Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מדובר ברכב שקניתי רק לאחרונה, ואנשים טובים גילחו את כל הצד שלו, כנף עד כנף, במהלך הלילה / בוקר.

אודה להמלצות לפחח טוב באמת שנמצא באזור חיפה, כי החשש הוא בעיקר לגבי איך הטיפול יצא, גם בהתחשב בכך שמדובר ברכב ישן. 

 

פורסם

מתעלק קצת על הפוסט בשביל חוכמת ההמונים,

אין אופציה לתביעה של חברת הביטוח בלי אופציה להשתתפות עצמית וסימון של "תביעה" בביטוח?

הרי לא מדובר בנזק שאתה עשית?

2012 Alfa Romeo Mito Sprint TcT

Peugeot 208 GTI 2015

Suzuki Jimny 2015

Subaru XV Premium 2.0 2015

פורסם

מוסך "כמאל" ברחוב השיש 4 מפרץ חיפה, טל: 04-8416327.

לפחות אצלי בוצעה עבודה יוצאת מן הכלל בשני רכבי אספנות (...), גם אחרים חוו אותו הדבר, המוסך מקצועי והמחירים הוגנים. לא עובד עם חברות ביטוח בהסדר 

  • אהבתי 1

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

עשיתי עבודת צבע אצל רמי מ"מוסך הפחחים" בעקבות המלצה פה בפורום והם עשו לי עבודה מעולה, אני מאוד מרוצה מהתוצאה.

בקשר למקרה שלך, מבאס מאוד, בדקת אופציה להשיג סרטון של הפגיעה ממצלמות אבטחה שיכול להיות שנמצאות באזור ואז לתבוע את הפוגע? נשמע שהנזק די רציני ויעלה לא מעט לתקן את זה.

×
×
  • תוכן חדש...