Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת אבארט 500c scorpione (135 כ"ס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

בימים האחרונים אני שוקל לחיוב לרכוש אבארט, ובפרט 500c תת דגם scorpione עם 135 כ"ס.

 

●רציתי לדעת האם מומלץ? הבנתי שמדובר במנוע t-jet שנחשב אמין מאוד, האם יש משהו שאני מפספס?

 

●האם יש דברים חשובים שיש לשים לב אליהם לפני הקנייה? מה לבדוק? (לדוגמה, הבנתי שדשבורד מתנפח זה מחלה ב500).

 

●מבחינת שיפורים, הבנתי שניתן להעלות את הספק המנוע בלי יותר מדי מאמץ להספק של 180 כ"ס כמו בקומפטיציונה.

אשמח לדעת עלויות פחות או יותר של הבאת הרכב להספק של 180 כ"ס (מאמין שלא צריך יותר מזה על אבארט).

ואילו חלקים יש להחליף/ לשדרג על מנת להשיג זאת? (אם בכלל).

 

●ושאלה נוספת לגבי הגג האם זה משהו ידוע שיש בו מחלות במנוע או באטימות למים? (בחורף לדוגמה).

 

●ואשמח לדעת גם בכללי דברים שחשוב לדעת, חוות דעת מבעלי הרכב או אנשים שמכירים את הדגם.

 

תודה רבה והמשך ערב נעים!2c676fb6b4ed6bf619de8a529342996b.jpg

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

×
×
  • תוכן חדש...