Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CHEVROLET BOLT EV - החשמלית הראשונה מתחת ל 30000 דולר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שברולט הכריזה כי דגם 2023 של ה CHEVROLET BOLT EV יתומחר במחיר זול יותר מדגם 2022 ויעלה רק 25600$ (כ 27000$ אחי כל ה"אותיות הקטנות"). 

 

עם טווח של 259 מייל (הטסלה עם 13 מייל יותר תעלה לכם כ 20000$ יותר לשם המחשה), נראה שיש לנו פה מכונית קטנה ומעניינת, והכי חשוב, כנראה הסנונית הראשונה בדמותה של מכונית חשמלית "עממית" (הכל יחסי כמובן)

 

ה"אחות הגדולה", ה CHEVROLET BOLT EV תעלה 28195$.

 

האם סופסוף נראה מכוניות חשמליות במחירים ריאליים ולא רק בתמחור יוקרה?

 

 

פורסם
לפני 11 דקות, huber כתב:

 

 

האם סופסוף נראה מכוניות חשמליות במחירים ריאליים ולא רק בתמחור יוקרה?

 

 

נראה לך?

כנראה ששכחת איפה אתה חי...

[תראה רק איך תמחרו את הדאציה ספרינג.].

פורסם

דווקא נמכרו כאן מס' יחידות של שברולט בולט מהדגם הקודם בייבוא מקביל ב-141000 ש"ח. לא רואה סיבה שלא נראה את הדגם החדש ב-130000 ש"ח בייבוא מקביל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היא משווקת כאן בגירסתה האמריקאית ועוברת הסבה לשימוש ברשת אירופאית במוסך בהרצליה שהוסמך לכך.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 9 שעות, zvit כתב:

דווקא נמכרו כאן מס' יחידות של שברולט בולט מהדגם הקודם בייבוא מקביל ב-141000 ש"ח. לא רואה סיבה שלא נראה את הדגם החדש ב-130000 ש"ח בייבוא מקביל.

צר לי להיות פסימי בקשר לזה.

תמחור רכבים שמתבצע בחו"ל,  כולל ההיגיון שבדבר, וההוזלות, יש להם סיכוי קטן מאוד לחצות את גבולות המדינה.

 הדגם החדש,[ אם הוא בכלל יגיע לכאן], דווקא עלול להתייקר.

כאשר הסיבות, ה"תירוצים הרגילים" יצוצו שוב: "דגם חדש", "רכב חזק יותר", "טווח גדול כמעט כמו של טסלה" ועוד כאלה...

תוסיף לזה את מועדי ההספקה שקיימים כיום, החוסרים, וגזירת הקופון ע"י היבואנים, ולא אתפלא אם המחיר לא יעבור את ה-140000.

 

פורסם
בתאריך 8.6.2022 בשעה 00:28, zvit כתב:

היא משווקת כאן בגירסתה האמריקאית ועוברת הסבה לשימוש ברשת אירופאית במוסך בהרצליה שהוסמך לכך.

 

לא יודע עד כמה הייתי סומך על התקנות מקומיות של מערכת חשמל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מכרו בארץ את הדגם הישן עם הטווח הנמוך ובמחיר מפלצתי, אין לו סיכוי פה

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

×
×
  • תוכן חדש...