Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בקניית רכב חדש: Mazda 2 vs Citroen c3 vs Kia Stonic


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הארונה יקרה יותר, עולה 115 לרמת אבזור סטייל, במחיר הזה לדעתי כבר יש אופציות מעניינות יותר כמו אופל קורסה אשר תהיה חזקה יותר ועם גיר פלנטרי, אבזור טוב יותר או את הפיגו 208.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 26.8.2021 בשעה 14:48, X9500 כתב:

סיטרואן C3 - הדגם שאצלנו הוא Shine Pack מ-2021 (לאחר מתיחת הפנים)

  • פחות חדה בתחושת הניהוג
  • מתלים רכים ונוחות נסיעה לא פחות ממצטיינת, גם המושבים בסדר. תנוחת הישיבה גבוהה יחסית והראות החוצה מושלמת
  • נהיגה שקטה וסופר נינוחה, חוסר מאמץ בתאוצות עירוניות החל מסל"ד מאוד נמוך
  • רעידות (מינוריות ברכב שלנו) במהירות הליכה כפועל יוצא ממנוע בעל 3 הצילינדרים
  • תיבת הילוכים חלקה חוץ מאשר בהחלפה מראשון לשני תחת האצה חזקה
  • הנדסת אנוש מוזרה לפעמים, תפעול פחות נוח למערכות בזמן נהיגה כי פחות או יותר הכל נעשה על מסך טאץ'
  • נטולת קרקושים אפילו בדהירה על שברי כביש, גם כאן איכות ההרכבה מרגישה מהודקת היטב
  • צריכת דלק פחות חסכונית מהמזדה בעיר - אותי זה הפתיע בהתחלה אבל זה המצב לאחר כחצי שנה של השוואות

לא חדה בתחושת הניהוג,מסכים ! פורד פיאסטה ופולו הרבה יותר חדות 

מתלים רכים יוצרים תחושה מעופפת ולא יציבה בנהיגה דינמית ומהירה,מצד שני בכביש ישר הרכב משייט לו,אבל כמה כבר אנחנו נוסעים בכביש ישר ? די מאוכזב מהמושבים,יותר מעוצבים מאשר תמיכה,ראות מצויינת

הרכב מבודד טוב מאוד,המנוע בהחלט חזק,ועם מומנט של 20.9 אין כמעט מאמץ,מצד שני הוא לא הכי מעודן ביציאה

רעידות מורגשות במנוע קר ונסיעה איטית בפקקים,כאשר המזגן מפועל הרעידות יותר מורגשות,וגם פעולת תיבת ההילוכים פחות מעודנת עם מזגן

הנדסת אנוש מחורבנת במסך המולטימדיה,זה אולי נראה מודרני,אבל פוגע בבטיחות ובזמן ההפעלה של המערכות הנלוות

איכות הרכבה טובה,אבל לא טובה כמו בפולו או סקודה,יותר טובה מסיאט.

צריכת דלק עירונית ביום חם עם מזגן לא הכי טובה,מנגד צריכת דלק פנומנלית בכביש בין עירוני ללא מיזוג במהירות 90 (ליטר ל 20+)

 

VFM : במחיר של אפס קילומטר (83,000 ש"ח) זה הרכב הכי טוב שאפשר לרכוש.

לא הייתי רוכש אותו במחיר של לובינסקי (107,000 ש"ח).

 

 

פורסם

מנסיון שלי המערכת מעט איטית במעבר תפריטים, אבל לא הרגשתי פגיעה בבטיחות בזמן הנסיעה.

לגבי איכות הרכבה,מה הבעיה שהיית אצלך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אין לי בעיה באיכות ההרכבה,אבל,ויש אבל,אם למשל דופקים קלות על הכיסוי הפנימי של הקורות מעל הדש,אז בהחלט רואים ומרגישים חומרים קצת יותר זולים,דקים,ופחות מהודקים,בניגוד לגרמניות.

 

לא בהרבה,אבל יש הבדל.

 

גם הדש של ה C3 הוא פלסטיק באיכות טובה,אבל פלסטיק,בניגוד למשל לפולו שלי (לשעבר) ששם הדש היה מצופה גומי קשיח והרבה יותר יציב ופחות מקרקש.

 

מה הייתי משפר ברכב ? קצת יותר השקעה בחומרים של הדש,והחומרים בפנים הרכב,מעצב את המושבים בצורה יותר תומכת,מרכיב EAT8.

בעיצוב החיצוני לא הייתי נוגע.

 

הפעלת מיזוג דרך המסך ? לעבור תפריטים ? באמת ! זה לא בטיחותי ולא אפקטיבי.

