Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מחפשת מכונית מיני, עד 30 אלף (אפשר טיפ-טיפה יותר אם זה ממש שווה את זה), ממש מעדיפה גיר רגיל, אך יכולה להתפשר על אוטומט.

יש לי קיה פיקנטו 2014 שהייתי סופר מרוצה ממנה, רק שאיזה אידיוט נכנס בי בערב חג והארוע כנראה הולך לאזור הטוטלוס 😕 ברמת קיה פיקנטו אחרת - במחירים שאני מחפשת לא ראיתי איזה משהו עם קילומטראז' סביר. 

ממש אשמח להמלצות על דגמים אחרים במחירים קצת יותר נמוכים.    

עריכה אחרונה על ידי נטלינ
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתה לך פיקנטו ספורט? או שחיפשת ספורט ולא מצאת?

אופציה נוחה זאת סיטרואן c1, צפופה יותר אך נוחה יותר,חסכונית מאוד.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן? יש לי משום מה רתיעה ממכוניות אירופאיות. אבל אולי זו סתם דעה קדומה? 

יש לי טראומה מפולו שהייתה לי לפני הרבה שנים (מכונית כייפית ממש, אבל כל תיקון זה לקחת משכנתא...)

כאילו אין יתרון לאסיאתיות באמת? 

מה עם נניח סוזוקי או ניסאן מיקרה כזה?

 האם יש באמת הבדל מהותי ברמת האמינות ועלויות התיקונים בין האירופיות לאסייאתיות או שזה מיתוסים? 

 

ולא...לא הייתה לי ספורט. הלוואי :) מגבלות תקציב... אבל גם הרגילה שהייתה לי, מאוד זריזה ונעימה. 😪 כנראה בגלל שהיא מאוד קלה וידנית הייתי מאיצה ברמזור יותר מהר ממכוניות עם מנועים הרבה יותר רציניים וגם התגובות שלה ממש מיידיות גם ברמת ברמת הגז/ברקס וגם ההגה. יותר נהניתי לנהוג עליה מאשר על למשל הג'יפון החדש של האקס שלי שעולה פי 4.   

 

פורסם

לסוזוקי יש משפחת הסויפט\באלנו\איגניס, באופן בסיסי דומות מאוד אבל לכל אחת יתרונות וחסרונות. התחזוקה די זולה. לי היתה סויפט 2013 שהיתה טיפה לימונית והצריכה החלפת ממיר קטליטי, אבל ככל הנראה מדובר בתקלה חריגה. שימי לב להחלפת דגם ב-2017, גם עיצובית וגם גרסה מעודכנת של המנוע.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, נטלינ כתב:

כן? יש לי משום מה רתיעה ממכוניות אירופאיות. אבל אולי זו סתם דעה קדומה? 

יש לי טראומה מפולו שהייתה לי לפני הרבה שנים (מכונית כייפית ממש, אבל כל תיקון זה לקחת משכנתא...)

כאילו אין יתרון לאסיאתיות באמת? 

מה עם נניח סוזוקי או ניסאן מיקרה כזה?

 האם יש באמת הבדל מהותי ברמת האמינות ועלויות התיקונים בין האירופיות לאסייאתיות או שזה מיתוסים? 

 

ולא...לא הייתה לי ספורט. הלוואי :) מגבלות תקציב... אבל גם הרגילה שהייתה לי, מאוד זריזה ונעימה. 😪 כנראה בגלל שהיא מאוד קלה וידנית הייתי מאיצה ברמזור יותר מהר ממכוניות עם מנועים הרבה יותר רציניים וגם התגובות שלה ממש מיידיות גם ברמת ברמת הגז/ברקס וגם ההגה. יותר נהניתי לנהוג עליה מאשר על למשל הג'יפון החדש של האקס שלי שעולה פי 4.   

 

דווקא בתקציב שלך אפשר למצוא ספורט.

הסיטרואן זאת באמת טיוטה אייגו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

לסוזוקי יש משפחת הסויפט\באלנו\איגניס, באופן בסיסי דומות מאוד אבל לכל אחת יתרונות וחסרונות. התחזוקה די זולה. לי היתה סויפט 2013 שהיתה טיפה לימונית והצריכה החלפת ממיר קטליטי, אבל ככל הנראה מדובר בתקלה חריגה. שימי לב להחלפת דגם ב-2017, גם עיצובית וגם גרסה מעודכנת של המנוע.

מה עם סוזוקי סלריו? אתה מכיר?

פורסם

חסכוני, אמין וזהו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 9 שעות, yulianx כתב:

הייתה לך פיקנטו ספורט? או שחיפשת ספורט ולא מצאת?

אופציה נוחה זאת סיטרואן c1, צפופה יותר אך נוחה יותר,חסכונית מאוד.

 

קראתי עליה, בהמשך לעצתך. משום מה ב"אוטו" טוענים שתיבת ההילוכים בידני לא מוצלחת. אתה מכיר את הנושא?

Just now, yulianx כתב:

חסכוני, אמין וזהו.

כלומר, לא נוח? :)

לפני 4 דקות, yulianx כתב:

דווקא בתקציב שלך אפשר למצוא ספורט.

הסיטרואן זאת באמת טיוטה אייגו.

מעניין. 

יכול לפרט? 

גם לגבי הסיטרואן והמשמעויות של מה שכתבת וגם לגבי הספורט שאתה חושב שאפשר למצוא בתקציבי הדל

פורסם

נסעתי על הרובוטית שעיקר התלונות עליה מבחינת אופן פעולה של הגיר.

