Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 שעות, EliC25 כתב:

זו הקאדילק של דרור מold station garage

 

אתה אומר את זה כאילו מישהו פה יודע מי זה דרור או מה זה הגראז' המדובר. 

 

השאלה נגעה בעיקר ללוחית הלא חוקית בעליל מקדימה, וללוק הכאילו-מוזנח באופן כללי. בהקשר הזה, המידע שסיפקת לא ממש מקדם את העלילה. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אולי אתה לא יודע (וגם אינך גר בארץ כך שסביר שלא תכיר דמויות מקומיות בסצינת רכבי האספנות) וכנראה שאתה לא היחיד. אבל להגיד שאף אחד לא יודע, בפורום רכב, מה זה old station garage ומי הבעלים של העסק הזה, זה כבר להרחיק לכת.

https://www.facebook.com/share/r/1BswtDgbih/

 

 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 10 שעות, Buki כתב:

אני ראיתי בארץ לפחות 4-5 כאלו, כולם טרנזיט 1980, כולם בצבע הזה. 

 

ואף פעם לא ראיתי כזה משנת מודל אחרת. וגם בכלל אין כמעט קרוואנים בארץ שהם לא יבוא אספנות "חדש".

 

כנראה מישהו היבא משלוח ב 1980 או שיש שם איזה סיפור אחר מעניין, אולי מישהו מכיר או יודע יותר פרטים?

אם זכרוני אינו מטעני, כולם היו שייכים לחברת תיירות ״אופקים״ שפעלה בזמנו ברמלה(מתברר שהמשרד עדיין קיים).

בעל החברה היה מניר צבי.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 6 שעות, EliC25 כתב:

אולי אתה לא יודע (וגם אינך גר בארץ כך שסביר שלא תכיר דמויות מקומיות בסצינת רכבי האספנות) וכנראה שאתה לא היחיד. אבל להגיד שאף אחד לא יודע, בפורום רכב, מה זה old station garage ומי הבעלים של העסק הזה, זה כבר להרחיק לכת.

https://www.facebook.com/share/r/1BswtDgbih/

 

 

ה"למבורגיני" הזאת עוד קיימת?! תהיתי מה עלה בגורלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 10 שעות, eladns כתב:

כולנו נמות והם ישרדו

זכור לי שלהוריי היה פורד טרנזיט סגור, דיזל, שנת 1990. זה היה דגם מצוין.  אני ממש זוכר שהוא עלה 52000 ונמכר ב 54000 (אחרי שנתיים או שלוש או משהו כזה..). אני מניח שזה נקרא לשמור טוב על המחירון. 

 

כמובן שאיך שהאוטו נמכר אז נחתכו בפח חלונות ומושב הנהג הוחלף באיזה שרפרף. ואולי פעם אחת ראינו אותו אח"כ. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

זכור לי שנהגי מוניות בתחנה מרכזית ת"א התייחסו לטרנזיט כתור נקבה.

טרנזית אחת, טרנזיות רבות.

"אתה רואה איפה כל הטרנזיות עומדות, תשאל שם יגידו לך"

ובכלל רוב הטרנזיות שם היו של מרצדס...

 

*(לא. אלה לא היו טרנסיות. זה היה הרבה לפני שידענו שיש כאלה בכלל)

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
פורסם
לפני 8 שעות, EliC25 כתב:

אולי אתה לא יודע (וגם אינך גר בארץ כך שסביר שלא תכיר דמויות מקומיות בסצינת רכבי האספנות) וכנראה שאתה לא היחיד. אבל להגיד שאף אחד לא יודע, בפורום רכב, מה זה old station garage ומי הבעלים של העסק הזה, זה כבר להרחיק לכת.

https://www.facebook.com/share/r/1BswtDgbih/

 

תודה, זה כבר הרבה יותר אינפורמטיבי, גם אם סגנון ההגשה gave me cancer כמו שאומר הנוער. 

 

אני מניח שאפשר היה להשאיר את הלוחית התקנית במהלך נסיעה בכביש הציבורי ואז להרכיב את ה'אסתר' בהגעה למפגש, אבל זה לחנונים ולא לאנשים מאגניבים כמו בעל הרכב הנ"ל. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
בתאריך 21.6.2026 בשעה 07:55, osheri כתב:

אכן זה הרכב, מכיר את הבעלים הנוכחי הוא קנה אותה לפני כמה חודשים
לא מתכנן למכור כי כפי שכבר אמרו בפורום הזה בעבר, אסור למכור 106ים.... 😆

 

האמת לא יודע מה הוא מתכנן ומה לא אבל נראה שהרכב במגרש Special Car בפתח תקווה,או אולי של אחד הבעלים.

קיבלה סט מדבקות ראלי מסביב

Screenshot_20260623-124129.png

Screenshot_20260623-124239.png

עריכה אחרונה על ידי Arielz2405
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 11 דקות, mottis כתב:

סובארו סטיישן 1979

לפני שנה וחצי נצפתה נוסעת

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...