Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, mottis כתב:

מי שמחפש מכונה שתשנע אותו מנקודה A לנקודה B במובן הכי פרקטי  יעיל ואמין - ייבחר בקורולה האמינה והחסכונית אך המשעממת, הלא נעימה והאפורה...

 

= 90% ממדינת ישראל.

 

לפני 4 שעות, dorsht כתב:

משעממת, כי אפשר לחשוב שמינימום האוקטביה או הנירו הן מכוניות סופר מהנות לנהיגה. רוב המשפחתיות משעממות לנהיגה, למעט מאזדה 3 שיש לה איזשהו ערך מוסף.

מצחיק אותי שכל פעם שהקורולה עולה לדיון ישר מעלים את השעמום, כאילו רוב רוכשי הרכב מחפשים הנאה מנהיגה וכאילו שאר הרכבים בקטגוריה סופר מהנים לנהיגה.

 

אני בטוח שכל בן אדם עם קצת הבנה יהנה יותר באוקטביה מאשר קורולה. 

לפני 38 דקות, vxlan כתב:

בדיקה מטעמי... מאוד נקי, בצורה חשודה.

 

New Document(3)_1.jpg

 

אני אישית בחיים לא ראיתי בדיקה כל כך נקייה. המכון שלקחת אליו בקרבת הסוכונת ממנה אתה רוכש את הרכב?

יכול להיות שהם מכירים, לא אתפלא אם יש פה קומבינה נסתרת. כמו כן, האם הוצאת דו״ח מסלקה?

  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

כן, המכון קרוב למגרש הליסינג, זה קומםיוטסט.

מצד שני כל המכונים פה באותו איזור.

 

עריכה אחרונה על ידי vxlan
פורסם

קורולה סטיישן 2020 עם 77k קמ, יד ראשונה בבעלות לליסינג.

מההתרשמות שלי האוטו יחסית נקי מבחינת תאונות, ועם העובדה שהוא טופל בזמן במוסך מורשה ושיש אחריות יצרן לעוד שנתיים ( אני מתכוון להאריך אותה) , ושאני מקבל אותו עם טסט לשנה ויסדרו את כל התקלות הנל,  החלטתי לרכוש אותו.

 

תודה למי שייעץ ועזר, ניפגש בהחלפת הסיטרואן כשילך לה המנוע... 

  • אהבתי 3
פורסם
לפני שעתיים, vxlan כתב:

כן הוצאתי ואין כלום לגביו.

חברות הליסינג לא מפעילות ביטוח ולכן לא יהיה רישום , מטפלות במוסכי מדרכה כאילו ואחרים אלא אם נדרש להפעיל אחריות יבואן.

לפני שעתיים, vxlan כתב:

קורולה סטיישן 2020 עם 77k קמ, יד ראשונה בבעלות לליסינג.

מההתרשמות שלי האוטו יחסית נקי מבחינת תאונות, ועם העובדה שהוא טופל בזמן במוסך מורשה ושיש אחריות יצרן לעוד שנתיים ( אני מתכוון להאריך אותה) , ושאני מקבל אותו עם טסט לשנה ויסדרו את כל התקלות הנל,  החלטתי לרכוש אותו.

 

תודה למי שייעץ ועזר, ניפגש בהחלפת הסיטרואן כשילך לה המנוע... 

נסועה נמוכה לרכב ליסינג, שלי בן קרוב לשנתים עם נסועה דומה...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 7 שעות, dorsht כתב:

משעממת, כי אפשר לחשוב שמינימום האוקטביה או הנירו הן מכוניות סופר מהנות לנהיגה. רוב המשפחתיות משעממות לנהיגה, למעט מאזדה 3 שיש לה איזשהו ערך מוסף.

מצחיק אותי שכל פעם שהקורולה עולה לדיון ישר מעלים את השעמום, כאילו רוב רוכשי הרכב מחפשים הנאה מנהיגה וכאילו שאר הרכבים בקטגוריה סופר מהנים לנהיגה.

זה לא רק משעמם מבחינת התנהגות כביש בינונית ואפורה וביצועים בינוניים אלא גם העיצוב, האיכות והצבעים, אין בה שום דבר שמייחד אותה או מבליט אותה מול המתחרות. אתה משלם 160 אלף שקל ומקבל רכב פשוט יחסית בלי שום דבר שגורם לך להתלהב קצת.

