Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי לנסיעות מרובות (35000 ק"מ בשנה) - עד 50000 ש"ח


Alospider
שימו לב! השרשור הזה בן 1072 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

עברתי על השרשור כולו ואני מרגיש שריבוי הדעות שרץ כאן זה בדיוק ההתלבטויות שרצות לי בראש בחודשים האחרונים.

 

כמה הערות שינסו להתייחס לכל מה שנאמר כאן ואולי יבהירו טוב יותר מה אני מחפש...

תקציב - עלה בכמה הודעות - מוכן למתוח אותו אפילו ל60000 ובמקרים קיצוניים שממש משתלם אף ל65000 (מעדיף שלא, אבל אם הVFM ממש שווה 

את זה, אז זו אפשרות).

קצת על עצמי 🙃 - גם עלה לא מעט כהתייחסות להמלצות שיתאימו לי יותר. מבחינה מכנית אני מבין יותר מהאדם הממוצע ויודע בדיוק מה נעשה לי בכל טיפול שוטף/אחר ברכב (ודואג גם לתעד את זה לעצמי).  לגבי הנאה מהרכב זה לא עניין של בונקר 🙂 זה עניין של אילוצים כלכליים שיהיו בעתיד ולכן נתינת דגש לענייני אחזקה/ אמינות ודלק. כמובן שאני מאמין באיזון ופיקנטו ודומיו גם אצלי לא על הפרק בנסיעות שכאלו (מה גם שלא יתאימו כמובן למשפחה).

טיפולים שוטפים - כמו שציינתי מחפש שקט מהרכב. את הטיפולים השוטפים עושה אצל מוסכניק שהוא קרוב משפחה - איש טוב שאני סומך עליו בעיניים עצומות. המחירים שהוא עושה לי נמוכים ממחירי השוק השוטפים. 

 

אחרי כל זה, איפה אני עומד עכשיו... 🙄

 

דיזל - 3 דגמים עלו פה על הפרק (מגאן/פלואנס/פיקאסו)

אני מברר עם קרוב המשפחה את עלויות ההחלפה של הקלאץ' ברנו והאם 

יש מחלות ידועות  בסיטרואן שצריך לדעת עליהם (מוזמנים כמובן לשתף גם )

 

משפחתומטית - חושב על הדגמים הבאים ואשמח מאוד לשמוע את דעתכם על כל אחד (אמינות/ VFM / תחזוקה - בקיצור הכל  :))

קיה סיד / קיה פורטה / יונדאי אלנטרה / יונדאי i30cw (הגרסה הרגילה נראית לי קטנה). 

מכוון לאזור שנתונים של 2015-2017.

אגב, ממה שאני מבין בשלב זה כולם כבר עם גיר רובוטי דו מצמדי שלא נחשב הכי אמין שיש... 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז לא הבנת טוב

רק הסיד עם רובוטי והפורטה דיזל

שלושת האחרות מגיעות עם פלנטרי 6 הילוכים

אני אישית מעדיף את הפורטה מבחינת נוחות נסיעה. מכל מי שהכרתי שהחזיק כזו מדווח על שקט בתחום האמינות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שברכבי רנו(ובכלל בהרבה רכבים עם גיר רובוטי דו מצמדי) מלבד עניין הקלאץ', יש לפעמים תקלות גם במחשב הגיר שדורש החלפה.

 

 

קיה סיד / קיה פורטה / יונדאי אלנטרה / יונדאי i30cw - סיד עם גיר רובוטי, פורטה ואלנטרה עם גיר אוטומט רגיל בדגמי הבנזין. I30 מכול הסוגים קיבלה משנת 15 גיר רובוטי. בלי קשר מסיבות שציינתי למעלה, לא הייתי ממליץ על גיר רובוטי, גיר אוטומט אמנם יהיה פחות חסכוני בסביב ה-10-15 אחוז, אבל אמין יותר ולא דורש אחזקה מיוחדת. 

 

הסיטרואן פיקאסו עם המנוע דיזל וגיר אוטומט רגיל, נשמעת אופציה מעניינת מאוד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הנסיעה שלו ברובה המלאה בינעירונית, לא הייתי חושש מגיר רובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי חושב על הדאצ'יה סנדרו או סטפווי חדשות מהחברה,, כך שיש לך אחריות 3 שנים או 100,000,  הבנתי שהגיע צורה חדשה / מתיחת פנים? או שעוד לא?