עדיף בקרת אקלים מפוצלת כמו בקורסה החדשה

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

הארונה יקרה יותר, עולה 115 לרמת אבזור סטייל, במחיר הזה לדעתי כבר יש אופציות מעניינות יותר כמו אופל קורסה אשר תהיה חזקה יותר ועם גיר פלנטרי, אבזור טוב יותר או את הפיגו 208.

במבצעים (שיש חלק ניכר מהשנה) אפשר להשיג בפחות.

בנוסף, אפשר לשקול ביד שניה 0 ק"מ. ייצא יותר זול אבל כנראה שלא תהיה אפשרות לשנת אחריות שלישית.

מעבר לזה, יש מצב שהוא יקבל הנחה כי בטח בקרוב תגיע מתיחת פנים.

לפני שעתיים, dani12 כתב:

מה אם הסיאט ארונה נראה זה רכב שעולה על 3 האחרות בהכל .

מבחינת מערכות בטיחות, היא עולה על חלק מהמתחרות שלאף אחת מהן אין בקרת שיוט אדפטיבית וכנראה שאין להן בלימה אוטונומית במהירות גבוהה.

היא יותר טובה מאלו שאין להן מערכת לניטור רכב בשטח מת (לסטוניק אין בוודאות, לאחרות זה תלוי ברמת הגימור).

מצד שני, לסטוניק יש מערכת לתיקון סטייה מנתיב שאין בארונה (שנזקקת עדיין למובילאיי).

 

בנוסף התפעול של המזגן עדיף על זה של ה-C3.

 

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

איכות חומרים זה לא הצד החזק של הסיטרואן c 3, חוץ מהפס באמצע שעשוי מבד/עור תלוי ברמת אבזור ושנתון, עכשיו יש גם דמוי עץ, הפלסטיק קשיח.

 

כמה פעמים את משנה את המיזוג?

אני עם קקטוס עם מערכת דומה, מכוון לפני הנסיעה וזהו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

בטח שאני משנה את המיזוג.

תחילת נסיעה פותח את כל החלונות,שם על מקסימום וחיצוני,לאחר 5 דקות סוגר חלונות ויורד לחצי,מעביר לפנימי,מגביר ל שלושת רבעים,חוזור לחצי.

 

זה דינמי.

 

וזה מעצבן לעבור בין תפריטים בזמן שאני צריך להיות עם העיניים והריכוז כדי לברוח מכל המטומטמים על הכביש

 

איכות חומרים זה בכלל לא הצד של הצרפתיות.

רק ב 208 החדשה הם הגיעו לרמה של הפולו 2016 שלי,חוץ מלוח השעונים

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
פורסם

אצלי פשוט יותר, נכנס לרכב, מכוון מהירות וזהו.

שאר הזמן המסך על תפריט השמע.

לגבי האיכות נכון, הפולו הייתה חריגה לטובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 29 דקות, yulianx כתב:

כמה פעמים את משנה את המיזוג?

אתה*.

ואני משנה לא מעט, בדרך כלל מתחיל על 25 מעלות, לפעמים חם לי ואני מוריד את הטמפרטורה, לפעמים אני מעלה כי קר לי.

לפעמים הנוסע\ת לידי רוצה משהו אחר. במקום להתחיל לחפור בתפריטים הוא\היא פשוט משנה את הטמפטורה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

גם אם מידי פעם אתה משנה, לא רואה בעיה בטיחותית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תזכיר לי איפה דיברתי על בטיחות בעניין של תפעול המזגן?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני לא אומר לך באופן ספציפי, אלא באופן כללי, שגם אם צריך מידי פעם לשנות אין בזה בעיה בטיחותית, כמו שיוני אמר. לדעתי בכול אופן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

 

נראה כמו קורסה עם סמל של סיטרואן... ובחיפוש באינטרנט מצאתי שזה באמת מעין ניחוש כיצד תיראה ה-C3 החדשה ולא תמונה רשמית.

"Something that we clearly don’t know about the C3 is how it will look. Pixel artist Kleber Silva comes to the rescue, and the speculative rendering he posted on Behance would certainly give the French supermini a breath of freshness."

https://www.autoevolution.com/news/2022-citroen-c3-rendered-with-sharp-styling-ev-under-development-146909.html

לפני 12 שעות, yoni2sh כתב:

קבלו את ה C3 החדשה

1.jpg.9248bd771050a33f97247de9f9613362.jpg

2022-citroen-c3-rendered-with-sharp-styling-ev-under-development_2.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי motior

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...