Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

@CX25GTI אתה מחזיר אותי לדיון שפתח @discoTD5 לפני זמן לא רב על כל נושא המותגים והבחירה.

 

אם אתה מחפש מכונית כמו שאתה מחפש קרטון חלב 3% של תנובה, ההשוואה של 135K מול 138K או 145K היא נכונה.

אבל אם אתה מחפש סיטרואן, כזאת שלא נראית כמו כל מכונית אחרת על הכביש, ה C4 החדשה היא מה שתרצה שיהיה לך... ואז - 5K או 10K או 15K כבר לא ישנו שום דבר - אם זה מה שאתה רוצה שיהיה לך. וכן, ה C4 החדשה לא ממש דומה למתחרות שלה על הכביש - וזה מה שעושה את הסיטרואן לסיטרואן, היא ייחודית כנראה כמו שרק סיטרואן יודעים לעשות... (נראה שהפעם ה C4 היא סוג של האצ'בק+קופה עם נגיעות של קרוסאובר קטן).

 

איציק

  • אהבתי 3

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הציבור הישראלי רואה את סיטרואן כרכב בעייתי עם שמירת מחיר שאינה קיימת, תמחיר גבוהה כמו שהיבואן מציע ישאיר אותה באולם התצוגה.

בעולם של היום מותג חזק מוכר , סיטרואן אינה כזו בארץ ולכן צריך להציע מחיר אטרקטיבי וחבילת שירות.

לובינסקי מעולם לא ידעו לתת את זה ולכן סיטרואן היא מותג זניח בארץ, והC4 החדשה בתמחיר הנוכחי לא תשנה את המצב.

ועם כל הכבוד לסיטרואן (כבעלים לשעבר של BX, CX , קסרה פיקאסו) לרכב הנ"ל אין יתרון על הגולף מלבד עיצוב שצריך עדין לראות במציאות .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 31 דקות, איציק נ. כתב:

@CX25GTI אתה מחזיר אותי לדיון שפתח @discoTD5 לפני זמן לא רב על כל נושא המותגים והבחירה.

 

אם אתה מחפש מכונית כמו שאתה מחפש קרטון חלב 3% של תנובה, ההשוואה של 135K מול 138K או 145K היא נכונה.

אבל אם אתה מחפש סיטרואן, כזאת שלא נראית כמו כל מכונית אחרת על הכביש, ה C4 החדשה היא מה שתרצה שיהיה לך... ואז - 5K או 10K או 15K כבר לא ישנו שום דבר - אם זה מה שאתה רוצה שיהיה לך. וכן, ה C4 החדשה לא ממש דומה למתחרות שלה על הכביש - וזה מה שעושה את הסיטרואן לסיטרואן, היא ייחודית כנראה כמו שרק סיטרואן יודעים לעשות... (נראה שהפעם ה C4 היא סוג של האצ'בק+קופה עם נגיעות של קרוסאובר קטן).

 

איציק

זו בדיוק השאלה - האם אתה רוצה למכור רק למי שמחפש סיטרואן, או גם למי שמחפש קרטון חלב.

 

כי אם האפשרות הראשונה נכונה אז צפי המכירות שלך יהיה כנראה נמוך עד לא כלכלי, וזה יוצר מעגל קסמים - גם מי שרוצה סיטרואן לא מוכן בסוף לירידת ערך מטורפת, אז גם הוא נאלץ לקנות משהו אחר.

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

CX25 - אני איתך אבל ההנחות שניתנו בליסינג על הגולף כמעט לא קיימות ובסיטרואן בדרך כלל יש אז לחברות גדולות יציעו יותר C4 ללא קשר לשווי מס,

יכול להיות לה עדנה רק אם השינויים בחישוב שווי מס לרכבים היברדים ירד, ואז בהתאם גם חלק מהביקוש לרכבים אלו ועליה לרכבים הקונבנציונאלים.

פורסם
לפני 19 שעות, איציק נ. כתב:

מאזדה 3 עולה 147-149,

 

סדאן קומפורט עולה 136K

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נראה שזה עשה סוג של ממוצע בין מה שאני אמרתי למה שאתה אמרת 🤣

אז זה לא 136 ולא 147 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כן אבל אז זו לא באמת השוואה של תפוזים לתפוזים.

גם הסיטרואן כנראה תגיע ל-0 ק"מ

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא מבין בזה בשיט ולכן כל מספר שאזרוק זה כמו מילוי לוטו.

 

אולי ל-@PriceDevil יש תובנות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

@lanosforce בא אליך הביתה ולוחש לך באוזן "מרד אלור!"

 

אולי יש בה דברים מגניבים כמו בסיטרואנים אחרות (C3 Aircross, C5 Aircross) שהמושב האחורי נוסע על מסילה?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

סהכ הגיוני לשם המחירים הולכים, כך היה עם 208 החדשה ושלל הסופר מיני האחרות שהגיעו כבר בתמחור של 110+ בלי שום בעיה וזה ממשיך גם בקטגוריה של המשפחתיות, להפך אין פה הפתעות המגמה פשוט ממשיכה.  כמה זמן עד שנראה אותם ב0 ק"מ ? כנראה שלא הרבה זמן.

 

פורסם
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לא מבין בזה בשיט ולכן כל מספר שאזרוק זה כמו מילוי לוטו.

 

אולי ל-@PriceDevil יש תובנות

 

גירסת ציי הרכב עדיין לא הוצגה (ככל הנראה רמת גימור FEEL)

 

נראה שמחיר הדיזל לא יהיה 150990 ש"ח אלא 144990 ש"ח.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

×
×
  • תוכן חדש...