Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי לנסיעות מרובות (35000 ק"מ בשנה) - עד 50000 ש"ח


Alospider
שימו לב! השרשור הזה בן 1072 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתי גם מציע את הפלואנס\מגאן אבל עלויות החלפת הקלאטצים שדיווחו אנשים ברי סמכא פו בפורום פשוט אסטרונומיות (15 אלף שקל להחלפת מצמדים) אם תמצא רכב שכבר עבר החלפה שלהם אז יש סיכוי סביר שבתקופת השימוש שלך הרכב לא תצתרך להתעסק בסיפור הזה.
אתה יכול לבחון קיה סיד סטיישן דיזל רק שלה גם גיר רובוטי דו מצמדי שבמקרה שלו אני לא יודע מה עלויות הטיפולים בו אבגל אם מחירי הטיפולים שלו סבירים אז זאת אופציה עדיפה על הפלואנס לדעתי.

האפשרות האולטימטיבית שאתה יכול למצוא לדעתי היא C4 פיקאסו 2.0 HDI = מנוע דיזל 2.0 HDI סופר אמין וגם דיי חזק ודיי חסכוני + גיר אייסין אמין וחלק + נוחות מצויינת + מרווחת מצויין והרבה מאוד פרקטיות למשפחה עם ילדים (יציאות מזגן מאחור, שולחנות לילדים, כיסאות נפרדים על מסילות, שלל מקומות אחסון וכו...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

50K ש"ח זה לא תקציב שמאפשר רכישה של רכב צעיר מאוד (עד שנתיים על הכביש) שיתן לך שקט נפשי לטווח ארוך, בטח ובטח שלא עם ק"מ צפוי של 35K בשנה.
זה תקציב שיאפשר לך במקרה הטוב משפחתית בת 4-5 (אם תחפש מכוניות מיד פרטית וקמ נמוך) בטח ובטח אם אתה מסתכל על דגמים "סחירים".
קוריאניות בתקציב של 50K ש"ח תוכל למצוא ממודל 2015-2017 רק אם זה ליסינג ורק אם הנסועה כבר מזמן עברה 100K ק"מ.
במצב כזה - אני בטוח שתיכנס לסשן של תיקוני בלאי שעלולים לייאש אותך דיי מהר.

פה ושם יש מציאות בלוח (סיד דיזל סטיישן 2017 עם קמ נורמלי) באיזור ה 55K ש"ח  - ולדעתי לשם אתה צריך לכוון.

צפה לעובדה שתצטרך מידי פעם לטפל בבלאי ואולי גם בתקלה פה ושם.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, איציק נ. כתב:

50K ש"ח זה לא תקציב שמאפשר רכישה של רכב צעיר מאוד (עד שנתיים על הכביש) שיתן לך שקט נפשי לטווח ארוך, בטח ובטח שלא עם ק"מ צפוי של 35K בשנה.
זה תקציב שיאפשר לך במקרה הטוב משפחתית בת 4-5 (אם תחפש מכוניות מיד פרטית וקמ נמוך) בטח ובטח אם אתה מסתכל על דגמים "סחירים".
קוריאניות בתקציב של 50K ש"ח תוכל למצוא ממודל 2015-2017 רק אם זה ליסינג ורק אם הנסועה כבר מזמן עברה 100K ק"מ.
במצב כזה - אני בטוח שתיכנס לסשן של תיקוני בלאי שעלולים לייאש אותך דיי מהר.

פה ושם יש מציאות בלוח (סיד דיזל סטיישן 2017 עם קמ נורמלי) באיזור ה 55K ש"ח  - ולדעתי לשם אתה צריך לכוון.

צפה לעובדה שתצטרך מידי פעם לטפל בבלאי ואולי גם בתקלה פה ושם.

אני מקווה שאין שם גיר רובוטי כפול מצמדים,שיש עליו כאן מספר תלונות של בעלי מוניות שהתלוננו על החלפת מצמדים בעלות של 5 ספרות- תיקון חזק וכואב.

 

לפני 20 שעות, Gavrik כתב:

האפשרות האולטימטיבית שאתה יכול למצוא לדעתי היא C4 פיקאסו 2.0 HDI = מנוע דיזל 2.0 HDI סופר אמין וגם דיי חזק ודיי חסכוני + גיר אייסין אמין וחלק + נוחות מצויינת + מרווחת מצויין והרבה מאוד פרקטיות למשפחה עם ילדים (יציאות מזגן מאחור, שולחנות לילדים, כיסאות נפרדים על מסילות, שלל מקומות אחסון וכו...)

