Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 15 שעות, Shmulik_Miata כתב:

צריך שיגרם נזק? 🙄

 

"הצרה" נמשכת כבר תקופה של מס. חודשים נטו, כמעט כל יום נבעט הכדור בטעות לגינתי.

לא צריך נזק, פעם ביום זה אכן מטרד.

 

לפני 15 שעות, Shmulik_Miata כתב:

הילד שלה החליט שהוא מתגרה (זרק אבן שכמעט פגע לי במכונית ביום שישי האחרון).

פה אתה כבר חייב לערב את ההורים מידית, ולהבהיר להם שאתה מעוניין לפתור את הענין בצורה נעימה אבל אם הילד ידרדר את המצב לרמה פלילית לא תהיה לך ברירה אלא לפעול משפטית.

בן כמה הילד? יש הבדל בין גיל 8 ל-13.

לפני 15 שעות, Shmulik_Miata כתב:

ובעל הבית שלהם גם לא יסכים לממן חלק מהעלות

למה שבעל הבית שלהם יממן פתרון לבעיה שלהם? הם צריכים לממן. לא מדובר על הוצאת ענק.

פורסם

מעדכן שאחרי שיחה עם האמא אתמול (לא בנוכחות הילד), היה לנו ערב "שקט" מכדורים.

 

בעבר הייתי מעיף לו את הכדור לגינה שלהם תוך כדי בקשות ממנו, ואחר שזה התחיל להטריד יותר אז הייתי מעיף לו את הכדור מעבר לחומה, אבל עכשיו אני לא רוצה לעשות את זה יותר כי החלו לבנות מאחור והאתר מוגדר כאזור בנייה (חסר לי שהוא יפצע בגלל הכדור), אז במקרה האחרון שמרתי את הכדור עד שאתמול תפסתי את אימו.

 

אימו גם עודכנה לגבי האבן שהוא זרק. אני מאמין שהיא הבינה שאני בא בטוב ואיני מעוניין לסבך אותו אך בו-זמנית אני מאמין שהיא הבינה שאני רציני ואני לא אהסס לפעול בדרכים אחרות.

 

 

  • אהבתי 1

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מעדכן שהייתה הפוגה קצרה עם הכדור ועכשיו זה חוזר שוב. אתמול נעדרנו כל היום מהבית וכשחזרתי גיליתי שוב את הכדור בגינה וחיכתה לי עוד הפתעה, שתיל ששתלתי לא מזמן פשוט נהרס מהכדור.

 

דעתכם?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הכדור עובר לחזקת הכלב ואם אין כלב לפח. אם אתה נוסע ליד בית ספר יסודי זרוק להם מעל הגדר

  • רעיון טוב! 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אני מתייחס הרבה יותר בסבלנות למשחק בכדור של ילד (בייחוד שכנראה הוא באמת לא מתכוון להזיק), נהרס שתיל (לי השכן שבר כמה פעמים כד שזה לא זול אבל מה נעשה קניתי פלסטיק פחות יפה אבל עמיד) תבקש מההורים תשלום עבורו - אני בטוח שהם יעבירו,

תמיד עדיף לשמור על שכנות טובה.
 

פורסם

שלחתי הודעה לאמו עם תמונות של הנזק. דרשתי פיצוי. מבחינתי אני מתחיל לתעד את הדברים, אם הם לא ישלמו לי פיצוי, זה יעלה להם יותר.

 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

למה לא לזרוק את הכדור לפח וזהו? לילד אין אינסוף כדורים ולא ירכשו לו אינסוף כאלו. לטעון שלא ראית את הכדור בחצר ואולי הכלב/הילדים נגעו בו. להמנע ממגע עם המשפחה איומים ופיצויים. לפח

  • אהבתי 2

Miata ND2

 

פורסם

בעיה דומה. פשוט מתעלם. לא מחזיר, לא החזרתי עד היום. רק פעם אחת הגיע הילד עם אחד ההורים שאל אם הכדור אצלי, חיפשנו יחד , לא מצאנו (היה על אחד העצים ונפל רק כשהחלו הגשמים) ובזה הסתיים.

