Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, roy007 כתב:

בלאון 2 ליטר ובקופרה יש מצמדים רטובים?

 

כן,וחשוב שוב להדגיש שהם אמינים בצורה מצויינת. 

יש לי לא מעט חברים עם קופרות שעושים כמה לנאצ קונטרול מרמזור לרמזור,סתם הדבקות דוושה מיותרות כי זה כיף. 

 

הגירים הרטובים מאוד אמינים,אין מה לדאוג בגיר של הלאון 2.0 החדשה או קופרה. 

גירים שישרדו קילומטרים רבים של התעללות. 

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 9 דקות, Ido12 כתב:

 

כן,וחשוב שוב להדגיש שהם אמינים בצורה מצויינת. 

יש לי לא מעט חברים עם קופרות שעושים כמה לנאצ קונטרול מרמזור לרמזור,סתם הדבקות דוושה מיותרות כי זה כיף. 

 

הגירים הרטובים מאוד אמינים,אין מה לדאוג בגיר של הלאון 2.0 החדשה או קופרה. 

גירים שישרדו קילומטרים רבים של התעללות. 

 

שכחת לציין שלאמינות הזאת יש מחיר יקר בצורת חובת החלפה לנוזל הגיר כל 60000 ק"מ / 4 שנים. החלפה זאת מחייבת ציוד מיוחד ייעודי, והנוזל לא זול. עלות החלפה כזאת היא 1500-2000 ש"ח.

 

לגבי גיר תלת-מצמדי - לא ממש. מדובר בגיר דו מצמדי, שבתוכו נמצא גם המנוע החשמלי המניע את הרכב שבתוכו יש מצמד (נפרד לגמרי מהשנים האחרים) שמחבר או מנתק את המנוע החשמלי.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רק ה-DQ381 דורש החלפה כל 12000 ק"מ להערכתי רוב התיבות הרטובות בישראל הן DQ250 ו-DQ500 מיעוטן  DQ381

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 4 שעות, zvit כתב:

 

שכחת לציין שלאמינות הזאת יש מחיר יקר בצורת חובת החלפה לנוזל הגיר כל 60000 ק"מ / 4 שנים. החלפה זאת מחייבת ציוד מיוחד ייעודי, והנוזל לא זול. עלות החלפה כזאת היא 1500-2000 ש"ח.

 

לגבי גיר תלת-מצמדי - לא ממש. מדובר בגיר דו מצמדי, שבתוכו נמצא גם המנוע החשמלי המניע את הרכב שבתוכו יש מצמד (נפרד לגמרי מהשנים האחרים) שמחבר או מנתק את המנוע החשמלי.

גם אני חושב שזה כל 120,000 לפי ספר הרכב

בגיר פלנטרי גם תצטרך להחליף את השמן וגם שם הוא לא זול בכלל. הציעו לי ב900 שקל אם אני מביא את השמן ולא מוסך יבואן, בסוף עשיתי בעצמי וזה שטויות וגם בתיבה רציפה צריך להחליף, יצא לי לפני שבועיים בשברולט ספארק 2016 ששם ההחלפה פתרה בעיות השתנקות שבאו מדי פעם.

פורסם

בודדים בארץ עושים החלפת שמן גיר ועדיין רוב הגירים האוטומטיים שורדים את ה200 אלף ק"מ.
בכל מקרה 900 שקל נשמע לי יקר מאוד, אני עשיתי רענון (החלפה חלקית) ברכב שלי. ההחלפה עלתה משהו כמו 200-300 ש"ח לעבודה והשמן כ100 ש"ח (שמן קוריאני של יצרן עם ביקורות טובות)

פורסם
לפני שעה, אליהו שבת כתב:

כל הקודיאק לסוגיהן למיטב ידיעתי DQ381

 

אז כדאי שתרענן את ידיעותיך

 

כשהושק הקודיאק הדגמים עם מנוע 1.4 הגיעו עם DQ250

דגמי הדיזל והבנזין עם המנועים הגדולים יותר היו עם DQ500.

