Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע אני מדיר רגליי ממכוני הבדיקה?


zvit

פוסטים מומלצים

לפני 26 דקות, ProMeR כתב:

זה המון עבודה עם העיניים והרבה פעמים תגלה דברים רק אחרי שתקנה את הרכב.

 

עזרתי עכשיו לחבר לקנות קודיאק משומשת קלות מטרייד מוביל...

בעיקרון, אמרו שהרכב לא עבר שום תאונה ושום דבר, בפועל - ראיתי סימני צביעה על הדלתות והכנפיים, בדיוק מה שאתה מתאר, פס ממש קטן של צבע על הפלסטיקים שמעל בתי הגלגל (שחורים) - באנו עם זה לנציג והוא הסביר לנו שהם צובעים כל רכב שמגיע אליהם. שזה לכשעצמו קצת מבאס, הרי הצבע מהמפעל יחזיק יותר זמן מאשר הצבע 'שגר ושכח' של חברות הטרייד אין.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דווקא בחברות הטרייד אם זה לא ליסינג יש בדיקה שהבעלים עושה עבורם (בדיקה שנועדה לכסח לו את המחיר) ואת שם בהעלים כך שניתן לברר היסטוריה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי עם הבעלים הקודם בטלפון, לא הייתה בעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני 53 דקות, Night Driver כתב:

מוסך שאני סומך עליו, דוח ביטוח והיסטוריה מלאה.

המוסך ירים על הליפט ויבדוק סימני תאונה שאולי פספסתי ודברים חריגים.

המוסך שלך זורם על זה? גובה משהו? כמה רכבים יצא שתביא אליו בבדיקה בחיפוש ממוצע?

עריכה אחרונה על ידי yoni162
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצביעה היא תוצאה של "השבחה" מחירון לוי יצחק מוסיף למגרשים 5% למחיר תמורת המריחה הזאת.

 

לפני כשבועיים רכשתי רכב מחברת ליסינג גדולה. זה היה רכב ספיציפי שקבלתי עליו מידע מוקדם לפני שהחוכר החזיר אותו לחברה.

 

בקשתי מפורשות לקבל את הרכב AS IS ללא השבחה ואחריות (וזה גם התבטא במחיר שהיה נמוך יותר)

 

חזרה לענייננו שוב נתקלתי בבדיקה מקוממת בשיטוטי ברחבי הרשת החברתית:

 

image.thumb.png.e17955124c8bc573a5f9617ddf00897a.png

 

למזמין הבדיקה נאמר ש"הוחלפה כנף עקב שפשוף חניה" אף אחד לא טרח להגיד לו שלתיקון של משמעות גבוהה בכל הקשור לבטיחותו של הרכב, ושהלחמות וחיבורים לא מקוריים לא ממש מומלצים.

 

שימו שבמקום שהפגיעות יופיעו מהכבד לקל הן מופיעות מהקל אל הרכב כאשר המילים "משמעות גבוהה" נבלעות בתור ים המלל, לא מודגשות ואפילו לא נמצאות בשורה אחת.

 

אני מסכים עם זה שכמעט אין תחליף למכוני הבדיקה בכל הקשור בבדיקת פגיעות מרכב ושלדה (ויסלחו כל המוסכניקים המלומדים שחושבים שהם יודעים) אבל כשאת התוצאות כותבים בצורה בלתי קריאה שלא מדגישה את הדברים החשובים - גם את היתרון הזה הם מפספסים.

 

ושיהיה ברור: עיקר הדיון בפוסט של הרוכש הפוטנציאלי נסב על המילים "שמן לא תקין" בסעיף המנוע.

 

וסתם כדי לסבר את העין זה ה"שפשוף" בחניה.

 

ייתכן שזו תמונה של ‏מכונית‏

 

יש פה גם פגיעה במתלה ותקנה 309 - "שפשוף בחניה"

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, yoni162 כתב:

  

המוסך שלך זורם על זה? גובה משהו? כמה רכבים יצא שתביא אליו בבדיקה בחיפוש ממוצע?

זרם וגבה 200 שקל.

הרכב יד שנייה האחרון שקניתי היה לפני כ 10 שנים ועוד לא קרה שנפסל רכב בבדיקה הזו. הסינון שלי היה טוב.

למכוני בדיקה לקחתי רק רכבים שמסרתי לטרייד.

