Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב. לאחרונה רכשתי רכב, סיטרואן C1 שנת 2015.

עשינו בדיקה לרכב במכון בדיקה אמין ולא עלו בעיות קריטיות מלבד בעיה אחת, נאמר לנו שיש קורוזיה בסביבה של משאבת המים של המנוע וכי יש להחליף אותה על מנת למנוע סיבוכים עתידיים.

המכון הציע לנו טיפול בעלות של 900-1000 ש"ח, החלפת המשאבה במשאבה חלופית (לא מקורית).

היום התקשרתי למוסך המורשה בו הרכב מטופל וביקשתי הצעת מחיר, מהמוסך המורשה קיבלתי הצעה על החלפת המשאבה ונוזל קירור בעלות של 1700 ש"ח והחלפת משאבה מקורית.

הפרש עלות הטיפול בין המוסכים נע בין 700-800 ש"ח ומכאן נובעת הדילמה, מדובר בסכום לא פעוט.

 

אשמח לקבל ייעוץ מכם ומה כדאי לעשות – 

האם קריטי לשים משאבה מקורית או שמשאבה חלופית אמינה באותה מידה ותהיה בסדר גמור?

האם יש משקל כבד לטיפול הרכב במוסך המורשה לעומת מכון הבדיקה?

 

מה אתם הייתם עושים? אשמח להסברים וייעוץ, תודה רבה.

פורסם
לפני כשעה, xaier כתב:

שלום רב. לאחרונה רכשתי רכב, סיטרואן C1 שנת 2015.

עשינו בדיקה לרכב במכון בדיקה אמין ולא עלו בעיות קריטיות מלבד בעיה אחת, נאמר לנו שיש קורוזיה בסביבה של משאבת המים של המנוע וכי יש להחליף אותה על מנת למנוע סיבוכים עתידיים.

המכון הציע לנו טיפול בעלות של 900-1000 ש"ח, החלפת המשאבה במשאבה חלופית (לא מקורית).

היום התקשרתי למוסך המורשה בו הרכב מטופל וביקשתי הצעת מחיר, מהמוסך המורשה קיבלתי הצעה על החלפת המשאבה ונוזל קירור בעלות של 1700 ש"ח והחלפת משאבה מקורית.

הפרש עלות הטיפול בין המוסכים נע בין 700-800 ש"ח ומכאן נובעת הדילמה, מדובר בסכום לא פעוט.

 

אשמח לקבל ייעוץ מכם ומה כדאי לעשות – 

האם קריטי לשים משאבה מקורית או שמשאבה חלופית אמינה באותה מידה ותהיה בסדר גמור?

האם יש משקל כבד לטיפול הרכב במוסך המורשה לעומת מכון הבדיקה?

 

מה אתם הייתם עושים? אשמח להסברים וייעוץ, תודה רבה.

מה שקשור למערכת הקירור לא הייתי לוקח סיכונים ושם מקורי.

תבדוק ראשית מי היצרן של המשאבה.

ואם יש לך אפשרות לרכוש משאבה ונוזל ולשלם רק על עבודה במוסך מורשה או כללי.

כיצד מתחלק המחיר שקיבלת ממוסך מורשה? 

פורסם
לפני 10 שעות, elimalka כתב:

מה שקשור למערכת הקירור לא הייתי לוקח סיכונים ושם מקורי.

תבדוק ראשית מי היצרן של המשאבה.

ואם יש לך אפשרות לרכוש משאבה ונוזל ולשלם רק על עבודה במוסך מורשה או כללי.

כיצד מתחלק המחיר שקיבלת ממוסך מורשה? 

מאיפה ארכוש משאבה ונוזל מקוריים ואתן למוסך רק על עבודה? 

לפני 9 שעות, רפי לין כתב:

תתחדש על המכונית.

מהיכן אתה בארץ?

בברכה  -  רפי לין

באר שבע.

 

עוד דעות?

