Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש דרך חוקית להתמודד עם רעש בלתי נסבל של גנן הנמצא בסביבת הבית שלי פעמיים בשבוע.

הכלים שלו מיושנים (שתי פעימות כמובן) ומייצרים רעש חזק מעבר לסטנדרט של כלים כאלו, רעש שאני מתקשה לסבול (מודה אני די רגיש לרעש). מאז הקורונה אני עובד מהבית ובכל פעם שהוא נמצא זה או שהוא מעיר אותי ב-7 בבוקר או שהוא מפריע לי לעבוד בשעות קצת יותר מאוחרות. החוק לצערי ליצידו, החריגו רק את המפוח ואת השאר אפשרו לא משנה מה רמת הרעש שהכלי מייצר. 

 

לדבר עם השכנים לא הועיל, לדבר עם הגנן שיעבור לכלים חשמליים גם לא הועיל (אני בעצמי רכשתי כאלו רק בשביל הרעש, כלים מעולים בלי קשר) ובקיצור, הוא מצפצף עלי ואני סובל מכך.

 

אשמח מאוד לרעיונות. 

 

פורסם (נערך)

נשמע כמו בעיה שניתן לפתור (חלקית לפחות) עם אטמים איכותיים, או ע"י שדרוג החלונות בבית למבודדים יותר. מניח שהגנן עובד בשעות קבועות, כך שלא צריך לחיות בפחד מהרגע שהוא יחליט להופיע בו. 

 

גם בשכונה שלי יש מפגעי רעש תקופתיים, ולפעמים זה נופל על ימים שאני עובד מהבית או נמצא בפגישות זום. אבל אני מבין שהם מספקים שירות לשכנים ועושים זאת לפרנסתם, כך שכל עוד הם פועלים בגבולות החוק מבחינת שעות ודציבלים - אני מתמודד עם זה. 

 

נ.ב. תגיד תודה שאתה לא גר בשכונה עשירה של בתים פרטיים עם כלבים שנמצאים כל היום בחצר. זה גיהינום אמיתי, שבו אין לך מה לעשות ואתה אף פעם לא יודע מתי או מאיזה כיוון זה יבוא לך. הכל יחסי. 

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם (נערך)

לגבי מעיר בשבע בבוקר - וואלה החיים שלך דבש. תתמודד. או תשדרג חלונות כפי שהציעו (אבל אז יציק לך הרעש של המזגן...)

 

לגבי שעות אחרות - קנה אטמי אוזניים. אם אתה רגיש לרעש זה יעזור לך גם בשלל הזדמנויות אחרות. אני מתהלך כמעט כל יום באחד הרחובות הסואנים בארץ, ומאז שעברתי לאטמי אוזניים זה הקל מאוד על מידת הרעננות שאני מגיע איתה למשרד. (ולפעמים אני חובש אותם גם תוך כדי עבודה במשרד, כשרמת שיחות המטבח עולה על כושר הסינון שלי)

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אם כבר הנושא עלה... יש המלצות לאטמי אוזניים?

הייתה תקופה שישנתי קבוע עם אטמים פשוטים כאלו של 3M בצבעי צהוב-כתום-צהוב. בסוף הצלחתי להגמל. אבל פה ושם עדיין עולה הצורך. עכשיו כבר לא מוכרים כאלו בסופרפארם ובטח יש גם טובים יותר. אז מה מומלץ?

פורסם
לפני 59 דקות, A_lex כתב:

אם כבר הנושא עלה... יש המלצות לאטמי אוזניים?

הייתה תקופה שישנתי קבוע עם אטמים פשוטים כאלו של 3M בצבעי צהוב-כתום-צהוב. בסוף הצלחתי להגמל. אבל פה ושם עדיין עולה הצורך. עכשיו כבר לא מוכרים כאלו בסופרפארם ובטח יש גם טובים יותר. אז מה מומלץ?

