Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי נזילה בראדיאטור. 

ראיתי אדים שעולים ממכסה המנוע. 

ותוך כדי ראיתי שגם מד חום נוזל הקירור מתחיל לעלות, ישר לקחתי את הפניה ברמזור ועצרתי.

 

השארתי את הרכב לגורר. 

וכאשר הוא יצר איתי קשר, אמרתי והזכרתי לו שאין נוזל קירור.

 

 

הוא גרר לי את האוטו ליד המוסך,  ושם החליפו לי ראדיאטור והאוטו חזר לפעילות. 

 

עכשיו היו 3 פעמים לפחות שהאוטו היה מונע/נסע בלי מספיק נוזל קירור ואדים. 

אני בעצמי. 

הגורר שאני מעריך שנסע בעליה והורדה מגרירה. 

 

ובמוסך בשביל להכניס לתיקון. 

 

 

איך אני יכול לדעת או לשלול אם נגרם איזשהוא נזק למנוע? 

נזק פנימי או חיצוני או נזק שאני יכול להיתקל בו לאחר נסיעה בתקופה קצרה..

 

איזה דברים או רכיבים צריך לבדוק? 

 

פורסם (נערך)

לפי התיאור לא ברור שבאמת לא היה נוזל קירור בכלל.

בכל מקרה לי קרה שאיבדתי את כל הנוזל קירור באמצע נסיעה בינעירונית ולקח לי קצת זמן לתפוס את זה כי בגלל שלא היה נוזל קירור המדחום לא עלה כי לא היה לו מה למדוד.. כשפתחתי כבר היה אדים-עשן מהפתח מילוי שמן מנוע..

תכלס ברוך השם המנוע עצמו לא הלך.

בתקופה אחרי התיקון עקבתי טוב אחרי המנוע ומערכת הקירור בהתחלה לפני ואחרי כל נסיעה וכשראיתי שהכל בסדר חזלשתי לבדיקות מים-שמן הרגילות.

 

לסיכום תבדוק בהתחלה טוב מים שמן ותראה.

אני גם השוותי צריכת דלק לפני ואחרי אבל כיון שאין הרבה משוגעים כמוני שרושמים כל תדלוק וצריכה אני מניח שאין לך נתוני צריכת דלק מדויקים להשוות אליהם.

עריכה אחרונה על ידי tza
  • רעיון טוב! 1
פורסם

נוזל קירור תפקידו לקרר. הגרר והמוסך, אם בכלל הניעו ונסעו, לא היו אמורים להביא את המנוע לרמת חום שעלולה לגרום נזק למנוע. 

תעקוב אחר מפלס המים בתקופה הקרובה אבל לפי התיאור שלך אני מניח שלא נגרם נזק. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, tza כתב:

לפי התיאור לא ברור שבאמת לא היה נוזל קירור בכלל.

בכל מקרה לי קרה שאיבדתי את כל הנוזל קירור באמצע נסיעה בינעירונית ולקח לי קצת זמן לתפוס את זה כי בגלל שלא היה נוזל קירור המדחום לא עלה כי לא היה לו מה למדוד.. כשפתחתי כבר היה אדים-עשן מהפתח מילוי שמן מנוע..

תכלס ברוך השם המנוע עצמו לא הלך.

בתקופה אחרי התיקון עקבתי טוב אחרי המנוע ומערכת הקירור בהתחלה לפני ואחרי כל נסיעה וכשראיתי שהכל בסדר חזלשתי לבדיקות מים-שמן הרגילות.

 

לסיכום תבדוק בהתחלה טוב מים שמן ותראה.

אני גם השוותי צריכת דלק לפני ואחרי אבל כיון שאין הרבה משוגעים כמוני שרושמים כל תדלוק וצריכה אני מניח שאין לך נתוני צריכת דלק מדויקים להשוות אליהם.

 

אז איך עלית על זה שיש לך בעיית חום או נזילת נוזל קירור? 

הכוונה מה אותת לך לבדוק את זה? 

 

 

לפני שעתיים, Shab00 כתב:

אם הגורר הניי רכב קר לדקה/שתיים לא קרה כלום זה לא מספיק זמן כדי שהמנוע התחמם. אותו דבר לגבי המוסך.

 

זהו שאני לא יודע מה הגורר עשה. 

 

בגלל זה אני שואל אם יש בדיקות ויזואליות או ביצועים וכדומה שאני יכול לבצע כדי לוודא שאין נזק למנוע

עריכה אחרונה על ידי רוכברכב
פורסם

אם לקח איזה שעה לפחות עד שהוא הגיע אז הרכב היה יחסית קר ולא נגרם נזק, אני מניח שעבר עוד 10-20 דקות עד שהגיע למוסך אז גם הספיק להתקרר מספיק כדי רק להוריד אותו מהמשאית.

 

אם הרכב מתנהג כרגיל ולא צורך יותר מדי שמן או נוזל קירור כנראה שלא קרה כלום.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, רוכברכב כתב:

אז איך עלית על זה שיש לך בעיית חום או נזילת נוזל קירור? 

הכוונה מה אותת לך לבדוק את זה? 

 

יש לי רכב יחסית לא שקט ואני מכיר אותו טוב אז היה כשהתחילו קרקושים קלים שאני לא מכיר תוך כדי הנסיעה זה הדליק לי נורה אדומה בראש, אני מעיף מבט בלוח שעונים והכל מצויין מדחום עומד יפה באמצע.. אבל הקרקושים המשיכו והחלטתי לעצור לבדוק.

עריכה אחרונה על ידי tza
×
×
  • תוכן חדש...