Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על כל התשובות, מכוני הבדיקה, חוזים...קראתי הכל, עוזר לי מאוד !

 

לגבי ההגה בפיגו , זכרתי עניין זה ולכן דבר ראשון כאשר נכנסתי לרכב - ניסיתי את כל תנוחות הישיבה בה ווואלה - תמיד ראיתי הייטב את הצג .

אולי היתרונות של להיות רק  1.70 ?   :)

אגב, הצעת מחיר - 130,000 ועוד רק לגרסת הפרמיום אס , ממש עסקה לא שווה, אך לגמרי התלהבתי מהרכב, יותר מהקורסה ,חוץ ממשהו חשוב בהחלט שהמזגן נשלט מהמסך מגע... זה נורא, אבל אין מושלם. 

מה גם שהפיגו לי, נוחה משמעותית בכסא הנהג מהגרמניה.  בפגו אתה שוקע כמו ספה...

 

מנהל האולם תצוגה חצוף אך צודק כנראה גם 

"למה שאעשה לך הנחת איש צבא " חבר" ?

אין לנו בעיה של מכירת דגם זה כרגע כלל, נהפוכו יש לי הזמנות ללא הפסקה עליו "

 

לגבי בדיקת הרכב היום, העניין בוטל, נאמר לי לא להגיע עקב כך כי הרכב משועבד לבנק והוא לא הצליח לסגור עדיין חוב זה מולם... ויצליח בהמשך

.ממש ירד לי החשק לעניין עקב כך, אך אין עוד אופציות - ביד 2 יש רק אופציה אחת כרגע לדגם זה בצבע הרצוי לי ל קורסה ג'י אס ליין. 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תכלס ממליץ לנסות עוד סוכניות שלהם, לפעמים יש מזל ויש פתאום איזה משו שצץ להם, אם יש לך זמן אולי כדאי לך לקפוץ לסוכנות המרכזית בראשון

מה שכן לא נראה לי שהם מוכרים בכמויות את ה208, רכב יפה אבל מאוד יקר ואנשים יעדיפו רכב אחר( ה2008 שלהם מתחילה ב 130)

אבל עקב התקופה אין הנחות..

 

פורסם (נערך)

קבעתי נסיעת מבחן על הקורסה  בסניף ראשון, יום חמישי הזה.. אני מאוד מקווה אגב שזה יהיה על ה ג'י אס ליין, כי אחרת אין באמת טעם... 

חשוב לי כ-עיקר, לברר את עניין רעשי הרוח ונוחות הכסא, זה דבר ראשון...

(כל זה כמובן - על אופציית sport mod)

   :)

 

שאלתי הנוספת היא, האם לחכות עם קניה של חדשה (אם באשר אחליט לבסוף שאולי אכן כן כדאי חדש על אף המחיר הגבוה וההזוי)

לסוף השנה הקרובה כל כך ?

הרי אולי אז - ירדו מהעץ קצת וישחררו מחירים אחרים על מנת "להעיף" את כל מודלי 2022 לקראת סיום השנה, או שאין שום קשר וזה בעצם לא יקרה ?

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי asd1301
פורסם

תכלס קשה לדעת ולא ניראה שיהיו הנחות אבל וואלה דברים יכולים להשתנות ויש מצב שבסוף שנה אולי יורידו אלפים בודדים

מה שכן תנסה טיפה ללחוץ להנחה בנחמדות ותראה אם הם מנסים לעזור לך בזה ( או שהם בשלהם)

לגבי נסיעת מבחן לא חושב שיש להם שם את GS LINE אבל לא חושב שזה משנה לך כי אם בגרסת המבחן יש את דגם הביניים שהוא גם 130 כ"ס אז זה בעיקרון אותו אוטו רק ש ב GS יש עוד מערכות בטיחות ועיצוב שונה 

 

פורסם

אלי הגיע נציג בזמנו עם gs line.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אה.. אז הנחתי לא נכון.

חשבתי שמעבר עיצובית, ב ג'י אס ליין - הכסא עצמו גם יותר משודרג/נוח יותר...

 

בעניין הנחמדות:

אני תמיד נחמד, כבר לא שולט בזה...

נקווה שגם הנציג 

 

 

פורסם
לפני כשעה, asd1301 כתב:

אה.. אז הנחתי לא נכון.

חשבתי שמעבר עיצובית, ב ג'י אס ליין - הכסא עצמו גם יותר משודרג/נוח יותר...

 

בעניין הנחמדות:

אני תמיד נחמד, כבר לא שולט בזה...

נקווה שגם הנציג 

 

 

יכול להיות שאתה צודק בעניין הכיסא.. אני פשוט זכרתי שיש שינוי רק בעניין העיצוב עם השני צבעים

פורסם

לגבי מחר... שאלה חשובה שאני חוזר עליה ואשמח לעוד תגובות, כי אם המחיר מחר בעמדת המכירה/נסיעת מבחן יהיה באמת אטרקטיבי, כי יבינו שאני רציני, אוליי אחתום.

