Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי לנסיעות מרובות (35000 ק"מ בשנה) - עד 50000 ש"ח


Alospider
 שיתוף
עוקבים 12

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, daniel204 כתב:

הצעתי בתחילת הדיון מגאן אסטייט דיזל לטעמי פתרון מצויין, לא מכיר עלות אסטרונומית להחלפת קלאצים- מוכן לברר עם קצין הרכב אם מעניין. 

אין שום סיבה שזו תהיה עלות אסטרונומית ברמה של 5 ספרות.

ממה שאני מכיר - בסביבות 4000-5000₪. אלו העלויות.

שזה די הגיוני, בהתחשב בעובדה שהחלפה של קלאצ'ים ל-DSG7 יבש עולה כ-3500₪.

 

ואני גם חושב שמגאן אסטייט דיזל תפורה לדרישות. אפילו אם יוחלפו פעם אחת קלאצ'ים במשך התקופה.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

דווקא הפיקאסו זו דוגמא גרועה למה שאמרת... היא שקטה ותרגיש "בנוח" גם עם צמיגים לא מי יודע מה, אבל זה לא ה ISSUE. תתפלא לשמוע שיש הבדלים שלא כל אחד מרגיש, בדיוק כמו שנוחות בין מכוניות יכולה להיות ד

נו באמת איציק, זה לא שנכנסתי להחלפת קלאץ או לעבודה עצמאית ואמרתי כמה עולה להחזיק רכב. אמרתי כמה עולים חלפים, פה בארץ. 170-200 שקל לשמן פילטר של קוריאנית, לא קשור הגיל שלה בכלל. מה הקשר בין ז

הונדה סיוויק 2015 רביעייה ב1200(קונטיננטל). לא יודע איפה אתה מטפל. אצלי טיפול קטן עולה באיזור ה500,וחוץ מרפידות שהחלפתי בינתיים פעמיים לא היו שום בלתמים. גם החלפתי מצבר פעם אחת.

לפני 1 דקה, dorsht כתב:

אין שום סיבה שזו תהיה עלות אסטרונומית ברמה של 5 ספרות.

ממה שאני מכיר - בסביבות 4000-5000₪. אלו העלויות.

 

יש כאן בחור שעובד במוסך מתמחה לרכבי רנו(מורשה יבואן לשעבר אם אני לא טועה), שטוען שזו העלות של החלפת קלאצים + גלגל תנופה בגיר רובוטי דו מצמדי ברכבי רנו. 5 ספרות. 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מספרים אחרים, אמנם אני המקור השני, אך המקור הראשון אומר שאלו העלויות.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז שאלתי חבר ועלות הקלאצים חליפי עולה כ- 4,000 שח לפני עבודה. 

עבודה בהערכה שלי סביב ה- 1,500 שח.

עריכה אחרונה על ידי daniel204

היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב כפי שציינו תצטרך להיות פשרה איפה שהוא, לטעמי יתאים לו או פלואנס\מגאן דיזל (אם עלויות אחזקה מעט גבוהות יותר שיתקזזו בדלק,

או יפנית אמינה כמו הקורולה\סיוויק דור קודם בנות 5 שבנסיעה רגועה הוא יוכל לגרד את ה1/14+ ולצפות לאמינות יחסית טובה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, davemustaine87 כתב:

 

אני מניח שזה כוון אליי. 

חישבתי לך בדיוק את ההפרשים. רוצה פירוט יתר? 

הרכב שלי נקנה לפני שנה וחצי ב-49 אלף. בעוד שנתיים יהיה שווה במחירון 32 אלף. אתה חושב שאי אפשר יהיה למכור יונדאי פרטית עם 210 אלף קילומטר ב-22-24 אלף? לדעתי כן, וזה משקף 750 שקל בחודש ירידת ערך. 

ביטוח ל-3 שנים- 10 אלף שקל- 280 שקל

צמיגים+מצבר בתקופה+ טיפול בסיסי אחת לשנה- 100 שקל

הפרש על דלק בגלל צריכת של 1 ל-15 ולא 1 ל-20 - 250 שקל.

מה קיבלנו? 1380 שקל חודשי.

 

סיפורים על רכב חדש ב-150 אלף והירידת ערך שלו, לא רלוונטים בכלל לשרשור. 

 

האם למישהו שווה לשלם עוד 2100 שקל בחודש על יותר סיכוי לשקט נפשי ופחות תיקונים? זה עניין שלו. אבל משתלם, זה ממש לא. 

 

בוא נקח רכב של 50K..

עוד 4 שנים הוא שווה 30K במחירון היבש..

גם אם אין תקלות תמכור אולי ב 20K ואם אתה לא מאמין-פתח יד 2 ותראה כמה רכבים כאלו בדיוק מאותו תוצר/דגם יהיו שם עם חצי ק"מ משלו.

אני כבר לא מדבר על בלאי- גם בנסיעה בינעירונית כאשר רכב יגיע ל 200,000+- אף אחד לא מבטיח,שהגיר לא ישבוק חיים בדרך או שלא יהיו עוד תקלות בדרך.

