Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
ספוילר

 

 

באור הקטן שבתוך הרכב חצי ממנו לא נכבה גם אחכי כמה דקות שהכח מכובה

 

האם הלך עליי והלך על המצבר? 

גם הנורה מתחממת

IMG_20221115_174529.jpg

עריכה אחרונה על ידי Ronithen

שברולט ספארק 22 

 

פורסם

ניסית לשחק עם הבורר מצבים כדי לראות אולי בטעות הוא הוזז ממקומו? 

נורות שאינן לד נוטות להתחמם, זה טבעי עד רמה מסויימת. 

הנורה הכבויה אולי נשרפה. 

פורסם
לפני 3 דקות, Moshe c כתב:

ניסית לשחק עם הבורר מצבים כדי לראות אולי בטעות הוא הוזז ממקומו? 

נורות שאינן לד נוטות להתחמם, זה טבעי עד רמה מסויימת. 

הנורה הכבויה אולי נשרפה. 

מה זה בוררים? 

שאני לוחץ על כפתור כיבוי רק נורה אחת נכבת הנורה השנייה דולקת

לפני 2 דקות, של כתב:

הכפתור של הכיבוי נדפק יש כפתור בצד או שהוא נכבה ע"י לחיצה על הבקלית?

וואו איזה הנחת רווחה אלוהים אדירים זה נכבה 

מסתבר שהייתי צריך ללחוץ על זה פיזית

לפני 5 דקות, Moshe c כתב:

ניסית לשחק עם הבורר מצבים כדי לראות אולי בטעות הוא הוזז ממקומו? 

נורות שאינן לד נוטות להתחמם, זה טבעי עד רמה מסויימת. 

הנורה הכבויה אולי נשרפה. 

נראה שזה הסתדר הייתי צריך ללחוץ על זה פיזית 

שברולט ספארק 22 

 

פורסם
לפני 2 דקות, של כתב:

כנראה הכפתור נדפק לבינתיים פרק את הנורה שלא ילך המצבר וילך עליך ואז תוכל לבדוק יותר בקלות

לפני 5 דקות, Moshe c כתב:

ניסית לשחק עם הבורר מצבים כדי לראות אולי בטעות הוא הוזז ממקומו? 

נורות שאינן לד נוטות להתחמם, זה טבעי עד רמה מסויימת. 

הנורה הכבויה אולי נשרפה. 

נראה שזה הסתדר הייתי צריך ללחוץ על זה פיזית 

שברולט ספארק 22 

 

פורסם
Just now, של כתב:

מצויין 

אלוקים נטה אותי לכף זכות הוא עשה איתי חסד אני צריך לברך 

אבל למה זה הצריך לחיצה פיזית? עד עכשיו זה הייתי לוחץ על off וזהו

שברולט ספארק 22 

 

פורסם

הכפתור שמעביר ל off זה מעביר בין מצבים ששתי הנורות דולקות או פתיחת דלת האם הנורות ידלקו או יכבו הלחיצה פיזית זה להפעיל נורה ספציפית

פורסם
לפני 33 דקות, Ronithen כתב:

אבל למה זה הצריך לחיצה פיזית? עד עכשיו זה הייתי לוחץ על off וזהו

זה תאורת קריאה.

תאורה ממוקדת וחזקה יותר, למשל אם הנוסע שלידך רוצא לקרוא משהו, הוא מדליק רק בצד שלו וזה מאיר רק את הצד שלו ממוקד לאיפה שאמור להיות הספר ופחות מפריע לנהג.

 

ההפעלה של אור קריאה היא על ידי לחיצה על העדשה עצמה ולא קשורה למתג ON/DOOR/OFF.

 

 

 

 

 

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

זה תאורת קריאה.

תאורה ממוקדת וחזקה יותר, למשל אם הנוסע שלידך רוצא לקרוא משהו, הוא מדליק רק בצד שלו וזה מאיר רק את הצד שלו ממוקד לאיפה שאמור להיות הספר ופחות מפריע לנהג.

 

ההפעלה של אור קריאה היא על ידי לחיצה על העדשה עצמה ולא קשורה למתג ON/DOOR/OFF.

 

 

 

הבנתי תודה 

שברולט ספארק 22 

 

פורסם
לפני 15 שעות, Ronithen כתב:

אלוקים נטה אותי לכף זכות הוא עשה איתי חסד אני צריך לברך 

אבל למה זה הצריך לחיצה פיזית? עד עכשיו זה הייתי לוחץ על off וזהו

תברך הגומל היום  ישועת השם כהרף עין

×
×
  • תוכן חדש...