Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי עלות ביטוח מקיף וחובה כל השנים סביב 4,000 ומשהו ₪ ל- 2 נהגים בשנות הארבעים.

 

לגבי מכון בדיקה כשהייתי קונה רכבים משומשים לפני די הרבה שנים הייתי בודק בקומפיוטסט שהיה בצ'ק פוסט.

 

אם אין הארכת אחריות על הרכב שאתה רוצה לקנות אז אני מציע לך לעשות גם בדיקת סוללה במוסך מורשה של טויוטה.

 

כמו כן תוציא דו"ח סליקה מאתר איגוד חברות הביטוח כדי לראות תביעות ביטוח בגין תאונות למרות שאם מדובר ברכב ליסינג אז הוא לא מבוטח ולא תקבל מידע בדו"ח הנ"ל.

 

שיהיה בהצלחה.

 

 

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן הדוח אומר שלא בוטח, אין כלום לגבי הרכב.

ביררתי כבר בסוכנות טויוטה, ניתן להאריך את אחריות היצרן הכוללת, בשנתיים, בעלות של 1700 ש"ח. חברת הליסינג שאני קונה ממנה נותנת אחריות של שנתיים, אז לא החלטתי עדיין מה אעשה במידה ואקנה.

 

בכל מקרה על הסוללה יש עוד שנתיים\23K ק"מ אחריות  מהיבואן - ככה שכאן אין בעיה.

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

זה לא רק מצמדים אלא גם מח גיר.

 

מעדויות שאני שמעתי של כמה מבעלי המוסכים המומלצים כאן בפורום (לא אציין שמות כדי לא לפגוע באף אחד),

2019 כבר אמור להיות בסדר בנושא מוח הגיר, העניין הוא המצמדים, שהוא כמו כל חלק מכני מכיל בלאי ויידרש בהחלפה.

 

כמובן שיש חריגים, אבל לטענת אותם בעלי מוסכים הסטטסיטיקה מדברת.

לפני 3 שעות, vxlan כתב:

 

למה הביטוח ככ יקר? יש לכם המלצה לסוכן שייתן מחיר סביר?

 

כי חברות הביטוח פועלות בשיטת מצליח ואין רגולטור שמפקח, לצערנו.

 

על ביטוח לקורולה בשנתון הזה, לנהג הכי צעיר מעל גיל 40, עם עבר ביטוחי ב-3 שנים האחרונות,

מניסיוני אתה לא אמור לשלם יותר מ-4,000 ש״ח (מקיף + חובה). כל מה שיהיה מעל זה יהיה גזל.

 

בהצלחה ותתחדש.

2016 BMW M235i.

פורסם

תיראה מה הולך בקבוצה הפייסבוק.

IMG_1757.thumb.png.c75308f76853ac9ba527c1f9392580b0.pngIMG_1758.thumb.png.1640cab1233ac816067baeb6f3a61fe6.png

 

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

טיגואן וקודיאק זה גיר רטוב, לא DQ200.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

וזה עוד אמור להיות גיר אמין יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

תיראה מה הולך בקבוצה הפייסבוק.

IMG_1757.thumb.png.c75308f76853ac9ba527c1f9392580b0.pngIMG_1758.thumb.png.1640cab1233ac816067baeb6f3a61fe6.png

 


מכיר. ישראלים הם לא דוגמה לכלום, בטח שלא בפייסבוק. אני מדבר מהדוגמה אישית שלי - שימוש בחלקים מקוריים וטיפולים תכופים. 

 

בכל אופן, אתייחס:

דיברתי על רכבים 2019-2020 ומעלה, שתיים משלוש הדוגמאות שלך 2018.

כמו כן, כפי שציינתי, מצמדים הם חלק שמתבלה כמו כל חלק והעלויות היום סבירות ביחס לעבר. 

לסיום, אתה לא יכול לדעת מי איבחן ומה. 

2016 BMW M235i.

פורסם

אתה מציין רכבים די חדשים, הגיוני שמכטרוניק לא יתקלקל.

החלפת מצמד כ 2.5-3 אלף.

שיפוץ מכטרוניק בערך 4 אלף.

לא זול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, Fraysa כתב:

על ביטוח לקורולה בשנתון הזה, לנהג הכי צעיר מעל גיל 40, עם עבר ביטוחי ב-3 שנים האחרונות,

מניסיוני אתה לא אמור לשלם יותר מ-4,000 ש״ח (מקיף + חובה). כל מה שיהיה מעל זה יהיה גזל.

בהצלחה למצוא ביטוח מקיף וחובה לקורולה עם תנאים נורמליים במחיר הזה.

חברות הביטוח העלו את המחירים של הביטוחים, כנראה גם בגלל הגניבות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני כשעה, רועי5 כתב:

האיש ננעל על קורולה וזה בסדר גמור. את הויכוח מי יותר גיבור אפשר להניח כרגע בצד.

לא ננעלתי, וגם זה סביר מבחינתי להוציא 5k על החלפת מצמדים פעם ב.

הבעיה היא השבתה בלתי צפויה עקב מח גיר שהולך פתאום, או אחד החלקים האחרים שגורם להשבתה מיידית. להערכתי יש סיכוי ממשי שאינו זניח שזה יקרה, גם אם אני קונה רכב עם מעט קמ.

 

תודה אבל לא תודה, זה רכב שישמש בעיקר את אשתי להסעות עירוניות קצרות של הילדות, לא שווה לי את הסיכון.

 

לעצמי, אולי אסתכן ואקח את השיקוץ. אבל לזה יש עוד זמן.

פורסם
לפני 10 שעות, vxlan כתב:

שילמתי מקדמה של 1000 שח על טויוטה סטיישן 2020 עם 77k קמ.

