Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[DL 91'] כבל גז


Juk
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום (לא מזמן למען האמת) נקרע\התנתק לי הכבל גז תוך כדי נסיעה

או לפחות זה מה שאני מניח שקרה.. פשוט תוך כדי נסיעה הדוושה של הדלק הפסיקה להגיב..

 

מישהו יכול לכוון אותי למיקום אותו כבל ברכב הנ"ל (סובארו DL 1991 אוטומטית)?

אני רוצה לבדוק אם הוא קרוע או שהוא באמת רק התנתק..

אם למישהו יש תמונה של אותו הכבל \ המיקום שלו כדי להסיר ספק מבחור לא מנוסה..

hope for the best, expect the worse.

פורסם
היום (לא מזמן למען האמת) נקרע\התנתק לי הכבל גז תוך כדי נסיעה

או לפחות זה מה שאני מניח שקרה.. פשוט תוך כדי נסיעה הדוושה של הדלק הפסיקה להגיב..

 

מישהו יכול לכוון אותי למיקום אותו כבל ברכב הנ"ל (סובארו DL 1991 אוטומטית)?

אני רוצה לבדוק אם הוא קרוע או שהוא באמת רק התנתק..

אם למישהו יש תמונה של אותו הכבל \ המיקום שלו כדי להסיר ספק מבחור לא מנוסה..

תחשוב בהגיון ותגיד לי בין מה למה מחבר הכבל גז - ואיפה כדאי לחפש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הכבל גז יוצא מקיר האש, בצד הנהג, ממש איפה שדוושת הגז יושבת (מפתיע לא), משם הוא בדרך כלל נותן סיבוב למרכז המנוע ומתחבר לקרבורטור. תכניס ת'ראש מתחת לפילטר אויר (המכסה הכחול, שחור, או כל צבע אחר) שיושב במרכז המנוע למעלה, אפילו רשום עלוי SUBARU ומתחתיו הוא מתחבר למין חצי ירח כזה, אם הוא לא מנותק תראה אותו אם כן תחפש שאריות של כבל

 

בהצלחה

פורסם

אוקי תודה, מצאתי את הכבל (בצוהוריים.. :)) הוא באמת נקרע.. אבל תוקן..

איציק, לרוב התגובות שלך יותר עינייניות ופחות עוקצניות\מזלזלות מזו, היה חשוך יחסית וזה היה בחלק הצפוף של תא המנוע

 

תודה למגיבים..

hope for the best, expect the worse.

×
×
  • תוכן חדש...