Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 42 דקות, vxlan כתב:

בגרסת הסטיישן של הקורולה, יש גם רמת גימור TS. מה ההבדלים בינה לבין ה SPACE ? באופן ממש מוזר, לא הצלחתי למצוא מידע מסודר ברשת, למעט העובדה שזה קיצור של טורינג סטיישן.

 

 

ts זה שם הדגם במקום לקרוא לה "סטיישן" או "אסטייט" למשל.

 

רמות הגימור הן רק שתיים (בשנים האלה לפחות): ספייס וספייס פלוס.

 

אתה קונה בזמן טוב, בחודשים האחרונים מחיר המחירון שלה ירד משמעותית לאחר שבשלוש השנים האחרונות הוא לא זז מילימטר.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מודה שאני לא מבין מה הולך בגרסאות הסטיישן של הקורולה.

 

יש SPACE שמאוד נפוץ בליסינג.

יש SPACE+, ההבדל ביניהן מובן.

אבל יש גם אקזקיוטיב, ויש גם LUXUARY, לא מוצא מפרט נורמלי של השתיים אבל כן מופיעות ביד 2.

 

נניח זו :

 

https://www.yad2.co.il/favorites?open-item-id=cyf2zz8a&categoryId=1&view=light-box 

 

מה ההבדל בינה לבין הSPACE?

עריכה אחרונה על ידי vxlan
פורסם

אני מסכים עם מה ש green כתב לגבי ה auto hold. ברכב שלי יש את האופציה הזו וברכב של רעייתי זה חסר. שאני נוהג ברכב שלה, מוצא את חוסר הפונקציה מאוד מטריד. אחרי שמתרגלים לנוחיות של זה, לי לפחות קשה לוותר על זה. זה גם מכתיב מצב של בקרת שיוט אדפטיבית שיודעת להחזיק בלימה לאחר עצירה, או ללא בלם יד חשמלי שאינה מחזיקה בלימה לאחר עצירה. מבחינתי זה big no go. לא ארכוש היום רכב ללא האופציה הזו.

פורסם

היה לי אוקטביה 2020 1.5, אם ה2019 באותו המפרט, זה ממש מרשים לדעתי.

ממש לא נותן תחושה של דפקו פה חוסרים באיבזור. זה גם רכב לא נמוך ונוח מאוד לדעתי. לא ברמה של הצרפתיות, אבל לגמרי להיכנס לרכב ולנסוע לאילת בכיף.

פחות מכיר את הטויוטה.

אוקטביה הדור החדש יותר, יש כמה סיפורים רעים עליה, גם מיקומי מזגן, גם אמינות של הקשקוש שנקרא mild hybrid. הקצין רכב שלי מאוד לא כוהב אותה.

לגבי אוטו הולד, יש לי היום כזה ביונדאי אלנטרה היבריד, בדכ שוכח להפעיל את זה. האישה בכלל לא מפעילה. אולי יותר משמעותי בפקקים מטורפים.

הטויוטות עם רעש מנוע במאמץ בעיקר הגלל התיבה הרציפה.

מבחינת צריכת דלק, עשיתי 1 ל12 עם האוקטביה 1.5  , הרבה בינעירוני, בלי לרחם על המד מהירות אבל בהתאמה לתנאי הדרך.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, vxlan כתב:

מודה שאני לא מבין מה הולך בגרסאות הסטיישן של הקורולה.

 

יש SPACE שמאוד נפוץ בליסינג.

יש SPACE+, ההבדל ביניהן מובן.

אבל יש גם אקזקיוטיב, ויש גם LUXUARY, לא מוצא מפרט נורמלי של השתיים אבל כן מופיעות ביד 2.

 

נניח זו :

 

https://www.yad2.co.il/favorites?open-item-id=cyf2zz8a&categoryId=1&view=light-box 

 

מה ההבדל בינה לבין הSPACE?

 

לדעתי אלו טעויות של אתר יד 2 ושל המוכרים של הרכבים שבוחרים את רמות הגימור האלה שלא קיימות בפועל.

 

ראיתי שיש מודעות עם מחירים מפתים מרכבים מליסינג, אני מקובע בקטע הזה ולא ארכוש מליסינג  אבל אולי אפשר למצוא רכב עם קילומטרז' סביר ובמחיר טוב ולקוות שלא קרעו אותו (רק תשקלל במחירון פרמטרים של ליסינג לשעבר ואת הקילומטרז' כדי לוודא שהמחיר הנמוך באמת נמוך מספיק) ותיקח בחשבון שאולי לא ניתן להאריך את האחריות.

 

 

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

AUTOHOLD  בהחלט מבורך בפקקים כבדים . מוזר שבאוקטביה (STYLE?) לא קיים ובאטקה סטייל כן קיים בשנתון הזה.

לגביי ההפעלה לפחות בVAG אם אתה בוחר שזה יעבוד קבוע אין צורך להפעיל לאחר כל כיבוי מנוע, הבחירה נשמרת.

