Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברגע שהדברים נעשים בתום לב ואתה מגיב בתקיפות אתה הופך את זה למשהו אישי ומעצבן

גם לי לא תמיד כיף שמישהו עושה מסיבה באמצע הלילה, אבל כשאני עושה הוא לא מעיר לי

אם רק נחפש איפה השכן שלנו עשה לנו דווקא לא נגיע לשום מקום

כל אחד היה ילד והיה משחק עם כדור

לא מאמין שמישהו ניסה לפגוע לך בשתילים

ברגע שאתה לא מחזיר את הכדור אתה הופך את זה לעניין אישי שגורם להם לשנוא אותך ולחפש אותך

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אני חושב שכל החודשים האחרונים שבהם הבלגתי על הכדור (למרות שזה הטריד) כן הראו סוג של סובלנות.

 

הפעם אני כבר לא מסוגל יותר. הכדור גורם לי נזק, הכדור פוגע לי בסורגים של החלונות ומייצר רעש בפגיעה, ומשום מה הפכתי להיות שומר ראש של הכדור כי בכל פעם שהכדור נזרק, הם מצלצלים ובפעמון ומבקשים (תחשבו על הסיטואציה הזו, שזה קורה בזמן שאתם עסוקים, בזמן שאתם מנסים להריד את הקטן, או שאתם מנסים לנוח בעצמכם - כל המקרים האלו קרו!).

 

מבחינתי הכל מתועד ומצולם. איימתי עליהם באופן מפורש בתביעה אזרחית על הטרדה ופיצוי כספי על כל נזק שיקרה מעכשיו. אחרי השיחה הקשה שהייתה לי עם האב, דיברנו אתמול יותר רגוע, הסברתי לו את המצב, אני מקווה שהוא הבין שאני לא מתכוון לוותר בעניין.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Shmulik_Miata

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Transporter כתב:

ברגע שהדברים נעשים בתום לב ואתה מגיב בתקיפות אתה הופך את זה למשהו אישי ומעצבן

גם לי לא תמיד כיף שמישהו עושה מסיבה באמצע הלילה, אבל כשאני עושה הוא לא מעיר לי

אם רק נחפש איפה השכן שלנו עשה לנו דווקא לא נגיע לשום מקום

כל אחד היה ילד והיה משחק עם כדור

לא מאמין שמישהו ניסה לפגוע לך בשתילים

ברגע שהוא הסביר להם שזה פוגע לו בגינה, אין פה תום לב.

ברגע שזה הפך להיות מטרד קבוע ולא פעם בחודש, אין פה תום לב.

ברגע שבעטו לו בשער, אין פה תום לב.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
×
×
  • תוכן חדש...