Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נשים או גברים, מי יותר אדיב בכביש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה גם חונה צמוד מאוד לרכב שלפניך. אבל חייב לציין שרמה גבוהה מאוד של חניה במקביל של שניכם. היא לא שרטה אותך? תכלס במצב כזה שהיא כבר נוגעת בך, הייתי נותן רוורס חופשי- זאת בעיה שלה שהטמבון שלה יושב לך בתוך האוטו

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 21.10.2021 בשעה 11:37, BRAVO30 כתב:

קראתי רק את הפוסט, אין לי כוח וזמן לצערי לעבור על התגובות. כנהג רכב ציבורי שעובד כל יום 11 שעות באיזור ת"א, האבחנה שלך נכונה ומדוייקת ומי שיגיד לך אחרת, הוא כנראה תומך נלהב באיזו קבוצת פמיניסטיות. נשים על הכביש, הן רעות ומרושעות ועוד מילים שלא ארשום פה. הן כמובן גם נהגות גרועות בלי קשר לתופעה שציינת. אבל זה הכול נכון. רוצה את התיאוריה שלי? הכביש זו הזדמנות בשבילן לנקום בגברים, הרי הן תמיד הרגישו ומרגישות נחותות ליד גברים, במיוחד בכביש. אז הן הפכו להיות ממש מרושעות על הכביש ואיפה שהן יכולות לא לתת לך להשתלב בכוונה, הן תמיד תעשנה ככה. הן מסוגלות להאיץ בפקק בפול דוושה אחרי שהן בכלל מתעסקות בנייד שלהן ויש כזה רווח שאתה יכול להשתלב בו. אבל אז הן קולטות את רצונך להשתלב ולמרות שאתה אפילו שליש רכב כבר בתוך הנתיב, פתאום בשבריר שנייה, הן יעיפו את הנייד לאלף עזאזל ויאיצו כמו נהג מירוצים בשביל לדפוק ברקס בכל הכוח לפני הרכב שלפניהן, כל זה רק בשביל לא לתת למנוול כמוך להיכנס!

אגב, ראיתי גם המון סיטואציות שהן מתנהגות ככה גם כלפי בנות מינן, זה נורא משעשע, כמובן שגורם גם להרבה תאונות דרכים בינן לבין נשים אחרות כי מאחר שמדובר בנהגות גרועות מאד כפי שציינתי, אף אחת במקרה כזה לא תדע לפעול באמצעים שימנעו את התאונה. כמובן שאני תמיד צוחק בלב ומקלל אותן כשנתקל בתאונה כזו בין שתי נשים שברור לי מה היה שם לפני וכמה שהן יצאו בעצם סתומות...

נכון שאתה גרוש?

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, laplug כתב:

אתה גם חונה צמוד מאוד לרכב שלפניך. אבל חייב לציין שרמה גבוהה מאוד של חניה במקביל של שניכם. היא לא שרטה אותך? תכלס במצב כזה שהיא כבר נוגעת בך, הייתי נותן רוורס חופשי- זאת בעיה שלה שהטמבון שלה יושב לך בתוך האוטו

כשאני חניתי לא היה אף אחד מלפני, מאחורי יש מדרכה.

היא נכנסה עם הרכב שלה בשלי, גרמה נזק ואפילו לא שמה לב והלכה.

 

לפני 9 דקות, דור-- כתב:

מעניין אם היא הצליחה להשתל בין שתי המכוניות (שאפו) או שהיא נצמדה אליך, ואחריה הגיעה המכונית שנצמדה אליה.

היא טוענת שהרכב התדרדר

עריכה אחרונה על ידי Albetx

×
×
  • תוכן חדש...