 

פורסם
לפני 6 שעות, KipodYam כתב:

היה לי אוקטביה 2020 1.5, אם ה2019 באותו המפרט, זה ממש מרשים לדעתי.

ממש לא נותן תחושה של דפקו פה חוסרים באיבזור. זה גם רכב לא נמוך ונוח מאוד לדעתי. לא ברמה של הצרפתיות, אבל לגמרי להיכנס לרכב ולנסוע לאילת בכיף.

פחות מכיר את הטויוטה.

אוקטביה הדור החדש יותר, יש כמה סיפורים רעים עליה, גם מיקומי מזגן, גם אמינות של הקשקוש שנקרא mild hybrid. הקצין רכב שלי מאוד לא כוהב אותה.

לגבי אוטו הולד, יש לי היום כזה ביונדאי אלנטרה היבריד, בדכ שוכח להפעיל את זה. האישה בכלל לא מפעילה. אולי יותר משמעותי בפקקים מטורפים.

הטויוטות עם רעש מנוע במאמץ בעיקר הגלל התיבה הרציפה.

מבחינת צריכת דלק, עשיתי 1 ל12 עם האוקטביה 1.5  , הרבה בינעירוני, בלי לרחם על המד מהירות אבל בהתאמה לתנאי הדרך.

מעניין, מתנייד באוקטביה זהה, ש.י 2020, סביב 85K ק"מ, נהיגה יומיומית בכביש 4 בפקקים הכבדים, השאר בעיר, מעט מאוד שיוט חסכוני. צריכת הדלק הממוצעת לפי מחשב הרכב לכל התקופה 16.5 ק"מ לליטר. הרכב עצמו מאוד פרקטי, נוח יחסית, מרווח להפליא ו "סוחב יופי ". עם כל הכבוד לקורולה ולמוניטין האלמותי שלה, לא באמת בת תחרות לטעמי. אין אוטו הולד, זה יש לי באטקה, מצב קבוע. לא באמת מרגיש איזה יתרון מובהק בשל הפונקציה הזו. בבקרת שיוט אדפטיבית ממילא לא משתמש באף אחת מהן, לא מסתדר לי שבכל פעם שנפתח רווח ביני לרכב שלפני, מה שמובנה ברכיב הזה כידוע, "מתפלח " מישהו פנימה ומבלבל אותי ואת המערכת.

פורסם

דם אצלי צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ- 15 ק"מ לליטר.

70% בינעירוני י-ם -ת"א בחזרה ו- 30% עירוני פקוק. (זה רכב מהעבודה עם דלקן ואנחנו לא מתאמצים לחסוך בדלק...)

בנסיעה לאילת עם שני אנשים מי-ם הלוך וחזור, עמדה צריכת הדלק ממוצעת על 18 ק"מ לליטר בנסיעה רגועה עם בקרת שיוט בקטעים הישרים.

פורסם

שילמתי מקדמה של 1000 שח על טויוטה סטיישן 2020 עם 77k קמ.

 

התחלתי להתעניין בחברות הביטוח, ביטוח 9 לא מעוניין לבטח, בפניקס קיבלתי הצעה של 8200, בוובי הכי נמוך זה של שומרה עם 7000 שח.

 

זה הזוי. אנחנו שני נהגים נקובים,  מעל גיל 40, עם עבר נקי ומקיף ב7 השנים האחרונות.

 

 

למה הביטוח ככ יקר? יש לכם המלצה לסוכן שייתן מחיר סביר?

 

 

 

 

פורסם

כי הרכב גניב.

אני קיבלתי הצעות הרבה יותר הזויות משלך אחרי שהקורולה שלי נגנבה - קרוב ל-10 אלף ש"ח על מקיף וחובה (על קורולה 2023).

נהג בן 30 עם 13 שנות וותק. מחירים הזויים שלא שילמו עליי אפילו כשהייתי נהג חדש.

 

אם יש לך הייטקזון, הוט או חבר תנסה לבדוק מה הם יכולים להציע. לפעמים יש מבצעים טובים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מלבד מצמדים, לא רואה כיצד האמינות של האוקטביה נופלת אל מול הקורולה. מכיר אנשים שעשו עם אוקטביה באותם השנים

250,000 ק״מ ולא החליפו פעם אחת מצמדים, ולא חוו אף תקלה מלבד טיפולים שוטפים. אלו רכבים אמינים מאוד, אם דואגים לטפל בהם כראוי

(מה שרוב הישראלים לא עושים לצערי).

 

אני לא חושב שיש מה להשוות, האוקטביה מנצחת בכל אספקט. בהצלחה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

פורסם

זה לא רק מצמדים אלא גם מח גיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האוקטביה מנצחת גם בצריכת הדלק?

גם בשיוט מחוץ לעיר הוא צורך יותר דלק מאשר קורולה, אני לא מדבר על פקקים או נסיעה עירונית אפילו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...