Jump to content

somebodymazpeu

  • הודעות

    25
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של somebodymazpeu

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

4

מוניטין

  1. לא ציינת מה הדרישות שלך מהרכב,שני הרכבים הנ״ל רחוקים מאוד אחד מהשני במהות שלהם. המאזדה בקטגוריית המשפחתיות ומציעה מנוע יותר גדול ובזבזן אך יחד עם זאת אמין מאוד וזריז. מצד שני יש את הפאביה שהיא מקטגוריית הסופר מיני,ומנוע ה-1.2 טורבו חסכוני וזריז,אך השילוב גיר מנוע לא אמין במיוחד (במיוחד בשנתונים הללו). הכל מקרה אם הייתי צריך לבחור,הייתי ככל הנראה הולך על המאזדה.
  2. עבדתי לתקופה קצרה כנציג של חברת הליסינג של סוזוקי,ועקב כך נסעתי על כמות גדולה של אקזמפלרים,גם חדשים מהניילונים ועד לכאלו שדגדגו את ה-200,000 קילומטר מלמטה. הבלנו הגיעה הרבה פעמים עוד כחדשה עם חלקי פלסטיק שלא מורכבים טוב ומתנדנדים,וזה הדגם היחיד של סוזוקי שראיתי את התופעות הנ״ל.. ומעבר לזה גם האיכות די ירודה,ולראייה הדגם כלל לא שווק באירופה. לא אומר שהרכב לא אמין ושצריך להיפסל תמיד,רק שבתקציב של 50k יש אופציות הרבה יותר איכותיות.
  3. תתפלא אבל ההבדלים מהותיים,ונסעתי במלא כאלו,ככה שאי אפשר לטעון שנפלתי על רכב שהוא ״לימון״ אלא על מגמה מקיפה.
  4. הבלנו רכב באיכות מאוד מאוד נמוכה,הן מבחינת איכות החומרים,ועוד יותר באיכות ההרכבה. כמו כן מיוצר בהודו ולא ביפן/הונגריה,בשונה משאר דגמי סוזוקי.
  5. קח בחשבון שלא כל רכב מתאים להסבה לגז (שתהיה אמינה) וההתקנה גם עולה סכום לא מבוטל בכלל,מעבר לכך כמו שאמרו מעליי יש באמת את עניין הנפח בתא המטען שמצטמצם ואת המגבלה של חניה בחניונים תת קרקעיים (אם רלוונטי לך) נתת ברשימה אופציות מגוונות,מרכבי מיני ועד משפחתיות,לדעתי כדאי להתכוונן יותר לצרכים שלך,ואז להתקדם עם זה.
  6. ממליץ על רכבים יפניים/קוריאניים למיניהם,יתנו לכם הכי הרבה שקט לתקציב. דוגמה לרכבים כאלו:מאזדה 2,יונדאי i20,סוזוקי סוויפט מומלץ ביותר לקנות רכב עם תיעוד טיפולים מקיף.
  7. אני חושב שהמוניטין של פיג׳ו הוא באמת לא בכדי. אבל האמת היא שיש מספר דגמים בעבר שכן הפגינו אמינות די טובה,לי אישית הייתה פיג׳ו 206 ידנית שלמעט כמה גליצ׳ים חשמליים הפגינה אמינות מעולה גם בקילומטראג׳ מתקדם יחסית. לעומת זאת בימינו אנו יש לי פיג׳ו 208 טורבו, שהמנוע שלה החליט למסור נשמתו לבורא כעבור בסה״כ 4 חודשים אחרי שקניתי אותה ובאופן מאוד פתאומי, ככה שאני יכול לחלוטין להבין את החשש של אנשים מלהתעסק עם הרכבים האלו. במקרה של דגמים חשמליים קרוב לוודאי שהאמינות ברבות השנים תהיה הרבה יותר טובה מדגמי הבעירה הפנימית,ובהרבה.
  8. בשום פנים ואופן לא לשקול אפילו,כל העסק נשמע כמו חרטוט רציני אחד גדול. הבדיקה נראית נוראית. נ״ב אני קניתי לפני חודשים ספורים פיג׳ו 208 טורבו שיצאה עם בדיקה תקינה,ולפני שבועיים התבשרתי במוסך שהמנוע הלך (ניגשתי למוסך עקב ביצועים ירודים של הרכב ורעידות חזות מהמנוע שמלוות בקפיצות בסל״ד.
  9. לא מאמין שיעזרו לי בשום צורה.. לא היה שום סימן מקדים,לפני שבוע וחצי שבועיים התחילו רעידות שונות במנוע והוא קפץ בלי הפסקה בסלד סרק,לאחר מכן הוא לא סחב טוב בכלל והרבה פעמים לא הגיב ואף כבה,וזהו. הרכב היה תקין לחלוטין ועבר טיפול 120 לפני חודש וחצי ללא שום סימן חריג.
  10. יש לי אותה,אתה חושב שזה יכול לעזור לי איכשהו?
  11. לפי מה שאמרו לי יש כמה רכיבים תקולים שיכולים להוביל לזה,אבל בכל מקרה סוג כזה של תקלה בכל מקרה מסתיים בשיפוץ מקיף/החלפת מנוע. הרצועה שלי תקינה והוחלפה במסגרת הריקול. הרכב ברשותי בסה״כ 4-5 חודשים וכמובן שבמסגרת הבדיקה לפני הקנייה הכל היה תקין..
  12. עדכון לגבי הרכב: נכנסתי למוסך גבע היום בבוקר לדיאגנוסטיקה,ולאחר שהתחברו לרכב עם המחשב לא נמצאה כל תקלה כלשהי. לאחר בדיקת קומפרסיה נמצא שבשניים מתוך שלושת הצילינדרים הקומפרסיה נמוכה להחריד,כך שעקרונית המנוע הנ״ל ״גמור״ ונדרשת החלפה שלו,או חצי אוברול. כך או כך העלות נושקת ל-10k לדאבוני. כל-כך הזוי איך שמשום מקום מנוע תקין כושל ככה..
  13. תודה לכולם על התשובות, אכנס למוסך גבע לדיאגנוסטיקה.
  14. מה המשמעות הכלכלית של תקלה כזו? ומה נדרש לתקן?
  15. הרכב עבר את הריקול של הטיימינג,קרתה פעם אחת שהרכב כבה ונדלקו כל הנורות,ואחר כך הבהבה נורית gearbox. יכול לציין שצריכת הדלק עלתה משמעותית ל1/7 בתוואי עירוני ו-1/11 בתוואי בין עירוני. ובזמן האחרון יש לסירוגין מכות בגיר בעת האצה (לא בהעברות עצמן) אבל מבחינת המנוע לא היה כלום
×
×
  • תוכן חדש...