Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גבולי.

150 כ"ס, 25.5 קג"מ. 

זה בסדר, נוסע בסדר, לא כמו שהיית מצפה מ 150 כ"ס, חסכוני אפילו. אבל מרגיש שחסרים איזה 50 כ"ס. 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

גם אני התלבטתי אם ה 1.5 מספיק, עשיתי נסיעת מבחן והחלטתי שמתאים לי יותר הדיזל עם ה 150 כ"ס.

תעשה נסיעת מבחן תביאי את כל המשפחה וציוד ותראה אם מתאים לך.

פורסם

אחותי עם הדיזל (מספיק בהחלט),
ולקחתי סיבוב על הרכב של השכן עם מנוע 1.5, בגדול לטעמי מספיק, גם בתפוסה מלאה סוחב לא רע, לא חיית מרוצים אבל גם עקיפות סבבה לגמרי,

מה שכן הבחור קנה את הרכב ב180K והוא ציפה שבסכום הזה הוא יקבל משהו יותר חזק.

פורסם (נערך)

לא שתיין ענק אבל אכן צורך יותר מה1.5 בפער,
אם אתה רוצה חבר טוב מוכר עכשיו אחת 2.0 ליטר בת פחות משנתיים (הוא מחכה למוח גיר הרכב עכשו מושבת במוסך המרכזי ואיך שהמוח יגיע הוא מוכר) הדגם המאובזר.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
פורסם

הזמנתי את ה1.5.   רוב הזמן הרכב יהיה אצל אשתי בנסיעות בתוך העיר.
  לדעתי, לצרכים האלה זה מעל ומעבר.
 בתוואי הררי או רכב שיהיה עמוס רוב הזמן זה יכול להיות גבולי,  תלוי ברמת הציפיות שלך ומאיזה רכב אתה מגיע. 

S60 Rdesign

פורסם

בעלים של קודיאק 1.5 ליטר כשנה 

גר בהרי ירושלים, עובד בירושלים, מה שאומר דרך הררית.

האוטו החליף אצלי פריוס פלוס והשינוי מורגש לגמרי מבחינת הכוח אבל זאת לא חוכמה :)

אני נוהג במצב ספורט, נסועה של כמעט 40,000 ק"מ בשנה, רבע מהזמן עם רכב מלא. שותה 1:11.5 בנסיעה רגועה יחסית, אבל עם תוואי דרך לא פשוט. לא נתקלתי מעולם בבעיית זמינות כוח בעקיפה בעליה.

כשהוא לא במצב ספורט יש הרגשה של קצת מחסור בכוח בהילוכים נמוכים, פחות בהילוכים גבוהים יותר.

 

 

פורסם

למיטב זכרוני אליהו ירושלמי אז זאת אמורה להיות ה-ה-התגובה.

כשאני נהגתי על ה 1.5 בנזין הוא הרגיש בסדר עם 3 נוסעים במישור ורגל כבדה. במעבר מדיזל לבנזין לדעתי ההבדל במומנט יורגש ביתר שאת. 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...