Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,צריך קצת עזרה, או ניסיון

מסתבר שבמפגש פלסטיק עם ברז כיבוי אש ברוורס, הברז מנצח, לך תבין??

אז הפנס האחורי של הכריזמה שלי נסדק, הצד החיצוני בצד נהג. אני מניח שלא יעבירו אותי טסט ככה, ומים יכנסו פנימה בחורף.

בדקתי בכמה אתרים בארץ, אין כזה תחליפי, ומקורי גם. בחברה רוצים 1165 לאחד כזה, הזמנה מחו"ל.

עוד לא מצאתי בפירוק 

לא בא לי שאחרי 20 שנה, זה מה שיגרום להשבתה.

אז לפני שאני רץ לקנות מקורי..

יש למשהוא רעיון?

 

IMG-20220703-WA0000.jpg

עריכה אחרונה על ידי לירון .ה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

הסתכלתי קצת באתרים מחו"ל

הרוב מאנגליה, לא יודע עם זה יתאים.

מקט מדויק אין לי.

גם תחליפי זה בסדר 

אני עוד מחפש, בינתיים מצאתי אחד בפירוק, אבל אם סדק, ומצב לא טוב 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני שעה, ba323f כתב:

אין להם במלאי. האתר לא מעודכן.

בסדר מחפש בפרקויות, יש לי סוחר שמחפש בשבילי.

נראה

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
בתאריך 4.7.2022 בשעה 16:41, לירון .ה. כתב:

היי,צריך קצת עזרה, או ניסיון

מסתבר שבמפגש פלסטיק עם ברז כיבוי אש ברוורס, הברז מנצח, לך תבין??

אז הפנס האחורי של הכריזמה שלי נסדק, הצד החיצוני בצד נהג. אני מניח שלא יעבירו אותי טסט ככה, ומים יכנסו פנימה בחורף.

בדקתי בכמה אתרים בארץ, אין כזה תחליפי, ומקורי גם. בחברה רוצים 1165 לאחד כזה, הזמנה מחו"ל.

עוד לא מצאתי בפירוק 

לא בא לי שאחרי 20 שנה, זה מה שיגרום להשבתה.

אז לפני שאני רץ לקנות מקורי..

יש למשהוא רעיון?

 

IMG-20220703-WA0000.jpg

למה לא לקנות חדש מהחברה רוב הביטוחים היום (כולל צד ג)מגיעים עם "ביטוח" ריידר פנסים מראות בנוסף לשמשות?

פורסם

אז הביטוח שלי זה רק שמשות, שנה הבאה כבר אני אדאג שיכלול פנסים ומראות.

בינתיים מצאתי דרך משהוא פנס מקורי מפירוק במצב טוב מאוד.IMG-20220705-WA0006.thumb.jpg.ba6db4f39c389b4ff9adce10862cd7e7.jpg

  • אהבתי 2

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

×
×
  • תוכן חדש...