 

התחלתי להתעניין בחברות הביטוח, ביטוח 9 לא מעוניין לבטח, בפניקס קיבלתי הצעה של 8200, בוובי הכי נמוך זה של שומרה עם 7000 שח.

 

זה הזוי. אנחנו שני נהגים נקובים,  מעל גיל 40, עם עבר נקי ומקיף ב7 השנים האחרונות.

 

 

למה הביטוח ככ יקר? יש לכם המלצה לסוכן שייתן מחיר סביר?

 

 

 

 

זה מטורף.

אני מניח שההסבר הוא עניין הגניב. מסתבר שגם גנבים רוצים רכב אמין.

 

האמת שזה פוגע דרמטית בכדאיות של רכישת קורולה

פורסם
בתאריך 23.9.2023 בשעה 21:14, green כתב:

כמה נקודות:

1. בשנת 2019: האוקטביה היא  דור קודם בסוף חייו. קורולה דגם חדש בתחילת חייו.

2.בקורולה בקרת שיוט אדפטיבית ובקרת סטיה מנתיב עם שמירת מרכז נתיב ופועלים ממהירות אפס. באוקטביה בקרת שיוט פועלת רק מעל מהירות 30 קמ"ש ואין שמירת מרכז נתיב.

3. קורולה נוחה יותר יותר ברמת המתלים, מושבים נוחים יותר, ובעלת התנהגות כביש טובה יותר. אוקטביה קשיחה ובעלת התנהגות כביש טובה פחות (באוקטביה מתלה אחורי מסוג קורת מתח לעומת מתלה רב חיבורי בקורולה). 

4. אוקטביה מרווחת יותר מלבד אזור הנהג שרגלו הימנית נתקעת בקונסולה המרכזית. בקורולה מרווח מקובל לקטגוריה.

5. קורולה מהירה יותר מאוקטביה עם מנוע ה- 1 ליטר אבל איטית יותר מאוקטביה עם מנוע ה- 1.5 ליטר. בקורולה יחידת הנעה חלקה יותר, אוקטביה קופצנית והססנית לעיתים בסביבה עירונית ומריצה הילוכים למעלה מוקדם מדי ובגירסת ה- 1 ליטר משאירה את המנוע ללא כוח.

6. באוקטביה תא מטען גדול יותר ושימושי יותר מקורולה סדאן לעומת זאת קטן יותר ושימושי פחות מקורולה סטיישן (אלא אם כן מדובר באוקטביה סטיישן הנדירות).

7. בקורולה בלם יד חשמלי עם פונקציית אוטו הולד. באוקטביה בלם יד רגיל. זה אומר שבכל עצירה של הרכב, הנהג בקורולה נח והנהג באוקטביה עושה כושר בהחזקת דוושת הבלם לחוצה.

8. בקורולה סידור מודרני של פנים הרכב שבו מסך המולטימדיה ממוקם גבוה בקו הראיה, באוקטביה המסך ממוקם נמוך מאד ומחייב הסטת מבט למטה.

9. קורולה חסכונית יותר בדלק.

10. קורולה אמינה יותר אבל ספיציפית לאור הפרש הקילומטרז' הגדול היתרון מתבטל.

 

בשורה התחתונה האוקטביה מהדור הזה פסולה בשבילי בעיקר בגלל העדר "אוטו הולד", זה ההבדל בין נהיגה נוחה ללא נוחה, פשוט כך.

 

בקורולה עדיפה גירסת הסטיישן השימושית, רכב מצויין לדעתי (יש לי כזאת במשך 4.5 שנים) . עדיף באופן כללי לדעתי לא לרכוש מליסינג אלא מאדם פרטי על אף המחיר הגבוה יותר מרכב מליסינג ובייחוד לא לרכוש את הסטיישן מליסינג מאחר והיא שימשה כטנדרון של טכנאי בזק. מה שזול יקר.

 

 

 

לגבי סעיף 10 במידה והאוקטביה בילתה את ימיה בפקקים והקורולה על כביש 6, אז ברור שהבלאי באוקטביה הוא גדול הרבה יותר ומה שאומר שההנחה שלך בכלל לא מדוייקת, אולי בדיקה תוכל לוודא את המצב
ככל למדתי כבר מזמן שרכב יד ראשונה יכול להיות עם 10 נהגים חדשים שקרעו אותו ורכב עם קלומטרג' נמוך יכול להיות שבילה כרכב של שליח בתל אביב שהגיר עבד קשה.

לפני 15 שעות, dorsht כתב:

האוקטביה מנצחת גם בצריכת הדלק?

גם בשיוט מחוץ לעיר הוא צורך יותר דלק מאשר קורולה, אני לא מדבר על פקקים או נסיעה עירונית אפילו.

 בשיוט לדעתי הקורולה חסכונית לא פחות מהאוקטביה, וגם בתוך העיר בנסיעה רגועה הקורולה משיגה צריכת דלק מצויינת. ( נסעתי לא מעט בשניהם)

פורסם

אתה אומר מה שאני אמרתי במילים אחרות.

כתבתי שה-1.5TSI צורך יותר דלק מאשר קורולה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 15 שעות, dorsht כתב:

בהצלחה למצוא ביטוח מקיף וחובה לקורולה עם תנאים נורמליים במחיר הזה.

חברות הביטוח העלו את המחירים של הביטוחים, כנראה גם בגלל הגניבות.

 

זה קורולה, הרכב הכי פופולרי וסטנדרטי בישראל. אם אני משלם על רכב יקר יותר ופחות סטנדרטי

 את המחיר הזה, אין סיבה שבעלים של קורולה ישלם יותר.

2016 BMW M235i.


×
×
  • תוכן חדש...