אולי האופציה הכי שפויה שירשה לעצמו כמשומשת.

הבעיה- רכב כזה עם 250000 ק"מ זו חתונה קתולית עוד  4-5 שנים.

 

3,500 ש"ח זו הגזמה אבל זה כולל עלות ביטוח וטיפולים,החלפת צמיגים ומצבר (ברכב משלך אתה תשלם עוד לפחות 7000-8000 רק על ביטוח ללא שאר ירקות)

 ולגבי ירידת הערך שהערכת אתה אופטימי.

נסה למכור רכב גם אם נקנה חדש שיהיה בן 4-5 עם ק"מ של מונית- אתה תמכור ב 30-40% פחות ממחירון במקרה הטוב.

אם אתה קונה רכב חדש ב 150,000 ש"ח,מחירו אחרי 5 שנים 90  ואתה תצליח למכור אולי  ב 50-60.

אז מ 150,000 ש"ח מחיר של רכב חדש מהניילון עם 0 ק"מ נשארת עם 50-60 והפסדת 100,000 ש"ח +נשאר לך ים כאב ראש עד שתצליח למכור.

עכשיו תחליט-מה גרוע יותר ? 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, colauti 9 כתב:

גם אם נקח קטסטרופה של 3,500 למשפחתית כולל ביטוח והכל מסביב כולל שירות תחזוקה,החלפת צמיגים,מצבר וחבילת טיפולים זה עדיף כי מה האופציות האחרות שלו תכל'ס ? 

רכישת רכב כזה חדש אינה רלוונטית לתקציב של פותח הנושא ורכישת רכב משומש בתקציב (יהיה קשה למצוא אחד עם פחות מ 1000,000 ק"מ ואז תוך 4 שנים אתה סביב 240,000 ק"מ ואז אתה נכנס למצב של אולי שיפוץ גיר/המנוע כבר לא נשאר בריא כמו פעם וגם הערך יורד).

איזה חברה אתה מכיר שתסכים לעסקה כזאת? ברוב עסקאות הליסינג לפרטיים העסקה מוגבלת בקמ לרוב עד 20,000 קמ בשנה, גם למס החלפות הצמיגים יש הגבלה. 

בחוזים האלו החב' אף פעם לא יוצאות מפסידות, עוד לפני שראיתי הצעה ספיציפית אני בטוח ב99% שאחזקת רכב באופן פרטי תהיה זולה משמעותית.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, daniel204 כתב:

איזה חברה אתה מכיר שתסכים לעסקה כזאת? ברוב עסקאות הליסינג לפרטיים העסקה מוגבלת בקמ לרוב עד 20,000 קמ בשנה, גם למס החלפות הצמיגים יש הגבלה. 

בחוזים האלו החב' אף פעם לא יוצאות מפסידות, עוד לפני שראיתי הצעה ספיציפית אני בטוח ב99% שאחזקת רכב באופן פרטי תהיה זולה משמעותית.

יש קנס של עוד 1-1.5 לק"מ עודף - יש הרבה מאוד חברות ליסינג שמגיעות אליהם למכירה רכבים בני שנתיים עם 80 ו 90K ק"מ- מאיפה הגיעו הרכבים הללו- מהשמיים ? 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייברידית כמו איוניק או משהו בסגנון זה משהו שהוא צריך להכניס למשוואה, למרות עניין הסוללה.

צריך לבדוק היטב מה עלויות הביטוח ומה עדיף לו לקנות (טויוטה\יונדאי) בהתאם לאופציות המוצעות לביטוח הסוללה.
לומר "לא יחדשו לי את הביטוח בתאונות כאלה ואחרות" זה לא מחזיק מים. תתקשר ותברר.

המסקנה הברורה בכל הסיפור הזה הוא שב-50K ש"ח לא תהיה כאן שום מכונית משומשת של "שגר ושכח" ל 35K ק"מ בשנה.
תהיה תחזוקה, יהיה בלאי, יהיו כנראה גם קצת תיקונים ויהיו כנראה גם קצת טירטורים פה ושם (בין אם זה לבדוק סוללה ולחדש ביטוח או לתקן דבר כזה או אחר).

אם רוצים שקט לטווח רחוק - במצב כזה שווה לשקול רכב חדש מהחברה (סטייל קורולה הייבריד) ולהגדיל את התקציב ע"י מימון.
רוצה לחסוך ? אין מה לעשות, תצטרך מעט לכתת רגליים (זה לא אסון גדול).