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, המהיר הזהיר כתב:

הייתי חושב על הדאצ'יה סנדרו או סטפווי חדשות מהחברה,, כך שיש לך אחריות 3 שנים או 100,000,  הבנתי שהגיע צורה חדשה / מתיחת פנים? או שעוד לא?

הגיר הרובוטי שם יחזיק מעמד או יתפגר אחרי 100000 קמ שזה 3 שנים הנסיעה שלו..

אם קונים רכב כזה אז רק למכור עם תום האחריות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.4.2021 בשעה 13:58, daniel204 כתב:

וואו איזה הגזמה, רביעיית צמיגי דנלופ לרכב סטנדרטי עולה 1200 שח ויש יותר זול- בליסינג פרטי ניתן להחליף פעם אחת רביעייה למותג כנראה הכי זול שבפעם הבאה תוך שנה וחצי בנסועה כזו תהיה על חשבונך ההחלפה. 

מצבר עולה 450 שח לרכב ללא S/S בליסינג פרטי החלפה שניה על חשבון הלקוח. 

טיפול קטן במוסך שהוא לא מדרכה אבל גם לא מורשה יבואן עולה 500 שח ולגדול 1000 שח. 

 

לא צריך להגזים בעלויות, ליסינג פרטי זה נוח ונחמד, זול זה ממש לא. שוב אני אכתוב חברות הליסינג לא עובדות בהתנדבות לציבור, הם בהחלט לוקחות בחשבון שהם יקרות יותר ויהיו מספיק אנשים שיהיו מוכנים לשלם על שירות ונוחות.

יותר זול זה זבל- 4 שינים- הבן אדם הולך לנסוע בדרך בינעירונית במהירות של 90-130 קמ"ש ואתה מציע לו לחסוך בצמיגים.

רביעייה של מידה 16 איכותית לא עולה כאן פחות מ 1500 כולל איזון גלגלים.

טיפול קטן עולה ביבואן קצת יותר מ 500 וגדול יכול להגיע להרבה מעל 1000 (טיפול 5 בסיוויק 2013 עולה לא כולל בלמים והפתעות סד"ג של 1800 ש"ח,טיפול 6 עולה 2200 ללא בלמים ולא כדאי שנמשיך-שלא יובן לא נכון אני מחזיק ברכב כזה,הרכב אמין אבל כשהוא נכנס למוסך פעם בשנה זה כמעט אף פעם לא נגמר בטיפול קטן של "רק שמן/פילטר").

לגבי ירידת ערך רכב שעולה 50,000 ש"ח היום יעלה עוד 5 שנים סביב ה 25-30K ואם נשקלל ק"מ אז אם תמכור ב 17K תגיד תודה.

ירידת הערך מחושבת בחשבון פשוט- 50K-17K =33K ב 5 שנים.

לגבי ביטוח- אני מעל גיל 40- חובה עולה כ 1300 ומקיף עוד 2,600- איך הגעת לעלות ביטוח של 3,000 ש"ח רק אתה יודע.

אין מה לעשות-כאשר משקפים מספרים צריך לשקף אותם כהווייתם.

33K (ירידת ערך) +  (ביטוח ל 3 שנים במקרה הטוב 12K) ( +טיפולים בלפחות 5K ללא בלאי +3K (2 רביעיות צמיגים אחרי 3 שנים)+ 1K (שני מצברים) = 54K (זה ללא בלמים/בלאי מתלה/גומיות/תושבות ועוד).

54,000 ש"ח ל 3 שנים על רכב שתתקע איתו כמו עצם בגרון.

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, colauti 9 כתב:

יותר זול זה זבל- 4 שינים- הבן אדם הולך לנסוע בדרך בינעירונית במהירות של 90-130 קמ"ש ואתה מציע לו לחסוך בצמיגים.

רביעייה של מידה 16 איכותית לא עולה כאן פחות מ 1500 כולל איזון גלגלים.

הונדה סיוויק 2015 רביעייה ב1200(קונטיננטל).

ציטוט

טיפול קטן עולה ביבואן קצת יותר מ 500 וגדול יכול להגיע להרבה מעל 1000 (טיפול 5 בסיוויק 2013 עולה לא כולל בלמים והפתעות סד"ג של 1800 ש"ח,טיפול 6 עולה 2200 ללא בלמים ולא כדאי שנמשיך-שלא יובן לא נכון אני מחזיק ברכב כזה,הרכב אמין אבל כשהוא נכנס למוסך פעם בשנה זה כמעט אף פעם לא נגמר בטיפול קטן של "רק שמן/פילטר").