פורסם (נערך)

הc1 מאוד אמין ומספר הפעמים שתהיה איתו במוסך כנראה יהיה קטן, אבל כדי שזה ימשיך ככה עדיף שמוסך שמכיר את הדגם ולא ישבור דברים יטפל ומאוד חשוב נוזל קירור מקורי איכותי ולא איזה משהו בזול שמוסך צד שלישי שם. אם אתה רוצה את האוטו לטווח ארוך ורוצה לשמור אז הידיעה שיש לך חלק באיכות טובה, הרכבה של מוסך שמכבד את עצמו ולא מכון רישוי, ונוזל קירור איכותי שווה את ההפרש, אבל תנסה לדבר עם ה״״יועצת שירות״״ במוסך המורשה כשאתה שמה, בטח תוכל לקבל 10-15 אחוז הנחה בדקה של שיחה.. הטיפול הזול יותר גם יעבוד אבל נוזל קירור לא איכותי זה נזק לטווח ארוך. גם בין המוסכים של היבואן תבדוק ביקורות ורמה.

עריכה אחרונה על ידי liorwohl
  • אהבתי 2

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
בתאריך 8.3.2022 בשעה 09:12, liorwohl כתב:

הc1 מאוד אמין ומספר הפעמים שתהיה איתו במוסך כנראה יהיה קטן, אבל כדי שזה ימשיך ככה עדיף שמוסך שמכיר את הדגם ולא ישבור דברים יטפל ומאוד חשוב נוזל קירור מקורי איכותי ולא איזה משהו בזול שמוסך צד שלישי שם. אם אתה רוצה את האוטו לטווח ארוך ורוצה לשמור אז הידיעה שיש לך חלק באיכות טובה, הרכבה של מוסך שמכבד את עצמו ולא מכון רישוי, ונוזל קירור איכותי שווה את ההפרש, אבל תנסה לדבר עם ה״״יועצת שירות״״ במוסך המורשה כשאתה שמה, בטח תוכל לקבל 10-15 אחוז הנחה בדקה של שיחה.. הטיפול הזול יותר גם יעבוד אבל נוזל קירור לא איכותי זה נזק לטווח ארוך. גם בין המוסכים של היבואן תבדוק ביקורות ורמה.

איך אני יכול לדעת מה היא משאבת המים המקורית? חיפשתי מפרטים טכניים באינטרנט אבל כל מה שמצאתי אלה מפרטים בסיסיים ולא מפורטים על כל הרכיבים ברכב.

כמו כן, במידה ואדע מה סוג המשאבה המקורית, איפה אוכל לרכוש אחת במידה וארצה לרכוש ולתת למוסך רק על עבודה? האם איביי נחשב למקור אמין? או שיש אתר כלשהו שאני צריך להכיר שמוכר חלקי חילוף מקוריים ואמין?

תודה רבה.

פורסם (נערך)

אני לא מכיר איפה יש את המקטים של החלקים של סיטרואן, אבל בכל מקרה המק״ט שתמצא יהיה אותו אחד לחלק מקורי ולתחליפי של כל היצרנים.

כשאני לא יודע מאיפה להביא מקט אני מחפש את החלק כטקסט באיביי, מוצא מה שצריך שכתוב שמתאים לאוטו ואז בעמוד מכירה יש את המקט. במקרה שלך בדקתי ויצא 1623561980 אבל אשמח אם אתה ומי שקורא פה יוודא 100 פעם לפני שאתה מזמין :) (יש סיטרואן c1 דור ראשון ושני, יש באירופה כאלה עם מנוע 1200 ולא כמו ה1000 בארץ, יש אולי הבדל בין הc1 של 2018+ לאלה שהם דור שני אבל לפי 2018, אם לא בטוח תשלח הודעה למוכר עם מספר שלדה)

אז אחרי שאתה מוצא את המק״ט ומחפש אותו בארץ ובאיביי מה שאתה צריך לחפש שמה זה שיהיה כתוב genuine או oem וכו, או שם של יצרן חלופי שהוא מוכר ואיכותי ולא משהו סיני מוזר כמו שיביאו לך בארץ כנראה. רק מספר ייחודי לא יתן לך לדעת אם זה חלק מקורי או לא או מאיזה יצרן זה.

איביי מקור סבבה אם המוכר נראה עם הרבה מכירות וכתוב בצורה ברורה מי היצרן של החלק. קח בחשבון שיקח לזה חודש+ להגיע אליך במשלוח, במידה והנזילה נראית משהו שצריך לטפל בו מהר.