הדגמים עם מנוע 1.5 מגיעים עם DQ381.

 

ולגבי טווחי הטיפול יש מחלוקות בעניין ויש ארצותבהן גם ה-DQ381 מחליפים כל 60000 ק"מ.

  • רעיון טוב! 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 17 דקות, Gavrik כתב:

בודדים בארץ עושים החלפת שמן גיר ועדיין רוב הגירים האוטומטיים שורדים את ה200 אלף ק"מ.
בכל מקרה 900 שקל נשמע לי יקר מאוד, אני עשיתי רענון (החלפה חלקית) ברכב שלי. ההחלפה עלתה משהו כמו 200-300 ש"ח לעבודה והשמן כ100 ש"ח (שמן קוריאני של יצרן עם ביקורות טובות)

שמן 100 שקל? ליטר שמן עולה 40 שקל וזה מחיר טוב.

בהחלפה אתה צריך בכיף 4 ליטר.

פורסם
לפני 48 דקות, Shab00 כתב:

בגיר פלנטרי גם תצטרך להחליף את השמן וגם שם הוא לא זול בכלל.

 

ברכב שלי, שמכיל גיר פלנטרי, אין הוראה להחליף שמן גיר. איך הגעת לזה? 

פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, Gavrik כתב:

@Shab00בבקשה שמן מעולה 100 ש"ח ל4 ליטר. רק תבחר את השמן שמתאים לגיר שלך.

https://www.autostore.co.il/product/שמן-גיר-gs-oil-kixx-atf-dx-iii-4l/

https://www.autostore.co.il/product/שמן-גיר-gs-oil-kixx-atf-multi-html/

 

 

וואלה... חידשת לי, שאני קניתי קניתי ליטרים בודדים. אני רואה שהוסיפו 3 אופציות למיכלים של 4/5 ליטר.

עריכה: מה ששלחת לא תומך בתקנים האחרונים (של האמריקאיות לפחות). יש אחד אחר באוטוסטור של 5 ליטר 

https://www.autostore.co.il/product/שמן-גיר-castrol-transmax-atf-dexron-vi-mercon-lv-5l/

 

לפני 36 דקות, arc55tg כתב:

 

ברכב שלי, שמכיל גיר פלנטרי, אין הוראה להחליף שמן גיר. איך הגעת לזה? 

גם אצלי לא אבל באופן מצחיק אותו הגיר 10 שנים קודם כן כתוב, מה השתנה? כלום. רק הרצון של היצרן להאריך לגיר את החיים...

אגב פלנטרים של יונדאי כן דורשים החלפה.

עריכה אחרונה על ידי Shab00
פורסם

בפורד פוקוס 3.5 בספר טיפולים לא רשום להחליף שמן גיר בטבלה של השגרות טיפולים. אבל אם עברת דף קדימה כתוב בקטן *במדינות עם תנאים קשים מומלץ להחליף את שמן הגיר לאחר 10 שנים או 150 אלף ק"מ (תכלס סתם כסתח על פניו) . למרות שהייתי רחוק שנות אור מזה כשמכרתי את הרכב שאלתי במוסך מורשה אמרו שאין להם הוראה להחלפת שמן ברכב בשום ק"מ.

היה לנו בקבוצה של הפוקוסים מישהו שהחליף ב100 אלף שמן גיר מרצונו והגיר התחיל לדפוק בהילוכים.

 

בפיגו 3008 הנוכחית שלי לא רואה בספר בשום מקום שצריך להחליף שמן גיר אפילו לא הערה בקטן גיר של איסין EAT8.

 

 

 

 

פורסם

בגיר אייסין ההוראה של אייסין עצמם היא לבצע החלפת שמן כל 40-60 אלף קילומטר.

זה שפיג'ו לא העבירו את ההוראה הזאת הלאה לא אומר שלא צריך לעשות את זה.

 

אם הגיר התחיל לדפוק כנראה שלא ביצעו לו אדפטציה/איפוס.

  • רעיון טוב! 1

×
×
  • תוכן חדש...