Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 דקות, arturkopit כתב:

 

בתור איש עסקים אתה אמור לדעת כיצד זה עובד.

למה שהם ידעו שזה לוקח זמן?כיצד הם ידעו כמה זמן?אתה לא הראשון ולא האחרון. בגלל שאתה לא הראשון הם מבקשים ממך את זה על מנת לא להעקץ.

אבל עזוב שטויות, חברות ביטוח זה אנשים שחיים על ביטוח לאומי ואוכל כנפיים בדרום ב"ש, לא ואיגו במרפסת בקומה ה50 במגדל בתל אביב.

 

 

אין שום קשר בין איש עסקים ללהבין איך עובד חיתום של פוליסה ששולמה בבנק הדואר

אם הייתי בעלים של חברת ביטוח הייתי יודע להגיד כמה זמן לוקח לזה להתעדכן כי עשיתי כמה עשרות אלפים כאלה בחיים

לצערי אני לא

פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

 

אין שום קשר בין איש עסקים ללהבין איך עובד חיתום של פוליסה ששולמה בבנק הדואר

אם הייתי בעלים של חברת ביטוח הייתי יודע להגיד כמה זמן לוקח לזה להתעדכן כי עשיתי כמה עשרות אלפים כאלה בחיים

לצערי אני לא

אחשלי, את התירוצים לאי היכולת שלך להבין כיצד מתנהלים דברים תשמור לחברים שלך.

לא אשמתי שאינך בקיע בנושאים כה בסיסים

  • אהבתי 1
פורסם
Just now, arturkopit כתב:

אחשלי, את התירוצים לאי היכולת שלך להבין כיצד מתנהלים דברים תשמור לחברים שלך.

לא אשמתי שאינך בקיע בנושאים כה בסיסים

 

אני לא בקיא בשום דבר שלא בתחום העיסוק שלי

חברת ביטוח צריכה לתת תשובה לאיך אפשר להשיג פוליסה ששולמה, לא אני

מצטער בשבילך אם זה לא מתאים לך

פורסם

אין כל קשר לחיתום.

 

ותשלומים כדאי לבצע בשיטות שמשאירות עקבות ("paper trail"). גם לצורך מעקב שלך וגם כהוכחה לביצוע התשלום. לכן עדיפות לכרטיס אשראי ואפליקציות תשלום, שהעסקה בהם מופיעה מהר מאד ברשומות הבנק או החברה המפעילה. וכמובן כל דרך אחרת שאינה מזומן, כמו העברה בנקאית או זה"ב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

אין כל קשר לחיתום.

 

ותשלומים כדאי לבצע בשיטות שמשאירות עקבות ("paper trail"). גם לצורך מעקב שלך וגם כהוכחה לביצוע התשלום. לכן עדיפות לכרטיס אשראי ואפליקציות תשלום, שהעסקה בהם מופיעה מהר מאד ברשומות הבנק או החברה המפעילה. וכמובן כל דרך אחרת שאינה מזומן, כמו העברה בנקאית או זה"ב.

 

ממש לא רלוונטי מה ״כדאי״

בית עסק קיבל תשלום כלשהו צריך להיות לזה תיעוד נקודה.

כשלקוח משלם לי הוא יכול לחזור גם אחרי 4 שנים ולבקש חשבונית - יקבל.

אין בעיה להמתין כמה ימים עד שזה יתעדכן

אבל לא ״אין לנו מושג איך להוכיח ששילמת״

 

פורסם

תראה, אם שילמת בדואר והכסף עדיין לא הגיע לחברת הביטוח (והתהליך טיפה ממושך, כפי שהוסבר קודם על ידי יודע דבר) אז אין לה אפשרות לשלוח לך תעודה משולמת.

 

אני חוזר - שלם בדרך שמשאירה לך הוכחת תשלום. אם אתה מתנהל במזומן תביא בחשבון שיש לכך חסרונות, אחד מהם הוא העדר עקבות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 22 שעות, sperial כתב:

תראה, אם שילמת בדואר והכסף עדיין לא הגיע לחברת הביטוח (והתהליך טיפה ממושך, כפי שהוסבר קודם על ידי יודע דבר) אז אין לה אפשרות לשלוח לך תעודה משולמת.

 

אני חוזר - שלם בדרך שמשאירה לך הוכחת תשלום. אם אתה מתנהל במזומן תביא בחשבון שיש לכך חסרונות, אחד מהם הוא העדר עקבות.

 

זה לא יעזור שתגיד עוד 200 פעם מה היה צריך לעשות כביכול לפני שבוע 

השאלה היא מה לעשות עם  מה שכבר בוצע.

פורסם

להמתין בסבלנות. ואם לא ימצאו את התעודה שילמת 1000 ש"ח רעבע געלט.

 

השאלה היא האם כרגע אתה נוסע ברכב מבוטח או לא. כי אם אין לך ביטוח אתה עלול להיות בצרה גדולה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מתי שילמת? מתי דיברת בפעם האחרונה עם סוכן הביטוח או חברת הביטוח?

 

האם מדובר בתקלה שחוזרת אצלך (גם בתחומים אחרים), שמצריכה התאמת או חידוד נהלים בחברה שלך? בסופו של דבר מדובר בארוע שממנו צריך להפיק לקחים. 

יכול לומר לך שבדיוק מהסיבה הזו - ועד מהתקופה שבה תעודת הביטוח הגיעה בדואר - אני סוגר את הביטוח החדש לפחות שבועיים לפני שהקודם פוקע, כך שיהיה לי זמן לתקן תקלות. וזה אחרי שאני עושה בדיקת מחירים שאורכת מספר ימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 5.3.2022 בשעה 11:39, Transporter כתב:

רק דרך פתיחת חקירה של בנק הדואר.

שלח את הפקידה לפתוח חקירה של בנק הדואר 

דרך הטלפון 171

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...