במגאן II מכון הבדיקה כתב בולמים נוזלים והמוסך שהוא גם הסוכנות שאצלה קניתי את המחליפה אמר שלא הגיוני, הרים את האוטו על הליפט ודיווח לטרייד שאין שום נזילה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב המוסכים יסרבו לבדוק כלי רכב שאינם של לקוחות קבועים. יתרה מזאת אני טוען שתהליך חיפוש רכב משומש בעיקר כשאשר מדובר ברכב ישן בתקציב מצןמצם צריך להתחיל במציאת מוסכניק שיסכים ללוות ולטפל ברכב, ורק אז להתחיל לחפש.

 

יש לא מעט אנשים שאומרים לי שהם מעדיפים את "חוכמת ההמונים". לפי רמת התגובות ברשתות החברתיות ברוב המקרים לא מדובר בחוכמה.. וד"ל.

  • רעיון טוב! 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ProMeR כתב:

קומפרסיה זה לא מידע שימושי במכוני בדיקה כי זה ממוחשב באיזה שהיא צורה.

מדויק יהיה ממש לפרק כהל ופלאג, לחבר מודד לחץ, לתת סטארטר, ואז לראות מה הלחץ שנוצר שם.

שאלת תם-

אז איך בודקים קומפרסיה אןם לא כפי שתיארת?

 

מה, מחברים למחשב ושולפים נתון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.12.2023 בשעה 15:00, EliC25 כתב:

עזרתי עכשיו לחבר לקנות קודיאק משומשת קלות מטרייד מוביל...

בעיקרון, אמרו שהרכב לא עבר שום תאונה ושום דבר, בפועל - ראיתי סימני צביעה על הדלתות והכנפיים, בדיוק מה שאתה מתאר, פס ממש קטן של צבע על הפלסטיקים שמעל בתי הגלגל (שחורים) - באנו עם זה לנציג והוא הסביר לנו שהם צובעים כל רכב שמגיע אליהם. שזה לכשעצמו קצת מבאס, הרי הצבע מהמפעל יחזיק יותר זמן מאשר הצבע 'שגר ושכח' של חברות הטרייד אין.

אתה צודק זה פחות מחזיק. מה גם שהרמת צביעה שראיתי במגרשי ליסינג פשוט מביכה. רצינו לסגור עסקה על איזה רכב שהיה לו שפשוף בכנף הקידמית והצביעה הייתה גרועה שאתה רואה שמתפתחת חלודה וחלק מהצבע של הפחח נגע בטמבון. רכב ששוה 100K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדיקות האלה הכרחיות עבור אנשים שלא באים מהתחום ולא קל להם להצביע על האם הצמיג יבש או שיש נקישות מהגיר

בסופו של דבר הם מיישרים קו לפי הבדיקות ומחליפים צמיגים מצבר וכולי

חלקן אפילו בודקות קומפרסיה שזה מצויין ותמורה טובה לכסף 

אתה מדיר מבדיקות כי אתה מגיע מהתחום,  אם אני מגיע לבדיקה אני לא יודע כלום ואני רוצה לקרוא מה תקין ומה לא כדי לקבל תמונה אפילו חלקית

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.12.2023 בשעה 15:41, yoni162 כתב:

  

המוסך שלך זורם על זה? גובה משהו? כמה רכבים יצא שתביא אליו בבדיקה בחיפוש ממוצע?

אם אתה משלם לו ומתאם איתו מראש למה שלא יזרום?

לפני כשעה, CiUiK כתב:

הבדיקות האלה הכרחיות עבור אנשים שלא באים מהתחום ולא קל להם להצביע על האם הצמיג יבש או שיש נקישות מהגיר

בסופו של דבר הם מיישרים קו לפי הבדיקות ומחליפים צמיגים מצבר וכולי

חלקן אפילו בודקות קומפרסיה שזה מצויין ותמורה טובה לכסף 

אתה מדיר מבדיקות כי אתה מגיע מהתחום,  אם אני מגיע לבדיקה אני לא יודע כלום ואני רוצה לקרוא מה תקין ומה לא כדי לקבל תמונה אפילו חלקית

צמיגים ומצבר אפשר בהחלט לבדוק לבד. ואלו התקלות הכי פשוטות לאבחון ותיקון. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, עדי-אל כתב:

אם אתה משלם לו ומתאם איתו מראש למה שלא יזרום?

צמיגים ומצבר אפשר בהחלט לבדוק לבד. ואלו התקלות הכי פשוטות לאבחון ותיקון. 

לאבחן מצבר זה לא כלכך פשוט לאדם שלא יודע לבדוק שמן במנוע וחושב שפלוק (מולטימטר) זה סוג של רובוט
אבל אולי בשבילך זה פשוט.. אתה מדבר מפרספקטיבה שונה
 

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספיק לבדוק תאריך, מצבר מעל שנתיים - שלוש - נמצא לקראת סוף חייו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...