לגבי פלואנס דיזל ראה שרשור עלויות מדוייק כאן:

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שילך הגיר +המנוע, ובעצם שהרכב יעלה באש תוך כדי שאין לי ביטוח מקיף. במקרה הכי גרוע - הלך הרכב -40 אלף שקל. 

 

זה עדיין זול בהרבה מלשלם 2100 תוספת כול חודש( 75.5 אלף בסיכום 3 שנים).

 

ובלי קשר, אני מדבר על רכב עם מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי שלא ידועות עליהם שום בעיות או אחזקה מיוחדת. 

 

 

 

 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

שילך הגיר +המנוע, ובעצם שהרכב יעלה באש תוך כדי שאין לי ביטוח מקיף. במקרה הכי גרוע - הלך הרכב -40 אלף שקל. 

 

זה עדיין זול בהרבה מלשלם 2100 תוספת כול חודש( 75.5 אלף בסיכום 3 שנים).

 

ובלי קשר, אני מדבר על רכב עם מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי שלא ידועות עליהם שום בעיות או אחזקה מיוחדת. 

 

 

 

 

אדם שהרכב משמש אותו כרכב עבודה לא יכול להרשות לעצמו רכב יום נוסע ויום במוסך.

ביטוח זה עוד 400 לחודש בערך רביעיית  צמיגים טובה (יצטרך פעם בשנה וחצי-שנתיים בנסועה הזו)  עוד 2000 +- ויש רכבים שזה כמעט גם מגיע ל 3000+.

יצטרך להחליף לפחות 2 מצברים בק"מ הזה- עוד 1000 -1500.

4,800+2000+1500+ טיפול פעם בשנה והגענו לכמעט 10K חוץ מירידת ערך (1000-1500 לחודש זה עוד 18K).

קח 28000 חלק אותם ל 12 ותקבל כמעט 2400.

אם בשביל 600 ש"ח לחודש שווה לך הכאב ראש של להתעסק עם משומשת שיהיה..

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואו איזה הגזמה, רביעיית צמיגי דנלופ לרכב סטנדרטי עולה 1200 שח ויש יותר זול- בליסינג פרטי ניתן להחליף פעם אחת רביעייה למותג כנראה הכי זול שבפעם הבאה תוך שנה וחצי בנסועה כזו תהיה על חשבונך ההחלפה. 

מצבר עולה 450 שח לרכב ללא S/S בליסינג פרטי החלפה שניה על חשבון הלקוח. 

טיפול קטן במוסך שהוא לא מדרכה אבל גם לא מורשה יבואן עולה 500 שח ולגדול 1000 שח. 

 

לא צריך להגזים בעלויות, ליסינג פרטי זה נוח ונחמד, זול זה ממש לא. שוב אני אכתוב חברות הליסינג לא עובדות בהתנדבות לציבור, הם בהחלט לוקחות בחשבון שהם יקרות יותר ויהיו מספיק אנשים שיהיו מוכנים לשלם על שירות ונוחות.

  • אהבתי 1

היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, daniel204 כתב:

וואו איזה הגזמה, רביעיית צמיגי דנלופ לרכב סטנדרטי עולה 1200 שח ויש יותר זול- בליסינג פרטי ניתן להחליף פעם אחת רביעייה למותג כנראה הכי זול שבפעם הבאה תוך שנה וחצי בנסועה כזו תהיה על חשבונך ההחלפה. 

מצבר עולה 450 שח לרכב ללא S/S בליסינג פרטי החלפה שניה על חשבון הלקוח. 

טיפול קטן במוסך שהוא לא מדרכה אבל גם לא מורשה יבואן עולה 500 שח ולגדול 1000 שח. 

ברכב שלי הרכבתי זוג ב 750 ש"ח (אם אני זוכר נכון גודוורי או קומהו).

חוץ מזה,אף אחד לא אמר שהשירות של ליסינג פרטי תפעולי מתאים לכל אחד אבל,במקרה הזה זה די צועק לשמיים.

ק"מ מטורף,בלאי עתידי מטורף וירידת ערך שלכאורה אולי לא גדולה אבל גדולה ומשמעותית ואתה נשאר עם רכב בלוי ושבור.

ברכב ליסינג תכל'ס החברה צטפל בבלאי,זה הסיכון שהיא לוקחת ועליה תשלם 500-600 לחודש אקסטרה וכמובן,שהיא אינה עובדת לשם שמיים ומרוויחה קצת (יותר מתוספת קנס של 1 ש"ח לכל ק"מ נוסף מאשר על עניין הבלאי).

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, colauti 9 כתב:

אדם שהרכב משמש אותו כרכב עבודה לא יכול להרשות לעצמו רכב יום נוסע ויום במוסך.

ביטוח זה עוד 400 לחודש בערך רביעיית  צמיגים טובה (יצטרך פעם בשנה וחצי-שנתיים בנסועה הזו)  עוד 2000 +- ויש רכבים שזה כמעט גם מגיע ל 3000+.

יצטרך להחליף לפחות 2 מצברים בק"מ הזה- עוד 1000 -1500.

4,800+2000+1500+ טיפול פעם בשנה והגענו לכמעט 10K חוץ מירידת ערך (1000-1500 לחודש זה עוד 18K).

