Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 22.9.2023 בשעה 16:39, vxlan כתב:

הרכב השני בבית שבק חיים. הלך הגיר באמצע הנסיעה

סתם מסקרנות, איזה רכב זה היה?

  • מעניין 1
  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
בתאריך 26.9.2023 בשעה 13:55, vxlan כתב:

שילמתי מקדמה של 1000 שח על טויוטה סטיישן 2020 עם 77k קמ.

 

התחלתי להתעניין בחברות הביטוח, ביטוח 9 לא מעוניין לבטח, בפניקס קיבלתי הצעה של 8200, בוובי הכי נמוך זה של שומרה עם 7000 שח.

 

זה הזוי. אנחנו שני נהגים נקובים,  מעל גיל 40, עם עבר נקי ומקיף ב7 השנים האחרונות.

 

 

למה הביטוח ככ יקר? יש לכם המלצה לסוכן שייתן מחיר סביר?

יש לך את משה טובול סוכנות לביטוח 

יצאתי לעשת אצלו כמה ביטוחים בפער של כמעט חצי מחיר מרוב האחרים ועשיתי בדיקה די מקיפה

 

 

 

 

יש לך את משה טובול סוכנות לביטוח

יצא לי לבטח אצלו כמה פעמים במחירים של כמעט חצי מרוב החברות האחרות ועשיתי בירור די רציני

בכללי בד"כ אצל סוכנים יצא לך מחיר יותר זול אבל חשוב לוודא שהוא באמת עושה ביטוח ואצל חברה טובה ולא סתם חרטא

עריכה אחרונה על ידי shlomiko
פורסם

אם אתה עדין לא רכשת , הייתי בודק את הנירו כאופציה ויש מבחר רכבים מידים פרטיות.

בהצלחה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 8 שעות, MR.S כתב:

סתם מסקרנות, איזה רכב זה היה?

פיאט פונטו 2006 עם 190K. 

 

בסוף הסוכן שעובד עם חברת הליסינג נתן הצעה של 5.3K, מצד אחד הכי זול, מצד שני לא סוכן ידוע ומוכר.

 

עדיין לא רכשתי, הרכב הגיע למגרש רק אחהצ כך שלא היה זמן לבדיקה וכו.

אך הקיה נירו נפסלת על גיר דו מצמדי

פורסם

את הנירו פסלת על הגיר הדו מצמדי אבל את האוקטביה לא?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 11 שעות, vxlan כתב:

פיאט פונטו 2006 עם 190K. 

 

בסוף הסוכן שעובד עם חברת הליסינג נתן הצעה של 5.3K, מצד אחד הכי זול, מצד שני לא סוכן ידוע ומוכר.

 

עדיין לא רכשתי, הרכב הגיע למגרש רק אחהצ כך שלא היה זמן לבדיקה וכו.

אך הקיה נירו נפסלת על גיר דו מצמדי

פסילה תמוהה שאינה מבוססת על המציאות בשטח.

אני עם נירו ומכיר עוד רבים אשר עושים שימוש ברכב ללא שום בעיה מכל סוג שהוא .

השילוב עם המנוע החשמלי אשר משמש להאצה ראשונית מעמידה מונע את מירב העומס מהגיר וכפועל יוצא ככל הנראה משמר את הגיר.

הגיר הרציף של הקורולה מעבר להיותו בלתי נעים בעליל , הוא גם מרעיש בצורה בלתי נסבלת לטעמי.

כרכב הקורולה נחותה מהאוקטביה , ולדעתי גם מהנירו.

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מי שמחפש מכונה שתשנע אותו מנקודה A לנקודה B במובן הכי פרקטי  יעיל ואמין - ייבחר בקורולה האמינה והחסכונית אך המשעממת, הלא נעימה והאפורה...

  • רעיון טוב! 1
פורסם

משעממת, כי אפשר לחשוב שמינימום האוקטביה או הנירו הן מכוניות סופר מהנות לנהיגה. רוב המשפחתיות משעממות לנהיגה, למעט מאזדה 3 שיש לה איזשהו ערך מוסף.

מצחיק אותי שכל פעם שהקורולה עולה לדיון ישר מעלים את השעמום, כאילו רוב רוכשי הרכב מחפשים הנאה מנהיגה וכאילו שאר הרכבים בקטגוריה סופר מהנים לנהיגה.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נכון שהקורולה יותר משעממת אבל את נהגי הקורולה מוסך משעמם יותר ולכן הם מעדיפים את השעמום של הקורולה

רוב הרכבים שנותנים יותר מרחב ופינוק בנהיגה הם יותר מעניינות אבל את הנהגים שלהם תקלות ומוסך לא משעמם בכלל אז זה משתלם 

(לגבי השעמום בעבודה שצריך להוסיף שעות לכסות את הנזק אין לי עדיין פתרון מעניין...)

  • רעיון טוב! 1
פורסם

נסעתי על הרכב, אמצתי את האוטו לסלדמגבוה והתיבה חרישית לחלוטין, לא ברור לי על איזה רעש מתלוננים.

בקיצור הרכב בבדיקה, אם יהיה סביר נתקדם לרכישה.

  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...