Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 26 דקות, roy007 כתב:

העניין הוא שכמה כבר גירים כאלו יש, שלא מצריכים ״נהיגה נכונה״

הרוב כבר עברו לרובוטי או לרציף

יש עוד יצרנים חוץ ממאזדה שיש להם גיר פלנטרי?

בטח. יש הרבה פיג'ו וסיטרואן עם גירים פלנטריים של אייסין.

לפני 3 דקות, sperial כתב:

למה? יש תקדימים.

 

שאל את סטיב ג'ובס ו-antennagate. אתה לא מחזיק נכון את הטלפון!

ההבדל שאייפון עולה 3,000 שקל ולא 180,000.

האתר שלי: long.co.il

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 4 שעות, roy007 כתב:

לגיר רובוטי זו הכללה גדולה מדי.

כי DSG הוא לא הגיר הרובוטי היחידי שיש.

יש למשל את הגיר הדו מצמדי ברכבי יונדאי, ששם למיטב ידיעתי איך צורך בנהיגה נכונה.

אז זה ספציפי לDSG

מיטב ידעתך חסר מידע. גם הגירים של קונצרן יונדאי (קרא מבחני דרכים על קונא שחיממה מצמדים למשל) מתחממים בישיבה על הברקס בפקקים. למעשה כולם, רק שיש כאלו שזה מורגש יותר ויש פחות. ישיבה ממושכת על הבלמים בפקק מקצרת את חיי המצמדים היבשים. ואלה נמצאים במרבית המכוניות "הזולות" של VAG וקונצרן יונדאי. כמו גם ברנו . 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

ערב טוב

ביונדאי הוסיפו התרעות לפני שאתה מגיע למצב קיצוני של התחממות קלאצ'ים בגיר,

וכתוצאה שיצא לך עשן מתא המנוע,

יש התרעות בלוח מחוונים  לעמוד בצד בהילוך סרק כמה דקות ולתת לגיר להתקרר, 

אני חוויתי על בשרי את זה ביונדאי i 30 חדשה שנת 2019 במשך כשנתיים ,

עד שהחלטתי לחזור לגיר אוטומטי רציף של חברת הונדה.

אני לא חושב שהנהג צריך לחיות עם הגבלה כאשר הוא רוכש רכב עם גיר רובוטי בתחפושת של אוטומטי, ולנהוג עם הגבלות , כי הוא לא יודע איך הגיר עובד בחיי היום יום, ובפרט בפקקים ארוכים.

עריכה אחרונה על ידי avi60769
פורסם

רנו כבר לא משתמשת בגיר יבש אלא בגיר רטוב 7CDT300,  (מבית מגנה, גטראג לשעבר) ועכשיו פורד גם התחילו להשתמש בהם בפומה ובפיאסטה, פוקוס וכו'). 

כרגע הקליאו לא נמכרת יותר בגרסה רובוטית אלא רק ידנית או רציפה, והגיר קיים בגרנד קופה ובקפצ'ר החדש. 

פורסם

אני מסכים, כי לבקש מהנהג להתאים את סגנון הנהיגה לגיר, זה קצת הזוי.

אבל, להגיע למצב שיוצא עשן! מהמצמדים, זה באמת ארוע קיצוני מאוד

כנראה פקק ממושך בעליה, ובמקום ללחוץ על הבלם הנהג "רכב" על המצמד.

 

 

פורסם

 

לפני 3 דקות, MikMan כתב:

דרך אגב לפי דעתי באמריקה רכבי vag עם גיר אוטומטי רגיל, מעניין מה הסיבה. 

 

הסיבה היא תקני Euro לזיהום אוויר. במדינות אירופה היצרנים עושים לולאות באוויר כדי לעמוד בתקני זיהום האוויר ולקבל היתר מכירה.

בגלל זה רוב היצרנים היום מתקינים ברכבים או גירים דו מצמדיים על אף כל הבעיות שלהם או גירים רציפים על אף שגם להם יש בעיות רבות (ניסאן ג'וק, סוזוקי קרוסאובר, רנו פלואנס...).