הנה אחד לדוגמה, החלק הנכון ויצרן מוכר, מוכר שקניתי ממנו כבר דברים https://www.ebay.com/itm/165002052541?hash=item266ae383bd:g:ysMAAOSw1zphC5wm

 

וגם קח בחשבון שאם אתה קונה באיביי לא כל מוסך ירצה לגעת והאחריות גם תהיה חלקית יותר. (ינסו להאשים את החלק שסיפקת אם תהיה תקלה מהרכבה לא נכונה שלהם)

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

מהנסיון של בפולסווגן החלפתי משאבות מים כמה פעמים של מותגים ידועים של Hella למשל. עולה חצי מהמקורי וזה לחלוטין.

משוכנע שגם לסיטרואן יש תחליפים איכותים. 1700 ש"ח נשמע המון. 

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בתאריך 9.3.2022 בשעה 11:18, liorwohl כתב:

אני לא מכיר איפה יש את המקטים של החלקים של סיטרואן, אבל בכל מקרה המק״ט שתמצא יהיה אותו אחד לחלק מקורי ולתחליפי של כל היצרנים.

כשאני לא יודע מאיפה להביא מקט אני מחפש את החלק כטקסט באיביי, מוצא מה שצריך שכתוב שמתאים לאוטו ואז בעמוד מכירה יש את המקט. במקרה שלך בדקתי ויצא 1623561980 אבל אשמח אם אתה ומי שקורא פה יוודא 100 פעם לפני שאתה מזמין :) (יש סיטרואן c1 דור ראשון ושני, יש באירופה כאלה עם מנוע 1200 ולא כמו ה1000 בארץ, יש אולי הבדל בין הc1 של 2018+ לאלה שהם דור שני אבל לפי 2018, אם לא בטוח תשלח הודעה למוכר עם מספר שלדה)

אז אחרי שאתה מוצא את המק״ט ומחפש אותו בארץ ובאיביי מה שאתה צריך לחפש שמה זה שיהיה כתוב genuine או oem וכו, או שם של יצרן חלופי שהוא מוכר ואיכותי ולא משהו סיני מוזר כמו שיביאו לך בארץ כנראה. רק מספר ייחודי לא יתן לך לדעת אם זה חלק מקורי או לא או מאיזה יצרן זה.

איביי מקור סבבה אם המוכר נראה עם הרבה מכירות וכתוב בצורה ברורה מי היצרן של החלק. קח בחשבון שיקח לזה חודש+ להגיע אליך במשלוח, במידה והנזילה נראית משהו שצריך לטפל בו מהר.

הנה אחד לדוגמה, החלק הנכון ויצרן מוכר, מוכר שקניתי ממנו כבר דברים https://www.ebay.com/itm/165002052541?hash=item266ae383bd:g:ysMAAOSw1zphC5wm

 

וגם קח בחשבון שאם אתה קונה באיביי לא כל מוסך ירצה לגעת והאחריות גם תהיה חלקית יותר. (ינסו להאשים את החלק שסיפקת אם תהיה תקלה מהרכבה לא נכונה שלהם)

 

בתאריך 9.3.2022 בשעה 19:40, ב.מ.שרותי רכב כתב:

מוזמן לדבר עם השותף שלי בן . 

 

0543126964

 

תקבל עבודה מקצועית ושירות הגון . 

 

בתאריך 9.3.2022 בשעה 21:05, סולל הדרך כתב:

מהנסיון של בפולסווגן החלפתי משאבות מים כמה פעמים של מותגים ידועים של Hella למשל. עולה חצי מהמקורי וזה לחלוטין.

משוכנע שגם לסיטרואן יש תחליפים איכותים. 1700 ש"ח נשמע המון. 

 

הם העלו את המחיר ל2050 ש״ח!! זה נראה לכם שפוי עבור החלפת משאבת מים? הם טוענים שה״מקט התייקר״.

מה לעזאזל אני עושה? מחליף בכל זאת אצלם או הולך למוסך אחר ומחליף בחלק חלופי? אני אובד עצות וזה נראה לי כבר מחיר עקיצה. פשוט מרתיח.

×
×
  • תוכן חדש...