Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה, 

 

יש לי "שכנים". "שכנים" שמתנהגים כמו בבונים לצערי. 

 

כשהילד שלהם משחק בגינה, אחרי זמן מה הכדור שלהם מוצא את עצמו בגינה שלי כאשר הוא לעיתים פוגע בתריסים ובדלת ובמקרים מסוימים גם פוגע לי בשתילים. דיברתי אין ספור פעמים עימו, אך לצערי אין עם מי לדבר (זה נמשך עד לפני החורף וחזר כשהפסיקו הגשמים).

עכשיו הכדור שלו נמצא אצלנו בגינה ואני מסרב בתוקף להחזירו עד שההורים שלו (כנראה שגם לא אכפת להם) יגיעו אליי ויחשבו על פתרון.

ידוע לי שמשטרה לא תעשה הרבה ואני חושב על פתיחת תיק משפטי מולם בגין הטרדה.

 

זה כבר ממש מציק, זה קרה הרבה ואם לא אעצור את זה, זה ימשיך לקרות.

 

דעתכם? איך הייתם פועלים?

 

תודה

 

 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

לפי דעתי אתה פועל נכון.

אל תחזיר להם את הכדור.

אחרי שתיים שלוש כדורים הבבון הצעיר ילמד שעדיף לבעוט לכיוון אחר.

לדבר עם ההורים לא יעזור. הם אלה שגידלו אותו והם אלה שיגבו אותו.

לצערי בארץ מאוד נפוץ להטיף לילידים מגיל צעיר שמותר להם הכול והעיקר שלא יהיו פראיירים של אף אחד...

 

לפני 1 דקה, David32 כתב:

שים רשת ביניכם.

ילד שמשחק עם כדור והכדור עף לשכן זה לא ילד בבון, זה ילד.

ילד שמשחק בכדור ויודע שהוא עלול לעשות נזק לאנשים אחרים זה בבון.

שישחק במגרש ששם הוא לא יכול להזיק לאחרים.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3
פורסם (נערך)

גם אצלנו מגיעים לגינה כדורים של נכדי השכנים (בדרך כלל מלמעלה).

כמו שכתב SlowRide, הילדים מגיעים, לרוב בליווי הסבא/סבתא, דופקים על הדלת ולאחר התנצלות מבקשים את הכדור חזרה.

כמו שנכתב מעל, ילדים הם ילדים וכדורים יעופו לכיוון הלא רצוי כאשר הם משחקים.

 

משטרה הייתי מערב רק אם נעשה נזק מכוון. במלחמה, כמו במלחמה, יודעים איך זה מתחיל אבל לרוב לא איך זה נגמר.

עריכה אחרונה על ידי אורי מ.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני שעתיים, Shmulik_Miata כתב:

אחרי זמן מה

כמה זמן? אנחנו מדברים על כל פעם שהוא משחק? פעם ביום? 3 פעמים ביום? פעם בשבוע?

יש הבדל בין כדור שעף אליך פעם ב... כי התפספס לבין מטרד שקורה בכל פעם שהוא משחק.

 

כמו שכבר כתבו, סכסוכי שכנים עלולים להתגלגל מקומות רדודים מאוד. עדיף להגיע לפתרון יחד איתם (שיציבו רשת, שישחק באיזור אחר של הגינה...)

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, om2 כתב:

אם הילד/ההורים מגיעים להתנצלות.

הייתי מחזיר.

 

נגרם לך נזק?

צריך שיגרם נזק? 🙄

 

"הצרה" נמשכת כבר תקופה של מס. חודשים נטו, כמעט כל יום נבעט הכדור בטעות לגינתי.

 

במקרה פגשתי קודם את אימו, הסברתי לה את המצב. היא אמרה שהיא תדבר איתו. הבהרתי לה שזה כבר הפך למטרד ובנוסף למקרה האחרון, הילד שלה החליט שהוא מתגרה (זרק אבן שכמעט פגע לי במכונית ביום שישי האחרון).

 

כאות לידידות החזרתי להם את הכדור, אבל לא יודע למה, יש לי הרגשה שהכדור הזה יעוף לכיווננו שוב.

בגינה יש שתילים, ואפילו הקטנצ'יק שלי מידי פעם יושב על הדשא. החומה שמפרידה היא בגובה של 2 מטר, אף אחד לא רוצה לשים רשת בנוסף כי זה יכער, ובעל הבית שלהם גם לא יסכים לממן חלק מהעלות.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Shmulik_Miata

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לפני 5 שעות, Shmulik_Miata כתב:

איך הייתם פועלים?

מעלים לו את הכדור. 

לא צריך לדבר עם השכן, כי כבר דיברת איתם. צריך נכונות שלהם בשביל שזה לא יקרה.. 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 46 דקות, DareDevil כתב:

מעלים לו את הכדור.

 

בדיוק.

חבל על הזמן והעצבים שלך.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

תעיף את הכדור הלאה לכיוון השני / למדרכה. 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

מוציא אוויר מהכדור וככה מחזיר... לפחות שההורים שלו יתאמצו כל פעם לנפח :-)

אפשרות שניה: מורח את הכדור בנוזל הקסם הזה-אין מצב שיעיף שוב חח :

Amazon.com: Liquid Ass Spray Mister Fart Prank Pooter Stink Bottle Smell  Bomb - PRANK GAG B : Toys & Games

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

הכדור עובר לכלב אחרי הפעם ה2
לפחות אתה לא גר במושב, התעוררתי יום אחד לילד מהרחוב מטפס על עץ אצלי בגינה, כי התוכי שלו עף לשם

עריכה אחרונה על ידי Mech Morphix

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...