Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיטה לסגור סקאלה בקלות.

קחו ג'ק, תעלו את הרכב דאגו שאחד הגלגלים שמניעים אותו נמצאים באוויר.

כנסו לרכב, הכניסו לראשון ואז בעדינות תרימו קלאץ', לא להיבהל מהמכה.

תנו גז ותתחילו להעביר את ההילוכים אחד אחרי השני, הסקאלה תגיעה לאן שאתם רוצים.

 

העיניין עובד כך:

לכל רכב יש דיפרנצאל, הדיפראנצל מחלק את הכוח שיוצא מן המנוע לאחד הגלגלים, הוא תמיד יתן את הכוח לגלגל עם הכי פחות חיכוך.

לכן, כאשר מעמידים את הרכב על ג'ק מרגישים את המכה הזאת, הדיפראנצל מנסה לתת כוח לגלגל שנמצא על הכביש, ואז עובר לגלגל עם פחות החיכוך (הגלגל שבאויר).

 

לג'יפים יש את הבעיה הזאת בגלל הדיפראנצל הרי שהרבה מאוד פעם אחד הגלגלים נמצא באויר, בשביל זה קיימת נעילת דיפראנצל בג'יפים שגורמת לחלוקת כוח שווה בין הגלגלים.

 

מי שרוצה לדעת קצת יותר:

http://auto.howstuffworks.com/differential.htm

 

1. יכול להיות פיאט אונו טורבו מהבציר הראשון ( לא סביר)

לא יכול להיות אונו טורבו, לוח השעונים של אונו טורבו או אונו דור ראשון שונים לחלוטין מהלוח שעונים הנראה בתמונה. זהו לוח שעונים של אונו MK2.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

QUOTE=DaMN]שיטה לסגור סקאלה בקלות.

קחו ג'ק, תעלו את הרכב דאגו שאחד הגלגלים שמניעים אותו נמצאים באוויר.

כנסו לרכב, הכניסו לראשון ואז בעדינות תרימו קלאץ', לא להיבהל מהמכה.

תנו גז ותתחילו להעביר את ההילוכים אחד אחרי השני, הסקאלה תגיעה לאן שאתם רוצים.

 

העיניין עובד כך:

לכל רכב יש דיפרנצאל, הדיפראנצל מחלק את הכוח שיוצא מן המנוע לאחד הגלגלים, הוא תמיד יתן את הכוח לגלגל עם הכי פחות חיכוך.

לכן, כאשר מעמידים את הרכב על ג'ק מרגישים את המכה הזאת, הדיפראנצל מנסה לתת כוח לגלגל שנמצא על הכביש, ואז עובר לגלגל עם פחות החיכוך (הגלגל שבאויר).

 

לג'יפים יש את הבעיה הזאת בגלל הדיפראנצל הרי שהרבה מאוד פעם אחד הגלגלים נמצא באויר, בשביל זה קיימת נעילת דיפראנצל בג'יפים שגורמת לחלוקת כוח שווה בין הגלגלים.

 

מי שרוצה לדעת קצת יותר:

http://auto.howstuffworks.com/differential.htm

 

 

לא יכול להיות אונו טורבו, לוח השעונים של אונו טורבו או אונו דור ראשון שונים לחלוטין מהלוח שעונים הנראה בתמונה. זהו לוח שעונים של אונו MK2.יהיה מצחיק כשהרכב יחליק מהג'ק ואז ישאיר פס רחב של חריקה ואז יכנס בקיר

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

בדיוק חשבתי על זה אכשיו :rofl:

 

פותח שירשור אם אתה הולך לנסות את זה תקרא לי אני יביא מצלמה.

אני רוצה לזכות ברכב בפיספוסים.

:drinking::crazyeyes

×
×
  • תוכן חדש...