Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חילוץ בורג עם גישה צידית מוגבלת


Or05230
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אז ככה.

מדובר בבורג 10 שהתעגל במעט, רינג 10 גדול מדי, 9 קטן מדי.

רכשתי 3/8 שגם היה קטן מדי.

ניסיתי את כל שאר הכלים האפשריים לחילוץ בורג שכזה (ג'בקות למיניהן, שוודי, צינורות קטן ועוד ועוד) - לא הלך, או שלא נתפסים טוב או שאין גישה.

ניסיתי בוקסות מיוחדות לברגים שחוקים, אחד קטן מדי השני גדול מדי.

עבדתי עם שופין וניסיתי לשייף את ה 2 פאות שיש לי גישה אליהן, לא עזר.

בוקסה אוניברסלית לא נכנסת במרווח.

הכי קרוב היה לקחת פלייר פטנט, להנעל על הבורג, לקחת מברגה עם בוקסה אוניברסלית ולסגור מאוד חזק את הפלייר פטנט. אבל גם אז הוא החליק מהבורג ולא פתח אותו.

הגישה מוגבלת בגובה וברוחב, אין הגבלה באורך אבל זה פחות משנה. פלייר פטנט סגור יכול להסתובב 10 מעלות שם בערך.

 

מחפש הצעות/סיוע. דיי אובד עצות והרכב מושבת.

תודה מראש.

 

 

 

IMG_20211120_211041__01.jpg

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ריססת קצת WD40 או מקביליו ונתת להם לשבת קצת זמן?

האזור נראה יבש מאוד, הייתי ממליץ להתחיל בזה.

 

האם לא ניתן לפרק עוד רכיבים מצד ימין לאפשר יותר מקום?

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מנסה קצת ספרי קרבורטור עם מברשת שיניים ישנה לנקות את האזור והבורג , קצת משחרר ברגים ומשם ג'בקה שפיצית בלחץ ודפיקות פטיש חלשות , אולי יעזור..
לטובת רקע - מה קרה לרכב ומה אתה מנסה לפרק ?

עריכה אחרונה על ידי tu3s

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, tu3s כתב:

הייתי מנסה קצת ספרי קרבורטור עם מברשת שיניים ישנה לנקות את האזור והבורג , קצת משחרר ברגים ומשם ג'בקה שפיצית בלחץ ודפיקות פטיש חלשות , אולי יעזור..
לטובת רקע - מה קרה לרכב ומה אתה מנסה לפרק ?

מדיד השמן נתקע ואני מנסה לפרק את מכסה השסתומים לקבלת גישה.

 

תודה לכולם, אנסה את ההצעות.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקפיץ

שבועיים הרכב מושבת, אפילו עם רנו זה לא קרה לי.

 

פתחתי עוד גישה (פירקתי את המסילת דלק והמזרקים) ועכשיו אפשר לקדוח בצד הבורג(כלומר באחת הפאות) או אולי להכניס לו דרמל מהצד.

בשני הדברים אני פחות טוב ורציתי לשאול מה הדרך הכי טובה לתקוף את זה.

לדוגמא נניח ואקדח באחת הפאות עם ביט שיוצר הברגה, מה הלאה?

תודה.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב להשתמש בפלייר פטנט איכותי עם שפתיים ישרות ולא עגולות.

וכמו שאמרו לך, לרסס שמן זוחל לפני כן.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנה בוקסה הפוכה (twist socket/bolt extractor socket), בגודל המתאים.

תדפוק קצת עם פטיש תוציא עם ראצט.

זה פשוט חורץ את הבורסה על הראש של הבורג.

הוצאתי אינספור ברגים מעוגלים עם סט בוקסות הפוכות

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Aviad Mandabi כתב:

תקנה בוקסה הפוכה (twist socket/bolt extractor socket), בגודל המתאים.

תדפוק קצת עם פטיש תוציא עם ראצט.

זה פשוט חורץ את הבורסה על הראש של הבורג.

הוצאתי אינספור ברגים מעוגלים עם סט בוקסות הפוכות

אין גישה לפטיש.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...