 

במדינות בהן אין תקנות זיהום אוויר כה מחמירות חלק מהיצרנים בוחרים להתקין ברכבים שלהם גירים אחרים. כך למשל באוקראינה ניתן לרכוש את הקארוק עם מנוע 1.4 tsi וגיר אייסין. כנראה שהם מבינים שהDSG הזה לא עושה טוב לאף אחד אבל באירופה אין להם ממש ברירה.

פורסם

כי היא כבדה ומפחיתה משמעותית מהנצילות המכאנית (מה שגורם לפגיעה בצריכת הדלק וההספק) ואם היא לא כזאת אז היא מאד יקרה.

למי ששאל על נהיגה בגיר ידני, אם תתקדם עם חצי קלאץ' בפקק בעליה בגיר ידני אתה תטגן אותו מהר מאד, זה מה שקורה בפקק בעליה כשעוזבים בלמים אבל לא נותנים גז ולא מגיעים למהירות שבה הגיר 'עוזב את הקלאץ'.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

כל בוקר אני עומד בפקקים בעליה בכניסה לצפת עם רכב ידני,שמעצם אופי הפקק מחייב חצי קלאץ, שגמע כבר 246 אלף ק"מ ועם מצמד מקורי. להאשים את הלקוחה שקנתה רכב חדש לגמרי בכך שאינה יודעת לנהוג זו חוצפה וגועל נפש לבנאדם שמגיע מאוכזב.

מה לגבי האיוניק? אחד הרכבים הפופולארים, גם שם הגיר בעייתי?

אני יודע של קיה יש גם בעיות עם אותו הסיפור בספורטאז'  טורבו בנזין או דיזל למשל, למרות שאני מבין שזה גם עניין שלחלק זה קורה ולחלק לא, ולאו דווקא מהבנת איזה גיר יש להם, מבחינת כולם זה "אוטומט".

עריכה אחרונה על ידי gabizon79

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

גבי, מכיוון שאתה נוהג ברכב עם גיר ידני אתה מודע לצורת הנהיגה. מי שרחוק מנהיגה עם גיר ידני ומורגל בנהיגה עם דוושת הבלם יטגן כל גיר שאין לו שמן לקרור מכלול הצימוד.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, zaf כתב:

גבי, מכיוון שאתה נוהג ברכב עם גיר ידני אתה מודע לצורת הנהיגה. מי שרחוק מנהיגה עם גיר ידני ומורגל בנהיגה עם דוושת הבלם יטגן כל גיר שאין לו שמן לקרור מכלול הצימוד.

סבבה, ייתכן וכך.

אבל כמה אנשים כבר מורגלים היום לנהיגה עם גיר ידני? רובם עבור מפלנטרי לרובוטי כפול מצמדים, גם מי שאני מכיר נוהג בו כמו גיר פלנטרי לכל דבר ועניין מחוסר מודעות, אין להם מושג אם הגיר יבש או רטוב.

אגב, ארכב על השרשור, יש דרך מסויימת שצריך לנהוג בגיר רציף? גם שם יש התייחסות מיוחדת לצורת הנהיגה?

עריכה אחרונה על ידי gabizon79

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם
לפני 31 דקות, shellcase כתב:

כי היא כבדה ומפחיתה משמעותית מהנצילות המכאנית (מה שגורם לפגיעה בצריכת הדלק וההספק) ואם היא לא כזאת אז היא מאד יקרה.

אז אתה רוצה להגיד לי שמאזדה נפגעת מנצילות מכאנית בגלל הגיר?

 

 

פורסם
לפני כשעה, MikMan כתב:

דרך אגב לפי דעתי באמריקה רכבי vag עם גיר אוטומטי רגיל, מעניין מה הסיבה. 

כי באמריקה ליצרן איכפת מהשם הטוב של המותג. לא רוצים לסיים כמו GM ולאבד נתח שוק 

האתר שלי: long.co.il


×
×
  • תוכן חדש...