Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 40 דקות, oryo כתב:

לא לא לא, אני לא מדבר על איזה אמאקס פלטינום אדמנטיום וכו׳

גם chase sapphire או x1 הם כרטיסים ממתכת, מה שגורם למשקל שלהם להיות כבד יותר, מה שגורם להם להרגיש ממש נחמד ביד ומנגד להשתגר מהארנק אם יש מספיק אנרציה כי f=m*a וכו׳

ואתה עוד קורה לעצמך מהנדס... 😜

p=mv

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, A_lex כתב:

ואתה עוד קורה לעצמך מהנדס... 😜

p=mv

תראה אני לא מומחה גדול לפיזיקה למרות שיש לי מאיות בקורסים בטכניון שלא בדיוק ידועים בפשטותם (מצד שני עבר הרבההה זמן), אבל נשים את זה בצד -

בשביל שהכרטיס יעוף לי מהארנק, הכח המופעל עליו צריך להיות גבוה יותר מהכח שמשאיר אותו במקום (מקדם החיכוך).

כשאני מזיז את הארנק מהר נוצרת תאוצה, והסיבה שרק הכרטיס הכבד עף בזמן שהאחרים נשארים במקום זה הפער שלו במסה.

אני לא יודע מה קשור מומנט לסיטואציה המתוארת, אני כן יודע שאם אני מזיז את הארנק במהירות קבועה אז הכרטיס לא הולך לשום מקום, זה המיאוץ שגורם לו לעוף.

 

מסכים לי להשתמש בתואר מהנדס או שלא השתכנעת?

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
לפני 5 דקות, oryo כתב:

מסכים לי להשתמש בתואר מהנדס או שלא השתכנעת?

רק אם תכתוב "אל מוהנדסי" 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 9 שעות, yuval1111 כתב:

דיס המלצה רצינית שלי לבלרוי הדקים

 

הם לא עמידים בשיט - החזרתי שניים עוד בתקופת ההחזרה של אמזון על בלאי לא סביר.

distil union לוקחים אותם בסיבוב באיכות

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 9 שעות, oryo כתב:

תראה אני לא מומחה גדול לפיזיקה למרות שיש לי מאיות בקורסים בטכניון שלא בדיוק ידועים בפשטותם (מצד שני עבר הרבההה זמן), אבל נשים את זה בצד -

בשביל שהכרטיס יעוף לי מהארנק, הכח המופעל עליו צריך להיות גבוה יותר מהכח שמשאיר אותו במקום (מקדם החיכוך).

כשאני מזיז את הארנק מהר נוצרת תאוצה, והסיבה שרק הכרטיס הכבד עף בזמן שהאחרים נשארים במקום זה הפער שלו במסה.

אני לא יודע מה קשור מומנט לסיטואציה המתוארת, אני כן יודע שאם אני מזיז את הארנק במהירות קבועה אז הכרטיס לא הולך לשום מקום, זה המיאוץ שגורם לו לעוף.

 

מסכים לי להשתמש בתואר מהנדס או שלא השתכנעת?

מה שגורם לכרטיס הכבד לעוף זה התנע (מה שכינית אינרציה).

הכוח שמאיץ את הכרטיס הוא אותו כח, כך שלהפך הוא אמור להגיע למהירות נמוכה יותר, אך התנע הגדול יותר מאפשר לו להמשיך להתקדם.

תיאלץ להקפיא את התעודה לצערי. מזל שאתה כבר בנדל"ן 😋 

פורסם
בתאריך 4.7.2023 בשעה 21:31, DareDevil כתב:

צריך להיות קליבר רציני בשביל לקבל כזה כרטיס 

בימנו בארהב כל כרטיס רבע פרימיום עושה את זה. יש לי כרטיס ספציפי שנקרא X1 שבכלל לא מריץ קרדיט סקור והוא שוקל 17 גרם של stainless steel 

פורסם

ראיתי את המחירים. איפה היהלומים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבנאדם חיפש לתומו ארנק חדש עם מקום למטבעות, הגעתם לוויכוח על למי יש כרטיס אשראי יותר גדול 😄

יש למישהו  American Express Centurion Card?

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

בשביל מה? כדי שיקראו לי להעיד במשפט של ביבי?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

באחת מהחנויות בגדים שיש בכל קניון בארץ ליד הקופות מצאתי ארנק שהוא עור מ2 הצדדים ובפנים פשוט חוברת של הניילונים האלה שאפשר לשים בהם כרטיסים. יש מקום לאיזה 10.. אז זה במידות של כרטיס ואפשר גם לשים שטרות שמה. שם את הרישיון נהיגה, כרטיס אשראי בשביל תחנות דלק, תן ביס ואיזה שטר רנדומלי. זה הכי קטן שאפשר ויש מקום להכל. מטבע לעגלה בסופר (חצי אירו או 20 פני - זה בגודל של 5 שקל ולא מתבזבז על קניות קטנות) משאיר באוטו, זה לא שאני אגיע לסופר בלי האוטו.

אבל אני מתחיל לעבור לגישה היברידית, אם אני מסתובב באיזור שלי ולא צריך שום דבר מיוחד ואם יגמר הדלק או יהיה צורך עז בתעודת זיהוי אז זה רק נסיעה של כמה דקות לבית - אז הולך בלי הארנק, אם יש על מה לשלם אז כמובן עם הטלפון (לא העברתי כרטיס במסוף כבר שנה+ חוץ מבדלק). אם אני צריך לתדלק או את הכרטיס תן ביס המעצבן שעדיין צריך להעביר כמו ב2020 אז לוקח את הארנק. מקווה שהסיבות לקחת ארנק יצטמצמו יותר ויותר, זה סתם מיותר ומכוער.

 

יש צפי למתי יהיה אפשר לשלם בתחנות דלק עם nfc?

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לפני 7 שעות, roiei כתב:

מי שמחפש ארנק קטן\קליפ בסגנון The Ridge אבל איכותי:

יצא לך להחזיק ridge?

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...