Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

מהי המהירות המירבית של רכבי פיאט אונו בעלי מנוע 1.4 קרבורטור?

פשוט לא יצא לי לבדוק עדיין את העיניין.

חבר שלי נסע 150 קמ"ש באונו שנת 92' מנוע 1.1

 

ואיך אתם מסבירים את התמונה הבאה? איזה דגם זה של אונו?

 

תודה לעונים.

פורסם

אולי פיאט אונו שנפלה מצוק

 

מאיפה אנכנו יודעים את המהירות המרבית 90% מהפורום פה אין לו פיאט או לא הייתה לו פיאט אונו

106 ראלי דור1

פורסם

כפיר, דבר בשם עצמך ולא בשם אחרים.

מה שגם יש פה הרבה אנשים עם אונו והרבה אנשים היה בבעלתם אונו.

 

Stio, הייתה בבעלותי אונו 93' 1100 סמ"ק שהגיעה ל-140 קמ"ש עם 5 נוסעים עליה, לא רציתי להמשיך הלאה כי הרכב צעק ! (בלי טחינות מוח שזה לא בסדר, אני יודע, הייתי ילד.)

דבר נוסף כדי להגיע ל"מהירויות" גבוהות בספידומטר אפשר פשוט להרים את הרכב על ג'ק ולהתחיל לתת גז, אתה תסגור סקאלה בקלות.

 

נ.ב. מתאים יותר לאוף טופיק, לא ?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

3 סיבות לתשובה שלך

-מנוע לא מקורי

-סקאלה מזייף

-אוטו ניגרר :lol:

עוד משהו אני לא מבין איך אונו אם רק 40 ומשהו אלף ק"מ :screwy:

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

בוא אני יגיד לך משהו שאולי יעזור טיפה:

אחרי שמישהו (ראיתי) איפס תמחשב ** תמחשב = את המחשב *** דרך של הרנו מגאן החדשה המחוגים קצת השתוללו וגם הגיעו ל250 (כאילו בדיקה אם הם מגיעים עד לשם לא שהרנו נסעה את זה)

אולי זה יעזור בהנחות.

to finish first first you have to finish

פורסם
אם הרכב היה נגרר ...
אם הרכב היה נגרר יותר מעניין אותי איזה גרר מגיע למהירות כזו עם אונו מאחור.

 

רוצה לברר נתונים ? כנס ל- www.carfolio.com

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
השרשור נפתח :)

 

השרשור נפתח מכיוון ש-STIO ביקש בה"פ.

אל תהיה זה שמביא שוב לנעילתו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

1. יכול להיות פיאט אונו טורבו מהבציר הראשון ( לא סביר)

2. פיאט אונו עם מנוע שלא קשור אליה ..

3. סקאלה מזייפת (אפשרי בהחלט)

4. לפותח השירור - משעמם לך !?!?!?

פורסם
אולי תלמד קצת לכבד את פיאט !:twisted:

אם לא הייתה לך אונו אז אל תדבר באוויר

אני מודה זה אני רשמתי מהשם של אחי ואני אף פעם לא ראיתי סיבה לכבד פיאט אונו רגילה

 

אוטו משעמם לגמרי עדיף פיאגו C על פני פיאט אונו

 

וכן היו לי מכוניות יותר טובות מפיאט אונו

AX SPORT

AX GT

AX GTI (עכשיו)

205 GTI 1900 מושתלת

205 GTI 1900 מקורית

309 GTI

ו405

×
×
  • תוכן חדש...