Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תופעה שקורית לי לאחרונה יותר מדי, היא שהשולחן עבודה נהפך לרקע שחור והסמלים/אייקונים/קבצים, פתאום "יושבים" אחד על השני אבל זה לא רק יעני על מקום אחד אלא על כל מקום שיש בו קובץ. ניסיתי לעשות צילום מסך אבל זה לא עבד משום מה.

ויש לי גם 3 מסכים CMD שקופצים לי מדי פעם אבל הם גם קופצים כל הדלקה של המחשב.

 

יש דרך לפתור את זה?

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

באיזה מערכת הפעלה מדובר, ובאיזה נסיבות הדברים קורים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הייתה לי בעייה דומה שחירפנה אותי, האייקונים היו מחליטים איפה הם רוצים להיות.

בעצתו של ארז וולף (חבר הפורום, בעל חנות PCHOLIC) התקנתי תוכנה קטנה וממזרית בשם FENCES. 

ממליץ בחום. סידרה לי את הבעייה. יש לה אפשרויות נוספות. 

באג יחיד שנתקלתי בו: בעת שימוש ב-2 שולחנות עבודה (מאפשרת לך לעשות את זה בדומה לעמודי הבית בסלולרי), בזמן עליית המחשב לאחר הפעלה, האייקונים מתיישבים אחד על השני למשך כמה שניות עד לעלייה סופית של המחשב. זה עובר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

 

לפני 13 שעות, DareDevil כתב:

תופעה שקורית לי לאחרונה יותר מדי, היא שהשולחן עבודה נהפך לרקע שחור והסמלים/אייקונים/קבצים, פתאום "יושבים" אחד על השני אבל זה לא רק יעני על מקום אחד אלא על כל מקום שיש בו קובץ. ניסיתי לעשות צילום מסך אבל זה לא עבד משום מה.

ויש לי גם 3 מסכים CMD שקופצים לי מדי פעם אבל הם גם קופצים כל הדלקה של המחשב.

 

יש דרך לפתור את זה?

 

 

צילום מסך יעזור.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 13 שעות, sperial כתב:

באיזה מערכת הפעלה מדובר, ובאיזה נסיבות הדברים קורים?

ווינדוס 10

באילו נסיבות, אין לי כל כך מושג

לפני 36 דקות, o_prime כתב:

אם יש לך בעייה עם צילום מסך, אתה תמיד יכול לעשות שימוש במצלמה של הסמארטפון. אוהד

להבא אצלם עם הסמארטפון את המסך

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 19 שעות, DareDevil כתב:

ויש לי גם 3 מסכים CMD שקופצים לי מדי פעם אבל הם גם קופצים כל הדלקה של המחשב.

 

נשמע כמו תוכנה שעולה באתחול 

יש סיכוי שזה שאריות של וירוס או וירוס פעיל

תעלה תמונה ממנהל המשימות לשונית אתחול 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

image.thumb.png.28d315e080547021869549c7a997c805.pngסימנתי את החשודים 

תלחץ על כל אחד מהם על מקש ימני ואז הפוך ללא זמין 

תעשה הפעלה מחדש ותבדוק אם הבעיה חוזרת 

ליתר ביטחון תלחץ על כל אחד מהם מקש ימני ותעשה פתח מיקום קובץ ותעלה תמונה של המיקום של הקבצים

צילום מסך 2023-11-03 000838.png

עריכה אחרונה על ידי tan tan
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 2 דקות, tan tan כתב:

אני לא מבין למה התמונה לא נטענת, אני מתכון לתוכנות בשורות 5 6 7 מלמעלה

אל דאגה, אני רואה את התוכנות המדוברות.

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חזרה הבעיה של האייקונים

מצב תמונה

20231112_222626.thumb.jpg.ea6c39ba4182b4130af481f91ad126f6.jpg

בתאריך 3.11.2023 בשעה 00:19, tan tan כתב:

image.thumb.png.28d315e080547021869549c7a997c805.pngסימנתי את החשודים 

תלחץ על כל אחד מהם על מקש ימני ואז הפוך ללא זמין 

תעשה הפעלה מחדש ותבדוק אם הבעיה חוזרת 

ליתר ביטחון תלחץ על כל אחד מהם מקש ימני ותעשה פתח מיקום קובץ ותעלה תמונה של המיקום של הקבצים

צילום מסך 2023-11-03 000838.png

הפכתי ללא זמין, וגם זה לא איפשר לי לפתוח מיקום קובץ

לפני שהפכתי את התוכניות הללו ללא זמין וגם אחרי שהפכתי ללא זמין

מעדכן, עשיתי reset למחשב והחלונות הcmd קפצו שוב

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

Lgfxpers קשור לכרטיס מסך של אינטל... כנראה דפקת משהו שם.

לפח וחסל, פירמוט ולהתחיל מאפס, חבל על הזמן שלך. יש גיבוי? מעולה. אין גיבוי? ככה לומדים.

 

עריכה: לא הייתי שולל פגיעה פיזית במסך. יש מצב?

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מרגיש לי יותר כמו בעיית חומרה מאשר תוכנה, בכנות. 

לפני פירמוט והתברווזות ארוכת שעות, הייתי מציע לפרק את המחשב, לנקות את כל העסק מבפנים היטב עם שואב אבק ומברשת, להוציא ולחבר מחדש את כרטיסי הזיכרון וכרטיס המסך אגב ווידוא שהם מחוברים היטב וכו.

השלב הבא שהייתי בודק זה התחממות של הרכיבים- האם כל המאווררים תקינים, כמה המחשב מתחמם, האם הבעייה מופיעה בזמן שהמחשב באמת מתחמם או ללא קשר לכלום.

רק אחר כך הייתי מתחיל לשקול פירמוט.

 

וצור קשר עם ארז וולף. שווה לשאול שאלה, הבחור מקצוען.

https://www.pcholic.co.il/

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הבעיה ללא ספק קשורה לכרטיס מסך או למסך או לכבל.

בתור התחלה  הייתי מוריד ddu, מקווה שיש לו יכולת להסיר דרייברים של אינטל. לאחר מכן מתקין את הדרייברים של אינטל מחדש.

אם עדיין קורה - בודק את המסך והכבל. 

משם זה כבר לגשת לענייני חומרה או פרמוט.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...