Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, ch2856 כתב:

רעש בלתי סביר בסביבת מגורים

סביבת מגורים == מספר משפחות שמתגודדות בבניינים == רעש.

היום זה מפוח, מחר זה מישהו שמתניע את הרכב בבוקר.

אתה לא יכול לנצח בקרב אם תמשיך בכיוון הזה.

 

במידה והדירה שייכת לך, יש אלף ואחת פיתרונות שאפשר לקחת בכיוון הבידוד האקוסטי - במיוחד עם תדרים גבוהים שיחסית קל לחסום.

 

 

 

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בסוף אני אנצח, זה בטוח. זה לא יקרה מחר ואולי רק עוד מספר שנים אבל יגיע היום שיאסרו על שיווק של כלי גינון מסוג בעירה פנימית ויעברו לכלי גינון חשמליים. בקליפורניה לדוגמה זה כבר המצב כיום. לאורך השנים קבעו המון חוקים וחוקי עזר בנושא רעש בסביבת מגורים, לזה עדיין לא הגיעו כי מה לעשות אבל מי שגר בעיר פחות סובל מזה (גרתי בעיר מעל לעשור, הרבה יותר שקט בעיר מבאזור כפרי כיום). 

אתה יודע, יש הבדל משמעותי בין משהו קבוע לבין משהו שחולף לרגע, זה לא שלא העירו אותי לפעמים משאיות פינוי אשפה באמצע הלילה, אבל זה 2 דקות וזה עובר, פה מדובר על שעות. 

 

 

פורסם

שלום

אתה יכול לנסות לפנות לרשות המקומית, אני מניח ( לא באמת יודע אם אפשרי משפטית ) שאם יהיו הרבה תלונות הם יקבלו את ההצעה שלך. על איסור עבודה של כלים רועשים בגינון. 

יש רשויות שלא מדבירים עשבים למרות שהחוק מאפשר זאת.

דרך אגב מי שעובד בגינון כמקצוע מחויב בבדיקת רופא תעסוקתי ובדיקת שמיעה.

הרעש המקסימלי של משור שרשרת הוא 120 דציבל.

בלרינה דיזל 95 דציבל.

אבל יש דברים יותר גרועים כמו לגור ליד בסיס של חיל האוויר.

פורסם

רוצה לצחוק? אני גר לא רחוק מבסיס חיל אוויר (2 ק"מ בקו אווירי) ויודע מראש מתי עומדים להפציץ בעזה וכמובן שבכל מבצע בעזה זו חגיגה של טיסה נמוכה מעל הראש. זה עדיין הרבה פחות מטריד מאותו כלי גינון :-) .

אני אכן פניתי גם לרשות המקומית, אבל לא חשוב באמת שיש להם כלים למנוע משהו כזה.

 

 

פורסם

אני גר ליד בסיס חיל האוויר הם ממריאים לי על הראש. אני עובד בחוץ וקבוע האוזניות נמצאות בהישג יד. דרך אגב אוזניות על הראש גם מונעות רעש של אנשים שחושבים שאתה עסוק😂

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 שעות, ch2856 כתב:

מ-7 בבוקר עד 9 בערב

כל היום? גנן מגיע, מפעיל כלי כזה או אחר לחצי שעה, ונניח עוד כלי לחצי שעה נוספת ועובר לעבודות אחרות או בית אחר.

 

יש לי שתי דירות גן ממש מתחתי, ועוד בית מלאכה קטן צמוד. וזה אכן לא נעים במיוחד כשהגננים באים, או כשהבחור מבית המלאכה צריך לעשות משהו בחוץ, אבל זה מטרד של חצי שעה גג ונגמר. שמים מוזיקה, יוצאים להפסקה, עושים משהו שלא דורש ריכוז וממשיכים.

פורסם

כן, כל היום. גם אצלי לרוב מגיעים לבניינים/רחובות/כיכר ליד וזה יכול להימשך משהו כמו 5-6 שעות בכיף.
אני מאוד מזדהה עם הבחור. לא יודע אם אני אקסטרה רגיש כמו פות״ש אבל אני פשוט מתעב את הרעש הזה שמרגיש שהוא סתם רעש לצורך רעש ופיזור עלים לפינה אחת בשביל לבוא שבוע הבא ולהעיף אותם לפינה אחרת.


גם מה זה הטיעון הזה ״בעיה רק אצלך״? לא, כי כל השאר אוהבים לשמוע רעש של מפוח וכלי עבודה במהלך היום... רעש בלתי נסבל של השטן וחייבים לחוקק הוצאה מהחוק של השיט הזה ומעבר לחשמלי, גם לתושבים וגם לפועלים עצמם. אבל אה רגע, נזכרתי באיזו מדינה אני חי...

  • אהבתי 1
פורסם

מה..?
הציבור סיבסד ותמך בבעלי האורוות שהופיעה המכונית? 
העולם מתקדם, וחוקים צריכים להופיע בהתאם. שיתאימו את עצמם או ימצאו את עצמם בחוץ.
 

פורסם

גנן שהוא בעל מקצוע ולא מגרף עלים יכול לקנות כלים חשמליים בלי בעיה.

אני יכול להעיד שקבלנים של גיזום וכריתה כבר עוברים לחשמלי למעט הכריתה עצמה שעדיין אין חשמלי ראוי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 שעות, ch2856 כתב:

אל תהיה גיבור גדול, אם אעמוד במרחק של 5 מטרים מהחלון שלך עם כלי כזה מ-7 בבוקר עד 9 בערב, אתה תדבר קצת אחרת.

אבל זה גם לא המצב אצלך, נכון? הוא לא עובד 14 שעות מתחת החלון שלך כל יום.
אתה רוצה שהוא יעבור לכלים חשמליים? לך תנסה למכור לו את זה, אולי תצליח. במצב כפי שהוא, הגנן לא חייב לך כלום.
אתה רוצה לקדם חוק שאוסר על כלי עבודה מרעישים? לך על זה. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הכלים החשמליים לא מסוגלים לעשות מה שעושים הכלים המכאניים, גנן שעובר בין גינות כל היום לא יכול לחפש שקע חשמלי וזה גם סיכון של מעבר על הכבל ואז אין לך חשמל. נכון שהרעש מעצבן, קנה אטמים או אזניות או אם אתה ממש סובל מזה - יש אזניות אקטיביות שמבטלות רעשים. יש רעש בכל מקום בעיר וגם בסביון והרצליה פיתוח שומעים כל היום את הגננים. בעיה למי שסובל (ועוד לא דברתי על מי שסובל מטינטון)

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

הכוונה בכלים חשמליים זה לכלים נטענים. יש סוללות גב שמספיקות לשמונה שעות עבודה רציפה.

למעט מגזמת ומשור כריתה הכלים האלה מספקים ביצועים נאותים ומעבר.

פורסם

כמו שגנן לא נוהג בטסלה, הוא גם לא יקנה כלים חשמליים

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...