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, איציק נ. כתב:

הייברידית כמו איוניק או משהו בסגנון זה משהו שהוא צריך להכניס למשוואה, למרות עניין הסוללה.

צריך לבדוק היטב מה עלויות הביטוח ומה עדיף לו לקנות (טויוטה\יונדאי) בהתאם לאופציות המוצעות לביטוח הסוללה.
לומר "לא יחדשו לי את הביטוח בתאונות כאלה ואחרות" זה לא מחזיק מים. תתקשר ותברר.

המסקנה הברורה בכל הסיפור הזה הוא שב-50K ש"ח לא תהיה כאן שום מכונית משומשת של "שגר ושכח" ל 35K ק"מ בשנה.
תהיה תחזוקה, יהיה בלאי, יהיו כנראה גם קצת תיקונים ויהיו כנראה גם קצת טירטורים פה ושם (בין אם זה לבדוק סוללה ולחדש ביטוח או לתקן דבר כזה או אחר).

אם רוצים שקט לטווח רחוק - במצב כזה שווה לשקול רכב חדש מהבחרה (סטייל קורולה הייבריד) ולהגדיל את התקציב ע"י מימון.
רוצה לחסוך ? אין מה לעשות, תצטרך מעט לכתת רגליים (זה לא אסון גדול).

איציק

מדוע לא היית שוקל סוג של ליסינג תפעולי /שכירות לטווח ארוך ? 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, colauti 9 כתב:

מדוע לא היית שוקל סוג של ליסינג תפעולי /שכירות לטווח ארוך ? 

 

אלה מסלולים שלרוב יקרים יותר בשורה התחתונה, כנראה אפילו בפער גדול יותר כשהנסועה כ"כ גבוהה, במצב שבו התקציב דחוק אני לא חושב שזה ישתלם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, colauti 9 כתב:

מדוע לא היית שוקל סוג של ליסינג תפעולי /שכירות לטווח ארוך ? 

במקומו - בהחלט הייתי שוקל את זה.
נסועה של 35K ק"מ בשנה זה לא מעט, ועד עכשיו הוא עשה את זה באקסנט 2008 - אז אני באמת לא יודע אם הוא מחובר למציאות בין אחזקה של רכב מודרני יותר ביחס למה שהוא נסע עליו עד עכשיו.

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Amired כתב:

 

אלה מסלולים שלרוב יקרים יותר בשורה התחתונה, כנראה אפילו בפער גדול יותר כשהנסועה כ"כ גבוהה, במצב שבו התקציב דחוק אני לא חושב שזה ישתלם

רכב משומש שהוא ירכוש יעלה לו עוד קרוב לחצי מזה בתיקונים של בלאי ובלתמ"ים ב 4-5 שנים הבאות וגם יהיה קשה למכור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, colauti 9 כתב:

רכב משומש שהוא ירכוש יעלה לו עוד קרוב לחצי מזה בתיקונים של בלאי ובלתמ"ים ב 4-5 שנים הבאות וגם יהיה קשה למכור.

 

צריך לבדוק כמה הוא יצטרך להוסיף בשביל הנסועה הגבוהה שלוף שזה כמעט כפול ביחס למה שנהוג לקבל בעסקות ליסינג. יש לי תחושה שזה יהיה לא מעט גם כן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, colauti 9 כתב:

יש קנס של עוד 1-1.5 לק"מ עודף - יש הרבה מאוד חברות ליסינג שמגיעות אליהם למכירה רכבים בני שנתיים עם 80 ו 90K ק"מ- מאיפה הגיעו הרכבים הללו- מהשמיים ? 

לא הבנתי, קנס של 1-1.5 שח על כל קמ חורג? זה לא מעט כסף. צריך לראות הצעה כתובה כמה עולה התענוג לחודש- שוב אני אומר החברות הללו לא עובדות בהתנדבות ועסקה כזאת תעלה הרבה יותר מרכישה+אחזקה. 

מה זה מאיפה הרכבים הגיעו? לרוב מהליסינג התפעולי מול ציי רכב גדולים, שם העלויות שונות מהעלות שחברת ליסינג גובה מלקוח פרטי.

באופן אישי החזרתי לפני קצת יותר משנה אוקטביה 17 עם 115,000 קמ לליסינג.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Amired כתב:

 

צריך לבדוק כמה הוא יצטרך להוסיף בשביל הנסועה הגבוהה שלוף שזה כמעט כפול ביחס למה שנהוג לקבל בעסקות ליסינג. יש לי תחושה שזה יהיה לא מעט גם כן

כתבתי כבר עניין של 1-1.5 לכל ק"מ בערך מעל 25-30,000 ק"מ לשנה.

