות והפגיעות.

גם על זה אני לא סומך עליהם במיוחד, אין סיבה שפה יככבו ובשאר יחרטטו

כבר חתמתי...

פורסם

איזה סיוט המכונים האלה כשאתה רוצה למכור והקונה רוצה התחייבות שהמנוע תקין.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 3 שעות, zvit כתב:

הבעיה בבדיקה הזאת שהיא לא מכילה שום מידע שימושי באשר למצב המנוע והגיר. מנוע שעבר 128000 הוא לא חדש: יש רעשים נזילות וכו' - לא כתוב כלום...

לא מדויק. קומפרסיה זה לא מידע שימושי? הספק בפועל (מן הסתם לא תצפה ל100% בגלגלים, אבל גם לא ל-50%)?

כנ"ל גיר, יצא לי לפסול רכב ע"ס בעיה בגיר שנמצאה בבדיקה שלא בטוח שהייתי עולה עליה.

  • אהבתי 1
  • אחראי פורום
פורסם
לפני כשעה, yairw כתב:

גם על זה אני לא סומך עליהם במיוחד, אין סיבה שפה יככבו ובשאר יחרטטו

בנושא הזה יש שחור או לבן, לכן בכ"ז יש איזשהו ערך. זה גם לא כזה קשה לבדוק.

מנוע, גיר וכו', הבדיקה כזאת שטחית, ברור שמי שזה מספיק לו פשוט לא מבין כלום ומבסוט מהחותמת ומה"אחריות".

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

יש שחור או לבן אם יש לך אמונה מלאה בהם,

לגבי פגיעות שילדה, יש להם ציוד מיוחד? או שזה ליפט + עיניים?

שואל באמת, כי כל הניסיון שלי עם מכונים מסתכם בפעם אחת לפני כמה עשורים שחבר לקח פולו 97 לבדיקה,

הוא בא אליי עם X על הכל, הכל!

אפילו סדק על השמשה הקידמית רשמו, באור יום שנינו חיפשנו דקות ארוכות ולא מצאנו שריטה,

החבר קנה את הרכב ששירת אותו כמה שנים עד שנכנס בעמוד וגמר אותו.

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

פורסם
לפני כשעה, דובצע כתב:

בארצות מתוקנות לכול אוטו יש היסטוריה של טיפולים. וגם יש תו תקן לאיך הטיפול יעשה. 

פה שאין חייב לקחת בחשבון עלויות של יישור קו 

 

לא מסכים איתך פה. מבחינתי בתחום הזה אני מעדיף את ההתנהלות של ארה"ב, שם כל אחד יכול לטפל ברכב של עצמו. רוצה היסטוריה של טיפולים - תקנה רכב שטופל במורשה יבואן, יש מספיק כאלה גם בלי תקנות מיוחדות.

פורסם
לפני כשעה, yairw כתב:

עד שנכנס בעמוד וגמר אותו.

הרגת אותי, ציפיתי לסיום כמו "והוא עדיין עובר במשפחה מדור לדור".

  • אהבתי 1
  • אחראי פורום
פורסם
לפני כשעה, yairw כתב:

יש שחור או לבן אם יש לך אמונה מלאה בהם,

לגבי פגיעות שילדה, יש להם ציוד מיוחד? או שזה ליפט + עיניים?

אין אמונה אבל יש דברים שהם אבסולוטיים.

הם בודקים את כל הפאנלים עם מד עובי צבע.

עוברים עם פנס בבתי הגלגלים ובתחתית, בתי הבולמים, מרווח בין פאנלים וכל מקום שבו תאונה תיראה בבירור.

אין פה שטח אפור. זה או שהיתה פגיעה או שלא.

ואגב, זה לא שלא היו טעויות. קראתי פעם על פספוס (או "פספוס") של איתור תאונה במכון בדיקה, הוא נתבע ושילם פיצוי נכבד לתובע.

בכל נושא המכניקה הם מכוסים עד מעל הראש.

  • מעניין 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

זה בערך מה שחשבתי,

יש לי קצת ניסיון עם מד עובי צבע, יקר מאוד שעובר כיול כל שנה, גם הוא לא מדייק משהו, גם חומר פחחים פחות נפוץ בימינו (אני מאוד מקווה)

כל השאר זה עיניים ואם אתה מהתחום וקצת מתעניין בכל המכלולים, אני לא רואה איך העיניים שלהם טובות משלך.

אם אינני טועה, פה בפורום מדי פעם יצוצו סיפורים על פיספוסים כדרך אגב, יצא לי לקרוא כמה.

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...