Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ההורים שלי אוהבים את אתר וואלה, ומשתמשים בדוא"ל של וואלה.

משתמשים באינטרנט 200 מגה (כן, בטח) של הוט.

 

הם נתקלו בבעיה של טעינת האתר - connection timeout. וזה בזמן שאתרים אחרים נטענים כמו שצריך. גם בכרום וגם ב EDGE. המחשב מחובר חוטית להוטבוקס דרך SWITCH של 1G.

מכיוון שלא מצאתי פתרון לבעייה, פירמטתי את המחשב והתקנתי מחדש חלונות 10. הבעייה חזרה אחרי יום יומיים.  התקנתי מחשב אחר - גם בו הבעייה הופיעה אחרי יום.

 

אשמח לרעיונות והצעות לדיבאג / פתרון הבעייה.

 

תודה!

 

 

:turn-l:
פורסם

חוסם פרסומות וניקוי עוגיות.

מעבר לזה אני לא יודע מה להציע. 

אני לא משתמש בדואר וואלה, אבל לא חווה האטות כלשהן באתר עצמו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אופציות:

1. האם ניסת לגלוש דרך דפדפן אחר ולא כרום, כמו פיירפוקס?

2. לנסות לגלוש בדפדפן מוסתר

3. להיכנס לכרום בלי המשתמש עצמו, יכול להיות שעליו מתוקנות חוסמים ולכן האתר חסום. 

 

טל. 

 

פורסם (נערך)

יכול להיות משהו בנתב? 

כי אם ניסית משני מחשבים שונים. אז זה שולל את הבעיה במחשבים. 

אבל האינטרנט מגיע למחשבים מאותו מקור. 

אולי תנסה לבצע קודם במחשב אחד ואז בשני: לנתק מאחורה את חיבור האינטרנט. לחבר USB למחשב (כמו שמחברים פלאפון להעברת קבצים).

ותבחר "נקודה חמה". ככה המחשב יקבל אינטרנט דרך האינטרנט הסלולרי של הפלאפון.

עכשיו תנסה להיכנס לוואלה? 

נראה לי שאולי יש משהו בראוטר שחוסם. פשוט כי אמרת שפרמטת וגם ניסית שני מחשבים שונים.

עריכה אחרונה על ידי super-man
פורסם

כרום ואדג' משתמשים באותו בסיס.

אולי יש תוספת מסויימת לדפדפן שעושה בעיות.

אולי אתיופים עוקבים אחריהם בשביל לכוון DEW.

 

מצאתי מדריך קצר שנותן חלק מהעצות שנתתי פה בעצמי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אצלי האתר עובד רגיל כולל המייל.

נכון פעם בכמה זמן יש תקלות אבל לרוב עובד חלק.

ניסת לפנות לתמיכה שלהם ?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

ניסיתי DNS של גוגל, ללא שינוי. זו גם לא נראית בעייה של DNS - הוא מזהה את הכתובת אבל מקבל TIMEOUT בטעינת הדף.
אין שינוי בגלישה בסתר. בגלישה סלולרית עבד לפעמים, אבל איכות הקליטה הסלולרית בספק.
לא נכנסים למשתמש של כרום.

 

מה שבינתיים עזר - מקווה שלתמיד, זה להגדיר בהוטבוקס MTU מינימלי, ולא ברירת המחדל.
https://he.wikipedia.org/wiki/Maximum_Transmission_Unit
 

נחכה כמה ימים לראות שלא מקרי.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...