Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מעוניין לקנות מסך מולטימדיה לרכב ורוצה לקנות מאליאקספרס אבל להשקיע בשביל מפרט חזק
השימוש שלי הוא ווייז וספוטיפיי בעיקר, מעוניין להוריד את השירים לספוטיפיי עצמו ללא שימוש בפלאפון ובשאיפה בלי אינטרנט ושיעבוד חלק לגמרי בלי לאגים כאלה ואחרים.
מתלבט בין 2 דגמים:
Podofo V4plus:
https://www.aliexpress.com/item/32806189952.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.25f455catMCIfo&algo_pvid=3968ed2f-9548-4bbf-81aa-e3427a2a179d&algo_exp_id=3968ed2f-9548-4bbf-81aa-e3427a2a179d-13&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"10000000183088643"}
תקציר מפרט:
9 אינץ'
4GB RAM
64GB ROM
8 ליבות של 2.5GHz מעבד MKT8259
מחיר 230$

Carlaoer:
https://www.aliexpress.com/item/33021747178.html?srcSns=sns_WhatsApp&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=20533118723&aff_fcid=af4958626b934af7b9a337cb60d0fc80-1650884720993-07500-_mrGlW10&tt=MG&aff_fsk=_mrGlW10&aff_platform=default&sk=_mrGlW10&aff_trace_key=af4958626b934af7b9a337cb60d0fc80-1650884720993-07500-_mrGlW10&shareId=20533118723&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=b14a7efd5cf64bf5bc1e2f1f1313beb7&afSmartRedirect=y

תקציר מפרט:
9 אינץ'
4GB RAM
64GB ROM
8 ליבות של 2.0GHz
מחיר 150$

האופציה הזולה יותר מפתה אבל הייתי שמח לחוות דעת איפה האותיות הקטנות יכולות להיות ואם בכללי ממליצים על חברות סיניות (לא נבחרו באקראי יש המון ביקורות טובות על שתיהן בדף המוצר)
ואם גם האופציה הזולה תיהיה בחוויית שימוש חלקה ללא תקיעות.
 

עריכה אחרונה על ידי omeratia
פורסם

שלום

 

ציין דגם רכב שנה תעלה תמונה של המערכת הקיים

 

עדיף לרכושם מכשיר תואם מקור כלומר כולל פנאל וצמה מתאמת בדיוק לרכב שלך

 

מה התקציב שלך

  • אהבתי 1

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
לפני שעתיים, DRcarLEd כתב:

שלום

 

ציין דגם רכב שנה תעלה תמונה של המערכת הקיים

 

עדיף לרכושם מכשיר תואם מקור כלומר כולל פנאל וצמה מתאמת בדיוק לרכב שלך

 

מה התקציב שלך


Fiat Bravo 2011, את המתאם כבר הזמנתי אמור להגיע למסך בגודל 9 אינץ' מדוייק למידות הרכב הספציפי
תקציב של עד 750 ש"ח
בכל מקרה אוסיף גם תמונות

WhatsApp Image 2022-04-25 at 10.35.57 AM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-25 at 10.35.58 AM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-25 at 10.35.58 AM.jpeg

פורסם

אני אישית לא מזמין משם אבל מגיעים אלי לא מעט שמזמינים

 

החברה הזאת הייתה ברמה גבוה

₪ 1,082.88  48% Off | Ownice K7 אנדרואיד 10.0 רכב רדיו 2 דין אוניברסלי עם 6G RAM 128G ROM 1280*720 תמיכה 360 4G LTE DSP רכב מולטימדיה
https://a.aliexpress.com/_u86N8v

 

מעל התקציב אבל חברה מאוד טובה. לקחת לפחות 3 גיגה לא פחות!!

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

יצא לי להתקין את הדגם של Carlaoer במאזדה 2, דגם 9 אינץ אבל ללא סים והגרסא של 2 ג'יגה ראם ו16 ג'יגה אחסון במאזדה 2 2008, אמנם אין שם הרבה מערכות תואמות מקור אבל הגיע עם כל הצמות שצריך, הצלחתי ללא בעיה להגדיר את כל הכפתורים שבהגה לפי איך שאני רוצה( ניתן לתכנות עצמי בקלות), מזהה מתי האורות של הרכב דולקים/נכבים, מהירות הרכב בנסיעה מדוייקת ונראה שהוא דיי מותאם גם לרכבים מתקדמים יותר שבהם גם המזגן ועוד פונקציות נשלטות דרך המולטמדיה שכאמור אצלי זה לא פעיל כי אין על מה לשלוט( התקנתי גם בלנד קרוזר מאד ישן 7 אינץ, כאשר מדליק את הרדיו מעלה מוריד את האנטנה לפי הצורך, כלומר מתמשק אוטומטית עם המנוע), לא משתמש באנדרואיד אוטו/אפל קאר פליי ונראה לי שאין, אולי בדגמים היקרים יותר יש, הGPS שבא איתו עובד מעולה רק תדאג להתקין במקום שלא יהיה לו שיבושים ( לא מתחת לברזלים, או עמוק מידי בדשבורד).

 

לגבי הפודו נראים גם מעולה אבל לא יצא לי להתקין אותם, יש להם מעבד מתקדם( משנת 2020) ואולי יהיה אפילו אפשר לצרוב או לשחק עם הרום, תחכה לתגובה של מישהו שאולי התקין או תחפור בתגובות באלי.

×
×
  • תוכן חדש...