Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי היום בשיירה הזאת באיזור תיירותי, השאלה אם מותר לנסוע עם זה בכל כביש עירוני?

https://www.gocarisrael.com/

 

PXL_20220811_113422069.jpg

WhatsApp Image 2022-08-11 at 2.45.51 PM.jpeg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

רישוי כביש רגיל. אין סיבה שלא.

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

לעומת זאת, רבבות כלי רכב חשמליים מסוג "רכב תפעולי" חסרי רישוי, ממלאים את הכבישים.

 

שימו לב לתיאור...

https://www.urbancar.co.il/נוער/

 

...תוכלו לנסוע על רכב 4 גלגלים מעוצב על הכביש במזגן עם מוסיקה ולהסיע חבר או חברה מאחור ולעקוף פקקים על המדרכה, כמו מלכים, בלי צורך ברישיון...

עריכה אחרונה על ידי yuvk
  • מבאס 1
:turn-l:
פורסם

קטסטרופה שלא נאכפת, הרכבים האלה הם ממש נטל בכבישים, בפרט בפריפריה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
לפני שעתיים, yuvk כתב:

לעומת זאת, רבבות כלי רכב חשמליים מסוג "רכב תפעולי" חסרי רישוי, ממלאים את הכבישים.

 

שימו לב לתיאור...

https://www.urbancar.co.il/נוער/

 

...תוכלו לנסוע על רכב 4 גלגלים מעוצב על הכביש במזגן עם מוסיקה ולהסיע חבר או חברה מאחור ולעקוף פקקים על המדרכה, כמו מלכים, בלי צורך ברישיון...

 

😱

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, הרקוליטו כתב:

אני חושב שמורשה לנוע רק בדרך עירונית.

אם הייתי נוסע בזה, ויוצא מחוץ לעיר, כנראה שהייתי חוטף דום לב מפחד.

 

אבל זה אני.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 15 שעות, amosbmw כתב:

אם מותר לנסוע עם זה בכל כביש עירוני?

זו דרגת רישוי חדשה יחסית, סוג רכב L7.

חייב 4 גלגלים והיגוי באמצעות הגה, לא כידון. מנוע עד 15KW, נדרש רישוין נהיגה B.

מורשה לנוע בדרך עירונית בלבד.

 

 

אגב אולי שווה לנסות, אלו סיורים במקומות הסטוריים בירושליים עם מדריך (ברכב המוביל). יוצאים ממתחם התחנה, 175 שקל לנסיעה של שעה וחצי.

  • אהבתי 2

 

 

פורסם

הרכבים האלו מותרים רק בעירוני, ובאחד האתרים רשום שמוגבל ל 12 קמ"ש ממש לא מאמין לזה, יש אחד שנוסע בשכונה שלנו לדעתי יכול לנסוע 30 קמ"ש ואולי יותר, כמו אופניים חשמליות מורידים הגבלות

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם (נערך)

אותי מעצבן שמותר "לבהמה" הזאת שברוחב כמעט 1 מטר. שיכולה לשאת כ ¼ טון וכנראה גם שהמשקל העצמי שלה הוא כ ¼ טון, לנסוע על המדרכה.

אם דבר כזה פוגע בפעוט או בקשיש ( או בכלל כל אדם) ייגרם להם נזק רב.

צריך להיות גבול לכל תעלול.

בתאריך 11.8.2022 בשעה 19:45, Sparrow420 כתב:

 

😱

 

בתאריך 11.8.2022 בשעה 16:58, yuvk כתב:

לעומת זאת, רבבות כלי רכב חשמליים מסוג "רכב תפעולי" חסרי רישוי, ממלאים את הכבישים.

 

שימו לב לתיאור...

https://www.urbancar.co.il/נוער/

 

...תוכלו לנסוע על רכב 4 גלגלים מעוצב על הכביש במזגן עם מוסיקה ולהסיע חבר או חברה מאחור ולעקוף פקקים על המדרכה, כמו מלכים, בלי צורך ברישיון...

 

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 33 דקות, Ron Poh כתב:

אותי מעצבן שמותר "לבהמה" הזאת שברוחב כמעט 1 מטר. שיכולה לשאת כ ¼ טון וכנראה גם שהמשקל העצמי שלה הוא כ ¼ טון, לנסוע על המדרכה.

מי אמר שמותר? 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, Ron Poh כתב:

אצלהם באתר, כתוב שמותר לנסוע על המדרכה.

הוא מוגדר כקלנועית ורוחבו לא עולה על מטר ולהלן תקנות

https://www.gov.il/he/departments/legalInfo/regulations_mobility_scooter

לפי הגדרה זו אינה קלנועית - כי קלנועית פטורה מחובת רשיון נהיגה ורשיון רכב. יש עוד שורה ארוכה של הבדלים, ועל כן הדבר הזה אינו קלנועית.

 

בכל מקרה  נראה לי שהקישור שהביא @Sparrow420 הוא מהדורה חדשה של פרשת האופניים החשמליים - פרצה בתקנות שעד שתתוקן הסוסים יברחו מהאורווה והרכבים מהחניון.

עריכה: לפי המפרט הטכני הכלי הזה עומד בתקן לקלנועית. השאלה היא עד כמה הוא נתון לפריצה, בדומה לאופניים חשמליים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...