Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

מחפש רכב לזוג+ילד(בע"ה) , ב25K גמיש במחיר. 

צריכים לפי חשיבות: חסוכני בדלק, אמינות , אין צורך שיהיה גדול ,נסיעה בעיקר בינעירונית, לא מחפש איבזור ופינוקים.

1. מתלבט אם לקנות רכב ב20K ולהוסיף גז כדי שיהיה חסכוני, יש לי ניסיון טוב עם הגז(ברכב של הורי) או לקנות רכב חסוכני/ היברדי ?

2. התלבטות האם עדיף ישן (2008) קילומטרז נמוך130+- או שנה מאוחרת (2010) עם ק"מ גבוהה 180+-?

 

כרגע חשבתי על :

1.טויוטה יאריס 2008 עם 130 אלף ק"מ + להוסיף בעצמי  גז

2. מאזדה 3 2011 עם 120 אלף ק"מ + להוסיף בעצמי  גז 

3. הונדה גאז היברדית 2011 200 אלף ק"מ (ללא גז)

4. מאזדה 2 2011 עם 120 אלף ק"מ + להוסיף בעצמי  גז 

5. הונדה סיוויק בסגנון

קיה פיקנטו

פתוח לעוד אופציות.

אשמח לשמוע תשובות גם לגבי ההתלבטיות למעלה.

תודה אביב

פורסם

בגדול למעט ה3 והג'אז כל ההצעות שהבאת הם רכבים קטנים ולזוג עם ילד ועגלה יכול להיות קצת גבולי,

ה3 אמינה מאוד וגם מתאימה לגז (מה הנסועה שלך שאתה כ"כ רוצה להתקין מערכת גז?), 

הג'אז שרשמת כאן יכולה להיות קצת בעייתית (יש עדיין אחריות על הסוללה)?
ידני בא בחשבון? אם כן הדאציה סטפוי דיזל תהיה חסכונית להפליא ואמינה מאוד.

פורסם

היברדי ישן יכול להיות בעייתי בגלל הסוללה שתצטרך החלפה בעלות לא זולה, לכן כדאי לבדוק האם יש הארכת אחריות.

 

עגלת ילדים תכנס לתא מטען שיש בו מיכל גז?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קח בחשבון שלא כל רכב מתאים להסבה לגז (שתהיה אמינה) וההתקנה גם עולה סכום לא מבוטל בכלל,מעבר לכך כמו שאמרו מעליי יש באמת את עניין הנפח בתא המטען שמצטמצם ואת המגבלה של חניה בחניונים תת קרקעיים (אם רלוונטי לך)

נתת ברשימה אופציות מגוונות,מרכבי מיני ועד משפחתיות,לדעתי כדאי להתכוונן יותר לצרכים שלך,ואז להתקדם עם זה.

פורסם

אהלן,

האם ידני אופציה?

כמו כן, גפ"מ לא יותר חסכוני (פחות אנרגטי מבנזין) אלא רק יותר זול בהרבה. קח בחשבון את עליויות התקנת המערכת, ושבזמן הקרוב ייכנס המיסוי החדש על הגפ"מ, שייקר אותו משמעותית.

 

כפי שציינו מלפני, רכב היברידי משנתונים הללו הוא מועד לפורענות מבחינת הסוללה.

 

מה הנסועה הצפוייה?

 

בשורות טובות. 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

תודה

1.ידני אין אופציה(אשתי נוסעת)

2.האמתי לא מתכוונים לנסועה הרבה, בעיקר נסיעה תל אביב ירושלים כל סוף שבוע. 

2. הציעו לי מיצובישי אטראג' איך הוא? שנת 2016 בערך ב30K. 

הבנתי שהוא חסכוני, האם אמין? זה שהיה של הצבא, ועם האחריות של שנה. 

מצד אחד רכב של הצבא נסעו עליו הרבה, מצד שני עושים טיפולים בצורה מוסדורת. 

העגלה מתקפלת קטן אז מיני זה כן אופציה, אבל אם יש יתרון למעט גדול כמובן שעדיף. 

תודה

פורסם

רכב אחרי לבא לא הייתי רוכש, אלו רכבים שעבדו קשה, ננהגו ע״י מספר נהגים ולא בצורה עדינה בסיכוי גבוה.

האטאג עצמה אמינה עם צריכת דלק טובה, אבל רועשת ובעלת רכינה בפניות.

אם אתם צריכים סוג של תת משפחתית הייתי בודק קיה ריו, פחות חסכונית אבל שקטה יותר, מרווחת מאחור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, GavTivX כתב:

תודה

1.ידני אין אופציה(אשתי נוסעת)

2.האמתי לא מתכוונים לנסועה הרבה, בעיקר נסיעה תל אביב ירושלים כל סוף שבוע. 

2. הציעו לי מיצובישי אטראג' איך הוא? שנת 2016 בערך ב30K. 

הבנתי שהוא חסכוני, האם אמין? זה שהיה של הצבא, ועם האחריות של שנה. 

מצד אחד רכב של הצבא נסעו עליו הרבה, מצד שני עושים טיפולים בצורה מוסדורת. 

העגלה מתקפלת קטן אז מיני זה כן אופציה, אבל אם יש יתרון למעט גדול כמובן שעדיף. 

תודה

אהלן,

אמליץ לך להתרחק מהאטרג׳ לאור חווית נסיעה מזעזעת שהייתה לי עם הרכב הנ"ל. (אותו אחד של הצבא). הרכב רועש, חלש, ומתפרק מכל נגיעה. ולנו היה צפוף בצורה חריגה.

אמליץ לך על מאזדה 3, או קיה ריו כמו שקודמי רשם.

 

תתחדשו. 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

ב25k

למשפחה, לא הייתי מסתכל על חסכוני שכן מספיק צרה גדולה אחת וכל החסכון שתמצא ילך לפח.

חפש רכב אממן מטופל ושמור.

הייתי ממליץ על

I25

Mazda 3

Kia forte

Lancer

בעצם כל היפניות קוריאניות העמידות בשנים האלה.

צריכה דלק של 11 עד 12 קמ לליטר במשולב בנסיעה הגיונית.

אם ידני היה בא בחשבון המלצתי הייתה שונה, אבל נוכח למגבלות שרשמת, ככה אני הייתי מתמקד

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...