Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 6.7.2023 בשעה 02:36, A_lex כתב:

מה שגורם לכרטיס הכבד לעוף זה התנע (מה שכינית אינרציה).

הכוח שמאיץ את הכרטיס הוא אותו כח, כך שלהפך הוא אמור להגיע למהירות נמוכה יותר, אך התנע הגדול יותר מאפשר לו להמשיך להתקדם.

תיאלץ להקפיא את התעודה לצערי. מזל שאתה כבר בנדל"ן 😋 

מודה שלא הבנתי את המשפט שלך (״הכח אותו כח ולכן אמור להגיע למהירות נמוכה יותר״)

אבל סיקרנת אותי, אז בדקתי עם חבר עם תואר בפיזיקה מהטכניון (מצטיין נשיא, בחור די חריף)

אז אחרי שצחקתי עליו שהנה סוף סוף יש לו משהו אופרטיבי לעשות עם התואר הזה 😳😅 -

לטענתו משוואת הכוחות היא הדרך להסתכל על זה, ובפרט שצריך להסתכל על משוואת הוקטורים בין גרביטציה, כח המופעל לתנועה, מקדם החיכוך הסטטי (וכח הפריצה). כל עוד סך הוקטורים ׳חלש׳ מספיק לעומת כח החיכוך זה סבבה, ברגע שלא אז לא. בסה״כ משוואה קלאסית של תנועה במצב עם מקדם חיכוך.

 

אמרתי לו שעלתה טענה שזה קורה בגלל תנע, הוא לא לגמרי ידע מה לומר, אמר שכנראה אפשר להסתכל על זה ככה כי ניתן להמיר יחידות בצורה זו או אחרת, אבל אינטואיטבית זה לא נשמע לו הדרך הנכונה להסתכל על הבעיה.

 

בכ״א לא לגמרי הבנתי את העניין עם התנע היות והמהירות בפני עצמה אינה פקטור, אם אני נמצא על מכונית זה לא שהכרטיס עף לי, זה קורה רק בתאוצה.

כשיש תאוצה אז מופעל כח עודף, ואז הכרטיס משתחרר. את זה אני יודע להסביר במשוואת כוחות.

לא הבנתי איך מסבירים את זה במשוואת תנע, אלא אם אתה לוקח בחשבון שימור תנע דרך משוואת כוחות, ובסופו של יום מגיע לאותו דבר בדיוק (שהכח, מהתאוצה, הוא מה שמייצר את כל הסבטוחה). אז לא יודע מה אתה רוצה ממני, אני שומר את התואר ומבקש לדעת לאיזו מזכירת פקולטה אני צריך להגיש קובלנה על התגובות בקארספורום 😬

 

.. כמו כן הזמנתי שני ארנקים בפריים דיי כי מה שקניתי לגמרי באלקי מדי ואני מחזיר אותו.

  • אהבתי 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 8 שעות, roiei כתב:

יצא לך להחזיק RIDGE CARBON?

כן , אני מעדיף את המתכת בהרגשה.

אני אוהב קרבון אבל לא עפתי על זה שראיתי (זה היה הforged amber)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מה ההצדקה של ה4x פער בין רידג' לאחרים? 

איכות המתכת? 

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני קניתי אותו במבצע ב75. 🤷‍♂️

הוא מאוד איכותי ומאוד עמיד.

בטוח יש חיקויים זולים כמו כל דבר בחיים

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הגיע הארנק והאיירטאג, לקח לזה יום וחצי #אמריקה

בקטע אירוני להחריד כשחיפשתי את הארנק הנוכחי ע״מ להעביר כרטיסים לחדש קלטתי שאיבדתי אותו, יום לפני שאני עובד לארנק עם איירטאג הוא הולך לאיבוד? מרפי יא בן של...

בכ״א לאחר יום של חיפושים נמצאה האבידה בבר מקומי, אז אספתי ואני חוזר לדווח:

לארנק החדש יש פורם פקטור מצוין, איכות חומרים מפתיעה מאוד, בעיקר כשלוקחים בחשבון את המחיר המגוחך: $15 בלבד והאיירטאג עוד שלושים. התמורה למחיר לדעתי פנומנלית כי הארנק נראה ומרגיש מאוד טוב ביד, והם תכננו אותו בצורה חכמה כך שהאיירטאג לא בולט החוצה בצורה מעצבנת.

