Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, liorwohl כתב:

 

 

יש צפי למתי יהיה אפשר לשלם בתחנות דלק עם nfc?

תתקין אפליקציות של סונול או יילו (ובטח יש עוד) ותוכל לתדלק בלי ארנק

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 8 דקות, Michazzz כתב:

תתקין אפליקציות של סונול או יילו (ובטח יש עוד) ותוכל לתדלק בלי ארנק

אין מצב שאני אתקין אפליקציה לכל חברת דלק בגלל שהיה להם לוביסטים מוצלחים, הם לא יקבלו מה שרצו ממני. 

פעם אחת רציתי לתדלק והייתי בלי האשראי, אז רציתי לשלם עם הטלפון בyellow בחנות ולחזור למשאבה, אבל אפילו זה לא אפשרו, רק עם מזומן אפשר לעשות את זה. בכוח רוצים שאנשים יתקינו אפיליקציה מיותרת ואני לא אתן להם את זה.

Screenshot_20230710-114645.png

  • אהבתי 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

 תבדוק איזה תחנת דלק הכי פופולרית בנסיעות שלך ותעשה רק את שלה. רצית קידמה לא?

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 23 דקות, roiei כתב:

לא, למה?

כי כתבת שמי שרוצה ridge אבל איכותי שיסתכל על הארנק שעולה פי 3 ממנו.

מכיוון שאני כן החזקתי את שניהם אחד מול השני (לפני שקניתי את שלי) - לא ממש הרגשתי שום הבדל באיכות חוץ מהמחיר - ותהיתי אם יצא לך גם ומה היתה ההתרשמות שלך בהשוואה - כי אני יצאתי עם דעה דיי הפוכה.

 

הridge מרגיש מ א ו ד איכותי (ואם כבר אני מעדיף את הפשטות שלו, והחומרים שלו מרגישים ומחזיקים מעמד יותר טוב …). בנוסף הhardware והפרטים הקטנים בגימור הרגישו לי יותר טוב בridgeים שראיתי (אם כבר אני מצטער שלקחתי אחד פשוט - ראיתי במציאות כמה מהחומרים היקרים שלהם והם נראים מעולה!).

עם יוצא דופן אחד - הAirTag של הridge מכוער אש :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 20 שעות, Michazzz כתב:

תתקין אפליקציות של סונול או יילו (ובטח יש עוד) ותוכל לתדלק בלי ארנק

איך מתבצע התשלום בפועל?

 

בדיוק לפני כמה שבועות בעת שיפוץ בבית, מצאתי ארנק ישן שהיה לי לפני אולי 15 שנה.

הדבר הזה עצום! יכולתי להכניס לשם את מאזן 2022 של החברה שלי ועדיין להכניס שם hard candy, אם כבר רפרנס לסיינפלד.

 

לגבי הימנעות ממזומן, אשרי מי שמצליח.

לא עובד לי. שטרות זה עוד בסדר, אבל המטבעות המרושעים האלה...

אז עד שיגיע פתרון אחר, הארנק הפצפון שלי יצטרך להכיל גם את זה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 21 דקות, itaysamurai כתב:

איך מתבצע התשלום בפועל?

בפז מקשרים אשראי באפליקציה, כשמגיעים לתדלק יש אופציה בצג של ״תדלוק באפליקציה״, במקביל פותחים באפליקציה את האופציה לתדלק (מוגן בסיסמה או זיהוי פנים לבחירתך)

ומקבלים קוד 4 ספרות, מקישים אותו בצג ומתחילים לתדלק.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 שעות, Nemesis כתב:

אולי זה דפקט אצלי, אבל אני לא כ"כ מבין, גם אם הולכים על הסגנון המינימליסטי, למה ארנק מתכת ולא עור? 

עמיד ושומר על הצורה שלו להרבה יותר זמן

ולגיון (כמו שכתבתי - אני לרוב רק עם אפל וואלט עם 3 כרטיסים , אבל בין העור למתכת אני מגוון מדי פעם… 🤷‍♂️)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ארנקי נעור טובים מחזיקים נצח. יש לי, וגם לבנים שלי, ארנקי Alpine Swiss בני 10 שנים ומעלה שעוברים התעללות לא קטנה ועדיין נראים מצויין. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, Liviur כתב:

עמיד ושומר על הצורה שלו להרבה יותר זמן

ולגיון (כמו שכתבתי - אני לרוב רק עם אפל וואלט עם 3 כרטיסים , אבל בין העור למתכת אני מגוון מדי פעם… 🤷‍♂️)

 

יש לי ארנק עור של The Bridge בן עשור בערך. הוא כמובן רך, אז צורתו לא ממש ישרה, אבל עדיין במצב סבבה.

לא ניסיתי, אבל נשמע לי נוח עוד פחות להסתובב בכיס הקדמי עם עוד גוש קשיח לעומת גוש רך בכיס האחורי.

פורסם

זה רדיו?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

ארנקי Alpine Swiss בני 10 שנים ומעלה

האם הם בגודל מלא ? המינימאליסטים משמעותית קטנים יותר ולדעתי זה משפיע.

לפני שעה, Nemesis כתב:

לא ניסיתי, אבל נשמע לי נוח עוד פחות להסתובב בכיס הקדמי עם עוד גוש קשיח לעומת גוש רך בכיס האחורי.

אין סיכוי שאני מסתובב עם ארנק בכיס האחורי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בגודל מלא ותפוחים מרוב כרטיסים (לא רק אשראי).

צריך להוסיף שנדיר שיש לי בכיס משהו חוץ ממפתחות (שלט של הרכב ורב בריח של הבית) וטלפון. לא סובל את המשקל הזה, מה גם שבגלל צרכים נוספים בדרך כלל הארנק בתיק הצד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

@Liviur
הם עולים אותו דבר בפעם האחרונה שבדקתי. מקבל את דבריך שאין הבדל באיכות בתור מי שיצא לו להשוות בין ה 2, למרות שעדיין הייתי מעדיף גרמני מסיני (אבל זה אולי דפקה שלי).
יצא לך להחזיק RIDGE CARBON?

×
×
  • תוכן חדש...