לפני 1 דקה, daniel204 כתב:

מה זה מאיפה הרכבים הגיעו? לרוב מהליסינג התפעולי מול ציי רכב גדולים, שם העלויות שונות מהעלות שחברת ליסינג גובה מלקוח פרטי.

באופן אישי החזרתי לפני קצת יותר משנה אוקטביה 17 עם 115,000 קמ לליסינג.

שיתעניין אם יש מסלול עסקי-לטעמי יוכל למצוא עסקה סבירה.

ב 50,000 ש"ח כל רכב שיקנה ויסע נסיעה שכזו תוך 4-5 שנים יהיה לו בלאי גבוה וגם יהיה קשה מאוד למכור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא שמעתי על מסלול עסקי עבור רכב אחד, יש ליסינג תפעולי לפרטיים בלא מעט חברות, ממליץ לקרוא את השורות הקטנות כמו הגבלת קמ עד 20,000 בשנה, החלפת צמיגים פעם אחת, בהחזרת הרכב יש קנסות במידה ויש שריטות על הרכב ועוד. 

 

לא צריך להתרגש מדיי מנסועה של 35,000 קמ בשנה. 

הצעתי בתחילת הדיון מגאן אסטייט דיזל לטעמי פתרון מצויין, לא מכיר עלות אסטרונומית להחלפת קלאצים- מוכן לברר עם קצין הרכב אם מעניין. 

עוד הצעה טויוטה קורולה, אמנם צריכת הדלק גבוהה משל הדיזליות אבל האמינות גבוהה מאוד ועלויות האחזקה נמוכות מאוד, יש ביד 2 עשרות קורולות עם קמ שגבוה מ300,000 וחלק גדול מהן נוסעות על מנוע וגיר מקוריים, במחיר הנכון גם ימכרו הלאה. דוגמא קורולה 12 עם 130-150 קמ עולה כ35 אלף שח, בעוד 4 שנים שתגיע לכ280-300 אלף קמ עוד תהיה שווה סביב ה10 אלף שח לפי מודעות של קורולה 2008, שווה בדיקה אם עניין האחזקה נמצא בראש השיקולים. 

  • רעיון טוב! 1

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, colauti 9 כתב:

3,500 ש"ח זו הגזמה אבל זה כולל עלות ביטוח וטיפולים,החלפת צמיגים ומצבר (ברכב משלך אתה תשלם עוד לפחות 7000-8000 רק על ביטוח ללא שאר ירקות)

 ולגבי ירידת הערך שהערכת אתה אופטימי.

נסה למכור רכב גם אם נקנה חדש שיהיה בן 4-5 עם ק"מ של מונית- אתה תמכור ב 30-40% פחות ממחירון במקרה הטוב.

אם אתה קונה רכב חדש ב 150,000 ש"ח,מחירו אחרי 5 שנים 90  ואתה תצליח למכור אולי  ב 50-60.

אז מ 150,000 ש"ח מחיר של רכב חדש מהניילון עם 0 ק"מ נשארת עם 50-60 והפסדת 100,000 ש"ח +נשאר לך ים כאב ראש עד שתצליח למכור.

עכשיו תחליט-מה גרוע יותר ? 

 

 

אני מניח שזה כוון אליי. 

חישבתי לך בדיוק את ההפרשים. רוצה פירוט יתר? 

הרכב שלי נקנה לפני שנה וחצי ב-49 אלף. בעוד שנתיים יהיה שווה במחירון 32 אלף. אתה חושב שאי אפשר יהיה למכור יונדאי פרטית עם 210 אלף קילומטר ב-22-24 אלף? לדעתי כן, וזה משקף 750 שקל בחודש ירידת ערך. 

ביטוח ל-3 שנים- 10 אלף שקל- 280 שקל

צמיגים+מצבר בתקופה+ טיפול בסיסי אחת לשנה- 100 שקל

הפרש על דלק בגלל צריכת של 1 ל-15 ולא 1 ל-20 - 250 שקל.

מה קיבלנו? 1380 שקל חודשי.

 

סיפורים על רכב חדש ב-150 אלף והירידת ערך שלו, לא רלוונטים בכלל לשרשור. 

 

האם למישהו שווה לשלם עוד 2100 שקל בחודש על יותר סיכוי לשקט נפשי ופחות תיקונים? זה עניין שלו. אבל משתלם, זה ממש לא. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1072 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...