תזמין מאמזון או מאיפה שזול. בגדול 3M חברה מעולה, אני מניח שיש להם מגוון של מוצרים מהקטגוריה. באטמים חיצוניים (דמויי אוזניות) המבחר גדול מאוד בהתאם למטרה - מטווח/מפעל וכיו"ב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

...וכמו כל 'חברה מעולה' בנוף התאגידי-אמריקאי, הם קנו את שאר החברות המעולות וחיסלו את התחרות. 😅

 

יש לי ניסיון חיובי בסה"כ עם 3M, אבל זה קטע מאד אינדיבידואלי, ובשביל האוזניים שלי (במיוחד ברכיבה על אופנוע) המוצרים של Howard Leight עובדים קצת יותר טוב. למטרת שינה, הבנתי שהכי נוח להשתמש באטמי השחיה שנמכרים בכל סופר-פארם. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 שעות, ch2856 כתב:

מחפש דרך חוקית להתמודד עם רעש בלתי נסבל של גנן הנמצא בסביבת הבית שלי פעמיים בשבוע.

תסביר לי מה יש לגנן לעשות פעמיים בשבוע באותה הגינה ?


אתה בטוח שבכל פעם שהוא מגיע הוא באמת עובד בגינה או שהוא משאיר את הכלי עובד בשביל הרעש ונותן עבודה במקום אחר ? :mm_tongue

  • מצחיק 4

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 6 שעות, איציק נ. כתב:

תסביר לי מה יש לגנן לעשות פעמיים בשבוע באותה הגינה ?


אתה בטוח שבכל פעם שהוא מגיע הוא באמת עובד בגינה או שהוא משאיר את הכלי עובד בשביל הרעש ונותן עבודה במקום אחר ? :mm_tongue

הוא פשוט עובד במספר בתים סביבי. 

 

אין לי ספק שאני סובל מהנושא הרבה מעבר לרגיל, יש לי רגישות גבוהה מידי לרעשים ובקרוב אתחיל טיפול מסוג TRT. יש לי כמובן אטמים וגם אוזניות עם סינון רעשים, אבל זה מדהים שאין שום הגנה מפני רעש בלתי סביר בסביבת מגורים במיוחד שכבר כעשור יש פתרון לזה בדמות כלי גינון נטענים. העירוניים דאגו להעיף מהרחובות את מפוח העלים, למי שגר בסביבה כפרית יותר אין מזור. 

 

פורסם
לפני שעה, ch2856 כתב:

אין לי ספק שאני סובל מהנושא הרבה מעבר לרגיל, יש לי רגישות גבוהה מידי לרעשים ובקרוב אתחיל טיפול מסוג TRT. יש לי כמובן אטמים וגם אוזניות עם סינון רעשים, אבל זה מדהים שאין שום הגנה מפני רעש בלתי סביר בסביבת מגורים במיוחד שכבר כעשור יש פתרון לזה בדמות כלי גינון נטענים. העירוניים דאגו להעיף מהרחובות את מפוח העלים, למי שגר בסביבה כפרית יותר אין מזור. 

אם הבעיה אצלך ורק אצלך - והוא עובד במסגרת המותרת לו על פי חוק... אז מה אתה רוצה ?

סגור ת'חלון, תדליק מזגן ואם זה לא מספיק אז תחכה להתחלה הטיפול שלך... באמת שלא הבנתי מה אתה רוצה ממנו. אם יש לך בעיה אל תנסה לשנות את העולם סביבך, תבדוק את האפשרויות שלך לטפל בזה ולהתמודד עם זה, אין דרך אחרת אנחנו חיים בעולם אחד.

 

איציק

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חוק משתנה, בדיוק כפי שהוא השתנה בתחומים אחרים רבים. זה שמישהו לא נתן את הדעת על כך, עדיין, זה לא אומר שהחוק לא ישתנה (אני גם בהחלט פועל בנתיב זה בנוסף). 

אבל אל תהיה גיבור גדול, אם אעמוד במרחק של 5 מטרים מהחלון שלך עם כלי כזה מ-7 בבוקר עד 9 בערב, אתה תדבר קצת אחרת. 

×
×
  • תוכן חדש...