קח 28000 חלק אותם ל 12 ותקבל כמעט 2400.

אם בשביל 600 ש"ח לחודש שווה לך הכאב ראש של להתעסק עם משומשת שיהיה..

 

 

מצטער, אני לא מבין את החישובים שלך. אתה עושה מיקס בין חישובים ל-3 שנים ומחשב אותם לשנה, ירידת ערך של 18 אלף בשנה שאין לי מושג מאיפה הבאת אותה, מגזים לגמרי  של החלפת צמיגים ומצבר וטיפול על חשבון הליסינג. אפילו מגזים בחישוב ביטוח. 

 

בוא אם אכפת לך בכלל, אני אפרט כמה אני משלם שוב, בדברים שהליסינג כביכול מכסה לך תמורת אותם 3500 שקל, מנסיון של מישהו שקנה רכב בסביב ה-50 אלף, ונוסע 35 אלף. ניסיון בפועל, לא תיאוריה, אחרי שנה ו-4 חודשים ו-47 אלף קילומטר,  כאשר נגיד ואמכור את הרכב אחרי 3 שנים. 

 

 ירידת ערך- 13 אחוז בשנה שנותנים בעוד שנתיים מחירון של 32 אלף. קניה ב-47 כשהמחירון 49, מחיר מכירה בפועל 20 אלף- ירידת ערך של 750 שקל בחודש

ביטוח 3200 בשנה - 270 בחודש 

טיפולים : 1 אקסטרה בשנה(כי הליסינג מחכה לך רק אחד)  -600 שקל- 50 בחודש 

צמיגים - הוחלף סט לפני חצי שנה - 1100 שקל לפלקן - שאני נותן הימור שישארו עד שאמכור את הרכב- 30 שקל. 

מצבר- טרם הוחלף , מניח שגם יוחלף פעם אחת - שנפ בגודל המתאים 450 שקל באוטו דיפו -12.5 שקל 

דלק- מכיוון שזה רכב שעושה 1 ל-15 במקום 1 ל-20 אז עוד תוספת של 250 שקל בחודש עלות על דלק. 

תקלות - קונפלוג הגה, מסרק הגה- 1900 שקל-120 שקל 

 

חישוב כולל של 1480 בחודש כולל תקלות בפועל, לא תיאוריה ולא בטיח. עלויות אמיתיות. 

 

אז אתה יכול עד מחר לרשום הוצאות תיאורתיות מדומיינות, אבל זה פשוט לא נכון והגזמות מטורפות. 

 

 

 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 9.4.2021 בשעה 23:02, Potato כתב:

אפשר לקנות רכב עם 70-80 אלף קמ ולסוע עליו 5 שנים בחופשיות.

אחרי זה לזרוק.

כי רכב עם 230 240 אלף קמ זה רכב גמור ומת?

עדיין יהיה שווה בין 10 ל20k

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, EliC25 כתב:

כי רכב עם 230 240 אלף קמ זה רכב גמור ומת?

עדיין יהיה שווה בין 10 ל20k

לזרוק=למכור בזול

 ב10-20 ביחס ל50 שהוא עלה לפני כמה שנים.

קונים בזול מוכרים בזול.

 

מבחינת השוק,הרכב נחשב לגמור...

מה זה משנה מה קורה בפועל אם הערך שלו כלום והבעלים רוצה להתחדש?

 

לפני 4 שעות, colauti 9 כתב:

אדם שהרכב משמש אותו כרכב עבודה לא יכול להרשות לעצמו רכב יום נוסע ויום במוסך.

ביטוח זה עוד 400 לחודש בערך רביעיית  צמיגים טובה (יצטרך פעם בשנה וחצי-שנתיים בנסועה הזו)  עוד 2000 +- ויש רכבים שזה כמעט גם מגיע ל 3000+.

יצטרך להחליף לפחות 2 מצברים בק"מ הזה- עוד 1000 -1500.

4,800+2000+1500+ טיפול פעם בשנה והגענו לכמעט 10K חוץ מירידת ערך (1000-1500 לחודש זה עוד 18K).

קח 28000 חלק אותם ל 12 ותקבל כמעט 2400.

אם בשביל 600 ש"ח לחודש שווה לך הכאב ראש של להתעסק עם משומשת שיהיה..

 

צמיגים מחליפים כשהם שחוקים או יבשים,אין סיבה להחליף אותם סתם ככה כל שנה וחצי.

והם יעלו 1200 לרביעייה ולא 2000.

מצבר גם לא ברור לי למה להחליף,הוא לא מתקלקל בגלל הק"מ.

טיפול שנתי במוסך לא מורשה עולה 400-500 שקל,צריך 3 כאלה זה 1500 בשנה.

 

ביטוח ב5 למשפחתית לנהג לא חדש זה יקר.

תוריד אלף.

 

החישוב שלך גבוה קיצונית.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואו, 10-20 אלף שקל זה כלום

קודם אמרו על 4000 שקל שזה כלום בשרשור של הפורסטר להשכרה, עכשיו 10-20 זה כלום, יפה.

  • מעניין 1

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...