הסלריו גם נראית כמו רכב הודי, היא לא הצליחה פה גם יותר מידי.

הפיקנטו ספורט תהיה חזקה יותר, אך עם 3 דלתות ושקטה יותר, בנוסף מנוע 4 צילינדרים כך שלא ירעד בעמידה.

טיוטה/סיטרואן/פיגו מייצרות את אותו הרכב רק בשינוי סמל, לפיגומ108 יש מנוע 1.2 זריז יותר מה1.0 שבטיוטה וסיטרואן אך נחשב לפחות אמין לאורך זמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

מזום מה זכור לי שלפיקנטו ספורט 3 דלתות - לא מומלץ עם ילדים. אבל אם אני טועה תקנו אותי.

 

עריכה: נדמה לי שעשיתי סלט עם שרשור מקביל. עדיין, אם יש ילדים עצתי בעינה עומדת. אם לא - עצה מיותרת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הכנסת ילד לסל קל ברכב 3 דלתות פחות נח, אך פותחת בשירשור לא ציינה הזאת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

טוב, בעצותיכם ולאחר חפירה רבה נוספת באינטרנט, נראה לי שנסגרתי על אחת מהאופציות, אשמח אם למישהו יש הערות/הארות על שיקול הדעת שלי:

1. סיטרואן C1  (שכנעת.. :) )

2. ניסאן מיקרה

3. סלריו (בעדיפות יותר נמוכה ורק אם אתקל ברכב שהוא ממש מציאה)

 

בשנתונים 2016 ומעלה, קילומטראז' 80,000 לכל היותר....

 

 

 

אה וסליחה על הבורות, אבל עד כמה זה באמת משמעותי אם הרכב למשל יד שנייה או שלישית?

עריכה אחרונה על ידי נטלינ
פורסם

אם יש לך נסיעות בעיקר בעיר, וסובלת ממצוקת חניה, ה c1,תהיה מעולה.

אם גם יש לך נסיעות בין עירוני, כבישים מהירים, הייתי הולך על הניסן, ידנית בלבד.

תהיה יותר יציבה, ויש תא מטען גדול בהרבה.

הסלריו, הייתי זונח, שווקה פה לזמן קצר ורכב לא נוח. והגיר הרובוטי מטלטל.

לשלושתם מנוע 3 צילינדרים, שפחות חלק מהפיקנטו שהייתה לך.

מה עם פיאט פנדה? מנוע 4 צלינדרים, ידנית, אמינה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

פנדה אופציה טובה, אבל לא נמכרה כבר בשנתונים מתקדמים שניתן לרכוש את הסיטרואן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 19 שעות, נטלינ כתב:

טוב, בעצותיכם ולאחר חפירה רבה נוספת באינטרנט, נראה לי שנסגרתי על אחת מהאופציות, אשמח אם למישהו יש הערות/הארות על שיקול הדעת שלי:

1. סיטרואן C1  (שכנעת.. :) )

2. ניסאן מיקרה

3. סלריו (בעדיפות יותר נמוכה ורק אם אתקל ברכב שהוא ממש מציאה)

 

בשנתונים 2016 ומעלה, קילומטראז' 80,000 לכל היותר....

אני מצטער אבל בחיים לא אמליץ למישהו לנהוג במיקרה ידנית או סלריו.

סיטרואן C1 לא ממש מכיר אז לא רוצה להטעות.

יכול להיות שאני קצת משוחד אבל לדעתי אין תמורה טובה יותר מאשר פיאסטה / פולו/איביזה/פאביה ידניות.

 

פאביה מגיעה ברמת גימור מאוד נמוכה שאני אישית לא ממש התחברתי אליה (אין שליטה מההגה, רדיו לדעתי מעפן, יכול להיות שגם יש פחות כריות אויר מהמתחרות אבל לא בדקתי).

פולו/איביזה בשנתונים האלו מגיעות עם מנוע 1.2 טורבו, נשמע כמו חבילה טובה, אבל לא יודע אם בתקציב יכנסו 2016 עם 80K קמ לכל היותר.

לגבי פיאסטה - לא יצא לי לראות למכירה 2016 ידניות, אבל אם את יותר בכיוון של ראש שקט ולחסוך - זה הרכב.

שלי עלה לפני 3 שנים 18K, מחירון כרגע 14K, וסיכוי מאוד גבוה שתוכלי למצוא 2013-2015 עם פחות מ100 אלף ק"מ.

הייתי מעדיף לשלם 15K על פיאסטה טיפה מתיישנת לעומת 30K על מיקרה 2016-2017, כשעבדתי בחברת השכרה הרכב הזה הרגיש פשוט זוועה, מקרקש, לא נוח בכלל, ומרגיש כאילו הביאו אותו בשנים האלו רק כדי שיהיו רכבים זולים בארץ.

נקודות בפיאסטה שצריך לדעת - רצועת טיימינג כל 5 שנים, לא לצפות להתנהגות של 1.2T אבל גם לא לצפות לכרכרה, לטעמי בימים חמים מזגן שקצת קשה לו לקרר.

אני אישית עם 113K ק"מ וטפו טפו 0 תקלות, רק ריקול שצריך לבצע בקרוב אבל זה כבר פאק בייצור ולא קשור לאמינות של הרכב.

 

אהבתי שאת ממש ממש מעדיפה ידני ויכולה "להתפשר" על אוטומט, לרוב החבילה שמקבלים בידני נותנת יותר תמורה לערך מאשר קניית רכב זהה אוטומט. 

Ford Fiesta 2014 Manual


×
×
  • תוכן חדש...