Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, chrono כתב:

 

תראה לי מוסך אחד שמביא לך קסטרול או מוטול במחיר כזה... זה המחיר לשמנים האלה בחנויות חלפים. במוסך תמיד תשלם יותר. ולמה אנשים מתלהבים מהמוטרוקראפט הזה לא ברור לי. שמן חצי סינטטי - כל שמן סינטטי זול יהיה עדיף.

 

לגבי פלאגים - ברור שצריך לתמחר בנפרד (והמחיר נמוך, בהתאם לפשטות העבודה). זה לא חלק מטיפול רגיל (שכולל החלפת שמן, פילטר שמן, ופילטר אוויר). אין פה איזו חפיפה בין הכנות שחוסכת זמן. אם הבן אדם היה בא רק להחליף פלאגים, היית מצפה שיעשו בחינם, כי זה "בדיוק דקה עבודה"?

אני זוכר שזה היה המחיר פלוס מינוס לקסטרול, זה היה מזמן.

 

לגבי הפלאגים, אני לא מסכים. כי ההחלפה היא חלק מהטיפול.

אבל בסדר כמו שפות״ש רשם לשלם 100-200 ש״ח יותר על מוסך שהוא סומך עליו וישן טוב יותר בלילה, זה שווה.

 

פורסם

מה זה "חלק מהטיפול"? פלאגים מחליפים לא כל טיפול, אלא אחת ל-100,000 ק"מ (50,000 אם זה לא אירידיום). אתה יודע מה עוד מחליפים בתדירות הזו? רצועת תזמון (אני יודע, לא במנוע הזה). האם אתה מצפה שהחלפת רצועת תזמון תהיה כלולה במחיר של טיפול גם כן?

 

אני מסכים שאם היו עושים עבודה שדורשת פירוק פלאגים, אז היה הגיוני לבטל את העלות של החלפתם, כי נוצרת כפילות. אבל שאר הפעולות של הטיפול לא קשורות לפלאגים, אז לדעתי אין פה מקום להנחה (אלא אם עושים את זה המחוות רצון טוב).

×
×
  • תוכן חדש...