Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

האם המחיר סביר לטיפול + העברת טסט. 

הוחלף שמן + פילטר שמן 

פלגים. 

פילטר אוויר 

רצועת מנוע ראשית. 

מוט מייצר אחורי

3 נורות שרופות. 

מגבים. 

1500₪ כולל תשלום במכון הבדיקה. 

 

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
לפני שעה, timur2008 כתב:

שלום, 

האם המחיר סביר לטיפול + העברת טסט. 

הוחלף שמן + פילטר שמן 

פלגים. 

פילטר אוויר 

רצועת מנוע ראשית. 

מוט מייצר אחורי

3 נורות שרופות. 

מגבים. 

1500₪ כולל תשלום במכון הבדיקה. 

 

מה זה מוט מייצר אחורי וכן רצועת מנוע ראשית אתה מתכוון טיימינג ?

פורסם
לפני 1 דקה, timur2008 כתב:

מוט מייצב אחורי. 

רצוע ראשית לא טיימינג

 

אין דבר כזה מוט מייצב אחורי, או ימין או שמאל.

טיפול כולל פלגים - 600,

רצועת מנוע - 100,

מוט מייצב - 100,

3 נורות שרופות - 70,

מגבים - 60,

העברת טסט - 200.

בד"כ זה המחירים כולל החלפה 1,130.

פורסם

לא מכיר מוסך שיחליף ב 100 שח רצוע כולל עבודה. 

ויחליף מוט מייצב ב 100 כולל עבודה. 

יש דבר כזה מוט מייצב אחורה במאזדה. משהו בתגובה שלך אומר לי שאתה לא בקיא בזה ב 100 אחוז. 

 

 

אתה מנחש או יודע? רציתי לשמוע ממי שיודע ומבין האם המחיר הוגן, כי מרגיש לי טיפה גבוה, לא בטוח. לכן הייתי רוצה לשמוע ממישהו מבין או בעל מוסך 

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם (נערך)
לפני כשעה, timur2008 כתב:

לא מכיר מוסך שיחליף ב 100 שח רצוע כולל עבודה. 

ויחליף מוט מייצב ב 100 כולל עבודה. 

יש דבר כזה מוט מייצב אחורה במאזדה. משהו בתגובה שלך אומר לי שאתה לא בקיא בזה ב 100 אחוז. 

 

 

אתה מנחש או יודע? רציתי לשמוע ממי שיודע ומבין האם המחיר הוגן, כי מרגיש לי טיפה גבוה, לא בטוח. לכן הייתי רוצה לשמוע ממישהו מבין או בעל מוסך 

לא ראיתי שזה מזדה 3, אכן יש מוט אחורי.

בכל אופן אני מכיר מוסך שעובד בבית שמחליף אותם ב 100 שקל (כל אחד בנפרד).

המוט מייצב והרצועה זולים.

החלפת מוט מייצב היא פשוטה, וכן הרצועה.

ואם לדעתך זה עולה יותר מ 100 ש"ח, אז המחיר 1500 בסדר, א"כ מדוע אתה חושב שהוא יקר ?

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם

זה מרגיש כמו טיפול רגיל עם החלפה של 2 דברים סה"כ פשוטים יחסית ועדיין 1500 שח. 

מה שכן העברת טסט ואגרת בדיקה זה משהו כמו 300₪. 

 

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

אם יש לך פירוט של מחירי החלפים והעבודה, נוכל להגיד לך מה נראה זול, סביר, או יקר.

כמובן שהכל יחסי - שעת עבודה במוסך מורשה יבואן יקרה יותר מבמוסך כללי. וכך גם מחיר החלפים - יקר או זול תלוי בנקודת הייחוס שלך. לדוגמא, אם אתה רוצה לקנות מצתים מקוריים במוסך מורשה - אז 300₪ יהיה מחיר סביר (לפני עבודה). אם אתה רוצה להשוות לאפשרות להביא אותם לבד, אז אתה יכול להזמין מחו"ל בכמעט חצי מזה כולל משלוח ומסים.

פורסם

אני יוצא מנקודת הנחה שזה נעשה הכל במוסך, לא מוסך רשמי של מזדה אבל מוסך טוב וידוע שאני סומך עליו. מצ"ב עלויות. 

Screenshot_20231217_173020_CamScanner.jpg

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
לפני כשעה, timur2008 כתב:

אני יוצא מנקודת הנחה שזה נעשה הכל במוסך, לא מוסך רשמי של מזדה אבל מוסך טוב וידוע שאני סומך עליו. מצ"ב עלויות. 

Screenshot_20231217_173020_CamScanner.jpg

לדעתי את החלפת הפלגים היה יכול להכניס תחת טיפול תקופתי ולא לגבות על כך 80 ש"ח. זה בדיוק דקה עבודה. אז למה לחייב 80 שח בנפרד? זה חלק מהטיפול.

במחיר השמן יכל לשים שמן קסטרול, מוטול או אפילו מוטוקראפט אדום למאזדות האלה.

מעבר לכך סביר לגמרי

פורסם
לפני 57 דקות, Matan1515 כתב:

לדעתי את החלפת הפלגים היה יכול להכניס תחת טיפול תקופתי ולא לגבות על כך 80 ש"ח. זה בדיוק דקה עבודה. אז למה לחייב 80 שח בנפרד? זה חלק מהטיפול.

במחיר השמן יכל לשים שמן קסטרול, מוטול או אפילו מוטוקראפט אדום למאזדות האלה.

מעבר לכך סביר לגמרי

 

תראה לי מוסך אחד שמביא לך קסטרול או מוטול במחיר כזה... זה המחיר לשמנים האלה בחנויות חלפים. במוסך תמיד תשלם יותר. ולמה אנשים מתלהבים מהמוטרוקראפט הזה לא ברור לי. שמן חצי סינטטי - כל שמן סינטטי זול יהיה עדיף.

 

לגבי פלאגים - ברור שצריך לתמחר בנפרד (והמחיר נמוך, בהתאם לפשטות העבודה). זה לא חלק מטיפול רגיל (שכולל החלפת שמן, פילטר שמן, ופילטר אוויר). אין פה איזו חפיפה בין הכנות שחוסכת זמן. אם הבן אדם היה בא רק להחליף פלאגים, היית מצפה שיעשו בחינם, כי זה "בדיוק דקה עבודה"?

פורסם

תודה לעונים, 

גם אם שילמתי 100-200 שח יותר למוסך שאני סומך עליו ומטפל קבוע שם לא מפריע לי. אם היה פער של 500 שח היה כן מפריע לי. אבל אם המחירים סבירים ומקובלים אז הכל בסדר 

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

×
×
  • תוכן חדש...