לא יודע איפה אתה מטפל.

אצלי טיפול קטן עולה באיזור ה500,וחוץ מרפידות שהחלפתי בינתיים פעמיים לא היו שום בלתמים.

גם החלפתי מצבר פעם אחת.

הרכב עם 140KKM,נקנה ב2017 עם 30-40KKM.

ציטוט

אין מה לעשות-כאשר משקפים מספרים צריך לשקף אותם כהווייתם.

33K (ירידת ערך) +  (ביטוח ל 3 שנים במקרה הטוב 12K) ( +טיפולים בלפחות 5K ללא בלאי +3K (2 רביעיות צמיגים אחרי 3 שנים)+ 1K (שני מצברים) = 54K (זה ללא בלמים/בלאי מתלה/גומיות/תושבות ועוד).

54,000 ש"ח ל 3 שנים על רכב שתתקע איתו כמו עצם בגרון.

למה שתחליף 2 מצברים ב3 שנים?

 

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, Potato כתב:

הונדה סיוויק 2015 רביעייה ב1200(קונטיננטל).

לא יודע איפה אתה מטפל.

אצלי טיפול קטן עולה באיזור ה500,וחוץ מרפידות שהחלפתי בינתיים פעמיים לא היו שום בלתמים.

גם החלפתי מצבר פעם אחת.

הרכב עם 140KKM,נקנה ב2017 עם 30-40KKM.

למה שתחליף 2 מצברים ב3 שנים?

 

עשית ב4 שנים 100000 קמ שזה 25000 קמ לשנה והוא הולך לנסוע כמעט פי 1.5 ממך.

לגבי 2 מצברים-105,000 קמ ב 3 שנים זה בערך קמ ממוצע של 6 שנים ולכן, ההכקכה שלי שיזדקק ל 2 מצברים.

  • רעיון גרוע 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב אצלי ממרץ 2018,התבלבלתי עם משהו אחר.

לחלק מספרים אני יודע,תודה על הדאגה.

 

מה הקשר בין ק"מ למצבר?

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, colauti 9 כתב:

יותר זול זה זבל- 4 שינים- הבן אדם הולך לנסוע בדרך בינעירונית במהירות של 90-130 קמ"ש ואתה מציע לו לחסוך בצמיגים.

רביעייה של מידה 16 איכותית לא עולה כאן פחות מ 1500 כולל איזון גלגלים.

כתבתי צמיגי דנלופ שזה אחלה צמיג מה קשור לחסוך?! 

בכל אופן, ברכב של אישתי שמתי רביעיית קונטיננטל קונטי 6 ב1000 שח. 

באותו מבצע היו גם רביעיית קלבר ב800 שח.

לפני שעתיים, colauti 9 כתב:

טיפול קטן עולה ביבואן קצת יותר מ 500 וגדול יכול להגיע להרבה מעל 1000

הדגשנו שאין צורך לטפל במורשה יבואן במחירים מנופחים יש מספיק מוסכים טובים שמטפלים במחירים שפויים או שיש לך צורך להראות מחירים גבוהים?

לפני שעתיים, colauti 9 כתב:

 

לגבי ירידת ערך רכב שעולה 50,000 ש"ח היום יעלה עוד 5 שנים סביב ה 25-30K ואם נשקלל ק"מ אז אם תמכור ב 17K תגיד תודה.

ירידת הערך מחושבת בחשבון פשוט- 50K-17K =33K ב 5 שנים.

אני לא נביא ולא מתיימר להיות כזה, הפסד של 12%-15% בשנה זה בסדר גמור.

לפני שעתיים, colauti 9 כתב:

לגבי ביטוח- אני מעל גיל 40- חובה עולה כ 1300 ומקיף עוד 2,600- איך הגעת לעלות ביטוח של 3,000 ש"ח רק אתה יודע.

לא כתבתי על ביטוח אבל אם אתה מתעקש אני משלם 3,300 שח חובה ומקיף כל נהג מגיל 24 ברכב של אישתי.

לפני שעתיים, colauti 9 כתב:

 1K (שני מצברים) = 54K

אין קשר בין קמ להחלפת מצבר, לא ראיתי שבאחריות מצבר מגבילים קמ.

 

 

 

  • אהבתי 1

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1072 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...