(למרות שאני עדיין בדעה שזה ממש הזוי לשלם 130 אלף לרכב מיני , לכן משתהה עם זה עוד...)

 

האם לחכות לנובמבר דצמבר לקנייה של חדש מהיבואן, או שזה לא ישנה כלום ?

היבואן בפג'ו אמר "בנובמבר תהיה עליית מחירים אצלנו, סיטרואן ואופל"

 

פורסם
לפני 14 דקות, asd1301 כתב:

לגבי מחר... שאלה חשובה שאני חוזר עליה ואשמח לעוד תגובות, כי אם המחיר מחר בעמדת המכירה/נסיעת מבחן יהיה באמת אטרקטיבי, כי יבינו שאני רציני, אוליי אחתום.

(למרות שאני עדיין בדעה שזה ממש הזוי לשלם 130 אלף לרכב מיני , לכן משתהה עם זה עוד...)

 

האם לחכות לנובמבר דצמבר לקנייה של חדש מהיבואן, או שזה לא ישנה כלום ?

היבואן בפג'ו אמר "בנובמבר תהיה עליית מחירים אצלנו, סיטרואן ואופל"

 

שמע אם המוכר אומר לך את זה יכול להיות שהוא יודע או שהוא מנסה ללחוץ אותך שתקנה עכשיו 

אגב אם קשה לך לשלם על מיני 130 אני חושב ש2008 בסיסית עולה 135, שם תקבל אוטו גדול יותר 

אבל לשיקולך

פורסם

יקירי אני חושב שויתרת מהר מדי על הקליאו.

הדגם החדש הוא בין הסופר מיני הטובות שיש לדעתי ( וגם לדעת כתבי רכב כאלו ואחרים..)

המלצתי היא שתחפש אחת ברמת גימור rs line עם מנוע 1.3 דור 5 כמובן.

אמנם בחדשים כבר לא מביאים את המנוע הזה והם ירדו ל1.0 אך אפשר לתפוס יד2 כאלו.

לגבי פיגו. או האופל לא הייתי שוקל בכלל בגלל המנוע המדובר.

עוד מיני שכדאי לשקול היא סיאט איביזה, שגם תהיה עדיפה לטעמי מהפיגו ומהאופל

אבל אילו אני הייתי מחפש את הקליאו 1.3 

פורסם

אלו בעיות יש במנועי 208/קורסה ? 

אני יודע שהקליאו 1.33 טובה, אך עדיין - גיר רובוטי ולא התחברתי לאיי םאד באמצע הדאש בכלל, נראות נוראית לטעמי... 

פורסם

לי יש אופל קורסה אלגנס 2022 (שנרכשה בהמלצת אנשים יקרים מהפורום). היא נראית נפלא ומאוד ומאוד דומה לGsLine (ג'אנטים זהים, אגזוז כפול). מבחינת מערכות ההבדלים מGsline לדעתי שוליים. יש בקרה שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, מרכוז אוטומטי לאמצע נתיב, לוח מחוונים דיגיטלי, חניה אוטומטית (לא ניסיתי) ועוד ועוד... נסיעה עוצמתית ונוחה מאוד, מרגיש כמו טיל קטן. מחוץ לעיר חסכונית ביותר (השיא שלי הוא 1 ל-20, ברגיל עושה מחוץ לעיר 1 ל-16/17). גיר יפני 8 הילוכים שלגביו אני רגוע. לגבי המנוע, יש 4 שנות אחריות על הרכב, אני ישן טוב כרגע. האלגנס עולה סביב ה-114 ואני מרגיש שקיבלתי סופרמיני עם תמורה נפלאה למחיר. בהחלט כדאי לקחת בחשבון.

פורסם
לפני 5 דקות, asd1301 כתב:

אלו בעיות יש במנועי 208/קורסה ? 

זהו מנוע 1.2 puretech, לא חסרים כאן דברים עליו.. בלשון המעטה.

בצע חיפוש

פורסם

אני חושב שהיחס שקיבלת מנציג המכירות צריך להדליק לך נורה, אני בכלל מציע לך לא לקנות כלום מהיבואן של התוצרת שבחנת מכיוון שמתחמק ממימוש האחריות על הרכבים שמוכר, בנוסף לשלם מעל 120000 שח על רכב מיני עם מנוע בעירה פנימית זה נראה לי די מוגזם, לא הייתי משקיע בקנייה של רכב חדש כרגע, המחירים יקרים מאוד והטכנולוגיה הזו בכיוון של להיעלם. אם אתה לחוץ על רכב כרגע הייתי קונה רכב מפנק יד שנייה, אני חושב שגם בחצי ממה שתכננת להוציא תוכל למצוא דברים יפים מאוד.

פורסם

היא לא תיעלם בקרוב, ולא לכולם יש הטענה בבית.

גם החשמליות יהיו יקרות יותר.

יש רכבי סופר מיני זולים יותר, אבל הטופ של הקטגוריה עולה ככה, יקר, אבל מקבלים בהתאם.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...