לוקח כדוגמה את הקורולה בדור הנוכחי לפני השיפור למנוע שנסעתי עליו כמעט שנה, רכב נחמד וחסכוני עם התנהגות סבירה אבל מבחינת ביצועים הוא בינוני ביותר ואפילו הרגיש די חלש ורועש לעומת איוניק, אלנטרה, קונה לדוגמה, ומבחינת עיצוב פנים וחוץ הוא הכי אפור ומשעמם שיש עם איכות חומרים רגילה, שילוב צבעים בייסיק עם מסך תקוע באמצע הדשבורד ושום דבר חדשני שלוקח את תא הנוסעים קדימה כמו תאי הנוסעים של פיג'ו או חברות אירופאיות אחרות (אפילו יונדאי קונה החדשה) מה שנקרא- עושה את העבודה .

במובן העיצובי האוקטביה אמנם לא בטופ אבל העיצוב לטעמי לפחות הרבה יותר נאה ומתקדם עם מולטימדיה שקועה בדור החדש , הגה עם 2 חישורים, איכות חומרים טובה

שיש בה גם מעין שילוב אלומיניום, ומבחינה חיצונית מראה יותר אגרסיבי וספורטיבי לדעתי. ועל הכל מקבלים גם ביצועים מצוינים ממנוע טורבו 1.5 במחיר הזה , וגם נוחות והתנהגות כביש. על כל אלה משלמים באמינות של הגיר וזה החיסרון הגדול בקונצרן פולקסווגן. אבל לא חסר חברות אמינות שמשלבות את כל מה שרשמתי או חלק גדול וחשוב מהם גם עם אמינות. 

 

פורסם

אבל זה מה שרוב האנשים מחפשים, שום דבר מיוחד, אבל רכב אמין, חסכוני ואמור להיות סחיר, בלי הפתעות מיוחדות.

נהגתי על אלנטרה היברידית ועל קונה היברידית, אני לא חושב שהקונה מהדור הקודם מציגה תא נוסעים טוב יותר מזה של הקורולה.

האלנטרה אכן נוסעת קצת יותר טוב מהדגם לפני מתיחת הפנים של הקורולה, אבל לא יכול להגיד שהרגשתי איזשהו פער מאוד דרמטי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 53 דקות, dorsht כתב:

אבל זה מה שרוב האנשים מחפשים, שום דבר מיוחד, אבל רכב אמין, חסכוני ואמור להיות סחיר, בלי הפתעות מיוחדות.

 

רוב האנשים במדינת ישראל, מדינה בה אין תרבות רכב, ועושים הכל כדי לחסוך.

  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

פורסם

אני גר באירופה? בארה"ב? זה פורום רכב בינלאומי?

אני מדבר על ישראל.

 

וטויוטה מוכרת הרבה גם בקנדה וארה"ב. מה זה אומר עליהן?

את התדמית של הרכב המשעמם והאמין נראה שיש להם בהרבה מקומות בעולם, כולל באירופה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אתה גר בישראל, אבל אתה נמצא בפורום חובבי רכב, לא? כבודה במקומה מונח, אבל לא צריך להזיע על הקורולה כל כך הרבה.

יש הרבה מאוד חלופות טובות. בכל אופן, דיון לא רלוונטי כי פות״שׁ כבר נסגר על רכב.

2016 BMW M235i.

פורסם

יש רכבים שכבודם במקומם מונח, אבל לא צריך להאדיר משהו שהוא לא. 

עכשיו חזרתי מחו"ל אחרי 1000 קילומטר עם גולף 2013 1.6 דיזל. רכב טוב והיה לי נעים לנהוג בו. 

 

הרכב ביום יום שלי הוא קיה פורטה משנתון מקביל. 

 

הגולף אכן איכותית יותר, אבל להגיד לך שההבדל כזה דרמטי שדורש כול מיני הגדרות בדמות "תשובחת גרמנית" לעומת "מקרר קוריאני משעמם"? וואלה לא. 

 

 

  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...