Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, tu3s כתב:

מה הסיכוי שזאת ה106 ראלי של ליאור FIREBALL

לשלו היו חישוקים של ספידליין (סקסו קאפ) שהוא צבע באפור בטון, לא?

 

 

  • אחראי פורום
פורסם

מצאתי תמונה בשרשור ישן, לדעתי זאת באמת הראלי של fireball אבל זה לא בהודעה שלו.

תמונות משרשורים שלו היו עם לוחית מטושטשת או קישור שבור.

אפשר לראות שהחלקת הסמל בוטלה.

מעין vasectomy reverse 😅

בכל מקרה כיף לראות רכב ותיק שעוד בינינו, אמנם בלי טסט אבל ממש רק כמה חודשים.

הייתי מאמץ אותה.

images(2).jpeg.b0ef2a8467405e5cae4a9adf2d51e851.jpeg

  • אהבתי 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

 

לפני 50 דקות, Avia כתב:

לשלו היו חישוקים של ספידליין (סקסו קאפ) שהוא צבע באפור בטון, לא?

ג'אנטים אפשר להחליף 
מס' רישוי קצת פחות...
image.thumb.png.0126c6ff60f1fe838d1113875fe98d4c.png

  • אהבתי 3

פורסם

אכן זה הרכב, מכיר את הבעלים הנוכחי הוא קנה אותה לפני כמה חודשים
לא מתכנן למכור כי כפי שכבר אמרו בפורום הזה בעבר, אסור למכור 106ים.... 😆

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 11 שעות, itaysamurai כתב:

מצאתי תמונה בשרשור ישן, לדעתי זאת באמת הראלי של fireball אבל זה לא בהודעה שלו.

תמונות משרשורים שלו היו עם לוחית מטושטשת או קישור שבור.

אפשר לראות שהחלקת הסמל בוטלה.

מעין vasectomy reverse 😅

בכל מקרה כיף לראות רכב ותיק שעוד בינינו, אמנם בלי טסט אבל ממש רק כמה חודשים.

הייתי מאמץ אותה.

images(2).jpeg.b0ef2a8467405e5cae4a9adf2d51e851.jpeg

בהחלט,זה האוטו לפי הלוחית 

פורסם
לפני שעתיים, mottis כתב:

מאזדה CX5 דור 3

20260621_162112.jpg

 

 

איך נפלו גיבורים (למסכי מגע), ויאבדו כלי מלחמה (הגלגלת ליד מוט ההילוכים). 

 

הבחירה בצבע לבן רק מסובבת עוד יותר את הסכין... 🤦‍♂️

 

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Derish כתב:

 

איך נפלו גיבורים (למסכי מגע), ויאבדו כלי מלחמה (הגלגלת ליד מוט ההילוכים). 

 

הבחירה בצבע לבן רק מסובבת עוד יותר את הסכין... 🤦‍♂️

 

בעיצוב ניסו לחכות את סקודה בעיקר עם הכיתוב מאחורה במקום סמל. אין היום מקוריות?

עריכה אחרונה על ידי דובצע
פורסם
לפני שעה, Arielz2405 כתב:

הפתעה מהיום ,פעם שניה שרואה בארץ באופן כללי

H1 אזרחי ,נראה מצויין בלבן

IMG_20260621_185344856.jpg

 

"אזרח ותיק" , מהבודדים שהיו פה עם תחילת השיווק, סביב 97-8. 

אני חושב שבזמנו היבואן היה סמל"ת, למרות שהוא עם סיומת 15 שהיא לא של יבואן 🤔

 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני שעתיים, דובצע כתב:

בעיצוב ניסו לחכות את סקודה בעיקר עם הכיתוב מאחורה במקום סמל. אין היום מקוריות?

זו מגמה כללית. אולי בעקבות הסיניות שאי אפשר לעקוב אחרי כמות המותגים והסמלים שלהן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אז הם המקור-אין לי בעיה עם המקור 

מה גם הסמל של וולבו לא מתאים לאחורה עם הקו באלכסון הזה

סקודה עצמה היא ה״פרוקסי״ של פולקסווגן אז הם יכולים לשחק משחקים אבל המזדה ניראה לי רע ביחס לעיצובים הקודמים שלהם

עריכה אחרונה על ידי דובצע

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...