תמתין ישיבואו לבקש, אבל רק עם אחד ההורים. אני מניח להורים חמאס לטייל כל פעם בעקבות הכדור.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 3 שעות, Or05230 כתב:

למה לא לזרוק את הכדור לפח וזהו? לילד אין אינסוף כדורים ולא ירכשו לו אינסוף כאלו. לטעון שלא ראית את הכדור בחצר ואולי הכלב/הילדים נגעו בו. להמנע ממגע עם המשפחה איומים ופיצויים. לפח

 

כי כל פעם אני רואה כדור אחר.

 

מקודם היה לי עימות עם האב שהסתיים יחסית בסדר. מקווה שהעניין יפתר, נמאס לי.

לפני שעתיים, zaf כתב:

בעיה דומה. פשוט מתעלם. לא מחזיר, לא החזרתי עד היום. רק פעם אחת הגיע הילד עם אחד ההורים שאל אם הכדור אצלי, חיפשנו יחד , לא מצאנו (היה על אחד העצים ונפל רק כשהחלו הגשמים) ובזה הסתיים.

תמתין ישיבואו לבקש, אבל רק עם אחד ההורים. אני מניח להורים חמאס לטייל כל פעם בעקבות הכדור.

הבעיה שלי שהם לא מניחים לנו. הם מצלצלים בפעמון בשער, אתמול הם אפילו בעטו עם אחד החברים שלהם בשער (הכל מתועד ומצולם). בבונים, כבר אמרתי.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לפני 3 שעות, Or05230 כתב:

למה לא לזרוק את הכדור לפח וזהו? לילד אין אינסוף כדורים ולא ירכשו לו אינסוף כאלו. לטעון שלא ראית את הכדור בחצר ואולי הכלב/הילדים נגעו בו. להמנע ממגע עם המשפחה איומים ופיצויים. לפח

 

בדיוק.

כל פעולה אחרת סתם בזבוז זמן ואנרגיה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לפני כשעה, Shmulik_Miata כתב:

 

כי כל פעם אני רואה כדור אחר.

 

מקודם היה לי עימות עם האב שהסתיים יחסית בסדר. מקווה שהעניין יפתר, נמאס לי.

הבעיה שלי שהם לא מניחים לנו. הם מצלצלים בפעמון בשער, אתמול הם אפילו בעטו עם אחד החברים שלהם בשער (הכל מתועד ומצולם). בבונים, כבר אמרתי.

שיעזו 🙃 אצלי זה יגרום לכלבות להתחרע עליהם . מעבר לזה שאם הכלבות ימצאו כדור הן ישחקו בו עד שיהפך סמרטוט.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעתיים, Shmulik_Miata כתב:

הבעיה שלי שהם לא מניחים לנו. הם מצלצלים בפעמון בשער, אתמול הם אפילו בעטו עם אחד החברים שלהם בשער (הכל מתועד ומצולם). בבונים, כבר אמרתי.

 

מחזירים להם את הכדור עם חיוך ואומרים להם ״תודה, כבר מזמן רציתי להחליף את השער, יהיה נחמד אם זה יהיה על חשבונכם״.

  • מצחיק 1
פורסם

ברמות כאלו כבר עדיף להתחיל להכאיב להם בכיס. אם לא יענו או יגיבו מבחינתך אפשר כבר לקחת כדורים ולזרוק לפח. אם אתה רוצה להיות יותר אפקטיבי , לחתוך להם את הכדורים ואז לזרוק לפח, שמה לא יגלו את העניין ויחשבו שאפשר להתעסק איתך..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אם אכן אתה מוטרד על בסיס קבוע תנסה להעזר בעירייה. אולי אפילו שוטר קהילתי. זאת בהנחה ואכן מדובר במטרד מתמשך. אם מנחם אותך - בבנייני דירות הצרות גדולות פי אלף (מוזיקה, נביחות, גרירת חפצים, תפיסת חניה)

×
×
  • תוכן חדש...