Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קורא את התיאור בלינק ו-וואלה משפשף את העיניים.

אותם צעירים בני עשרה שמשתוללים על כלים כאלה בלי רשיון ״כמו מלכים״ או-טו-טו יקבלו רשיון וינהגו ויתנהגו ״כמו מלכים״ עם רשיון על הכבישים.

שלא נתפלא מהנהג הישראלי, הרי אנחנו כמעט מחנכים  את דור ההמשך לבהמות על הכביש. עצוב

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

פורסם
בתאריך 11.8.2022 בשעה 17:34, outlander כתב:

קטסטרופה שלא נאכפת, הרכבים האלה הם ממש נטל בכבישים, בפרט בפריפריה.

 

גם בדרום תל אביב, הם נהוגים ע"י מהגרי עבודה מאפריקה, ולפעמים כל המשפחה נוסעת ברכב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 59 דקות, pasat04 כתב:

קלנועית? מבצעית.

כבר תקופה יש כאלה בשימוש משטרה, תלת חשמלי שרוכבים עליו בעמידה. 

ספציפית ראיתי כאלה בשימוש בדרום תל אביב ובנמל תעופה בן גוריון.

 

Screenshot_20220815-090528_(1)_(1).thumb.png.668c17076fccd497a1e789f5d7e2d30f.png

 

 

  • מצחיק 1

 

 

פורסם
לפני 8 שעות, ArikB כתב:

ראיתי בנתב"ג ezraider

זה כלי איכותי, רציני ויקר.

 

בדיוק באפליקציה הזו בנתב"ג ראיתי לפני כמה שנים את התלת הקטן שצירפתי למעלה. בנתיב העלת נוסעים, איפה שמותר להכנס, לעלות נוסעים ולצאת, שוטר על כזה תלת היה מסתובב ומגרש מכוניות שממתינות שם הרבה זמן.

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, Ooga כתב:

ויש גם בימבולנס84483220990100980737no.thumb.jpg.51a02122e17e9e02efaadfcfa4c7e836.jpg

 

לכלי הזה של מד"א יש רישוי והוא מוגדר כקוואדרסייקל ולא קלנועית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

נשאר רק לאשר להפעיל ריקשה בתור מונית, ונהיה רשמית מדינת עולם שלישי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, vadim6385 כתב:

נשאר רק לאשר להפעיל ריקשה בתור מונית, ונהיה רשמית מדינת עולם שלישי.

 

בדיוק השבוע ראיתי בפתח תקווה איזה ריקשה בלי גג, צהובה אם אני זוכר נכון, רשום בצד (צבעו עם מכחול) "הובלות קטנות" ומספר טלפון

לא היה שום זכר למספר רישוי, מה שאומר שזה קלנועית בתכלס? יש לקלנועיות הגבלות משקל? מתי זה ניהיה כבדנועית?

חבל לא צילמתי אבל הייתי עם קניות ביד

לפני 10 שעות, itsik170 כתב:

והוא מוגדר כקוואדרסייקל

 

יש שם דוושות? 😂

(יעני "פדאלים")

עריכה אחרונה על ידי Sparrow420
פורסם
לפני כשעה, Sparrow420 כתב:

בדיוק השבוע ראיתי בפתח תקווה איזה ריקשה בלי גג, צהובה אם אני זוכר נכון, רשום בצד (צבעו עם מכחול) "הובלות קטנות" ומספר טלפון

לא היה שום זכר למספר רישוי, מה שאומר שזה קלנועית בתכלס? יש לקלנועיות הגבלות משקל? מתי זה ניהיה כבדנועית?

כאן כתוב כושר העמסה חצי טון, בערך כמו רכב משפחתי

https://greenextreme.co.il/מוצר/דגם-דרגון/

 

מעניין כמה דבר כזה עולה.

 

האמת שזה יכול להיות מושלם בתור רכב תפעולי או "פנוי להובלה".

 

הבעיה שהעובדה שזה לא דורש רישיון ורישוי, מביא לכבישים קהל שאתמול ירד מהעצים, ומה לו ולשכל ישר.

לפני כשעה, Sparrow420 כתב:

יש שם דוושות? 😂

(יעני "פדאלים")

קוואדריסייקל יעני טרקטורון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתאריך 16.8.2022 בשעה 08:07, Sparrow420 כתב:

בדיוק השבוע ראיתי בפתח תקווה איזה ריקשה בלי גג, צהובה אם אני זוכר נכון, רשום בצד (צבעו עם מכחול) "הובלות קטנות" ומספר טלפון

לא היה שום זכר למספר רישוי, מה שאומר שזה קלנועית בתכלס? יש לקלנועיות הגבלות משקל? מתי זה ניהיה כבדנועית?

 

 

ריקשות משווקות כרכב תפעולי.

 

רכב תפעולי זה רכב ללא רישיון או רישוי (אבל כן צריך ביטוח) שמורשה לנוע בתוך מתחם שמוגדר "איזור רכב תפעולי".

שזה יכול להיות קיבוץ, ישוב קהילתי, מפעל, אצטדיון, מתחם כמו גני תערכה וכו'. אך ורק בתוך המתחם הזה מותר לרכב תפעולי לנוע. 

 

הוא לא מורשה לנוע בכביש מחוץ לאיזור רכב תפעולי. למה עדיין נוסעים עליהם במקומות שאינם איזור רכב תפעולי - ככה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...