 

שליפת הכרטיסים לא נוחה, אבל ביום יום אני משלם בעיקר בפלאפון, הארנק שימושי בעיקר להוצאות עסקיות ומסעדות. 

 

כמה תמונות ליד הארנק שרכשתי לפני שבוע, ואחזיר כעת. הארנק השחור סופר פרקטי אבל bulky מדי וככזה התבאסתי לסחוב אותו. הירוק גם קטן וגם נאה יותר. 

... אוקיי אז אין תמונות, עמוס השרת לא מעוניין לאפשר להעלות. 

 

מצרף לינק

furid Airtag Wallet (No Airtag), Metal Wallet, Mens Wallet with Money Clip, Minimalist Wallet, Slim Wallet for Men, Air Tag Wallet for Men Gift https://a.co/d/j2el4rj 

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
בתאריך 12.7.2023 בשעה 03:22, oryo כתב:

בכ״א לא לגמרי הבנתי את העניין עם התנע היות והמהירות בפני עצמה אינה פקטור, אם אני נמצא על מכונית זה לא שהכרטיס עף לי, זה קורה רק בתאוצה.

כשיש תאוצה אז מופעל כח עודף, ואז הכרטיס משתחרר. את זה אני יודע להסביר במשוואת כוחות.

לא הבנתי איך מסבירים את זה במשוואת תנע, אלא אם אתה לוקח בחשבון שימור תנע דרך משוואת כוחות, ובסופו של יום מגיע לאותו דבר בדיוק

מהעובדה שעוד לא ירו בך באיזו חנות ארנקים אני מבין שלא שאלת את המוכר על הנושא הזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 6 שעות, Night Driver כתב:

מהעובדה שעוד לא ירו בך באיזו חנות ארנקים

הזכרת לי שיחה מאתמול, עם לקוח/חבר שעבר לכאן:

״אני עדיין עובר אדג׳סטמנט... אתמול טיילתי שעתיים בין חנויות בשביל למצוא פילטר למזגן, הום דיפו, לואו׳ס, מחפש ואין להם במלאי את המידה הרלוונטית. עד שפתאום נפל לי האסימון בזמן שאני מטייל בתוך אחת החנויות, נכנסתי לאמזון ושעתיים אח״כ זה היה אצלי בבית.״

 

לא הולכים לחנויות כשיש אמזון פריים :) 

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מתלבש על השרשור, איפה קונים ארנקים בימינו? אמנם יש בו מעט שימוש אבל הוא עדיין עלי ביום יום.

משהו שיראה סבבה, קשיח אבל לא מתכתי (מהמר שזה לא יהיה נוח בכיס), יכול להיות כמו של פעם אבל במידות קטנות, צריך להחזיק כמה כרטיסים ושטרות בלבד.

 

תודה

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 4.7.2023 בשעה 13:48, sperial כתב:

תעודת הזהות הישראלית המעודכנת היא בגודל של כרטיס אשראי, ואם טרם הנפקת כזו עליך לעשות זאת בתוך קצת למעלה משנה. הבעיה נפתרה.

 

חוץ מזה, למעט כמה מקומות ספציפיים (לשכת מרשם האוכלוסין, בנק וכו') רשיון הנהיגה הוא תחליף מספק.

מה עם הספח?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה אתה צריך את הספח?  אין שום דרישה שהוא יהיה עליך.

(בכל מקרה - הוא ניתן להפקה מהאתר הממשלתי).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא חלק מהתעודה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

@SlowRideגם אני וגם שניים מהבנים שלי משתמשים ב-Swiss Alpine מאיביי. הרבה שנים ולא מתקלקלים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 17 שעות, SlowRide כתב:

זה לא חלק מהתעודה?

ממש לא.

פעם זו היתה פיסת נייר שסופקה עם התעודה אבל נפרדת.

היום זה דף מודפס שניתן להדפיס מהאתר הממשלתי (ואולי גם מקבלים בעת הנפקת תעודה חדשה - לא זוכר).

פורסם

מקבלים אותו במקום בעת הנפקת התעודה (שבעצמה מגיעה כעבור מספר שבועות). ניתן להדפסה מהאתר האישי הממשלתי, אאל"ט אפילו עם שינויים כמו כתובת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...