Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיים עם כריזמה אייר 2002


לירון .ה.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

וואללה.  אכן רכב אמין.

 

מצד שני היה לי קסארה סטיישן מודל 2000 דיזל ידני.  נקנתה בת שנתיים וחצי עם 107,000 ק'מ מבאדג'ט (עבר ליסינג).  הוחזקה עד שנמכרה כשהיתה בת 16 וקצת עם 205,000 ק'מ.  הרכב היה בשמוש יום יומי.

 

- לא הוחלף מסרק הגה.

- לא הוחלף רדיאטור עם כל הצנרת והברזים.  הטרמוסטט והצינורות ממנו ואליו הוחלפו בגיל 16 עקב נזילה קלה מהחיבורים.

- אף פנס לא הוחלף.

- אלטרנטור מקורי ותקין

- חלונות חשמליים תפקדו עד המכירה

- לא היה צורך להחליף שום ריפוד (הוחלף ראש ידית ההילוכים מתי  שהוא וממש לפני שנמכרה נשברה ידית א הכפפות).

- מולא במהלך חייה גז למזגן פעם אחת.

 

מה שכן פעם אחת הוחלף מסנן הסולר או משהו בכיוון (כבר לא זוכר - איזה רכיב בדרך עם שסתום אל חזור שכן התחיל לחזור).  ברכב יפני זה לא היה קורה !

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל הרכב נראה מדהים. 

אבל לא מפריע לך להביא אישור רכב ישן כל פעם מהמוסך, לעשות טסט פעמיים בשנה

וכשאתה בא עם רכב, ישן לטסט תמיד מוצאים איזה בעיה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, airwolf1980 כתב:

קודם כל הרכב נראה מדהים. 

אבל לא מפריע לך להביא אישור רכב ישן כל פעם מהמוסך, לעשות טסט פעמיים בשנה

וכשאתה בא עם רכב, ישן לטסט תמיד מוצאים איזה בעיה. 

רכב ישן, יהיה רק מהשנה.

עד עכשיו הייתי צריך אישור בלמים, הטיפול השנתי והטסט תמיד נופל באותו החודש, קובע טיפול שנתי, ומשם נוסע ישר לטסט.

עד היום הרכב עבר כל פעם, לא מוצאים שום בעיה, כי אין בעיה.

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

עדכון

אתמול הוחלפו 4 בולמים, שמתי מונרו מקדימה ואחורה, כולל כריות חדשות

על הדרך הוחלף אטם מכסה שסתומים,

ו 4 גומיות אטימה מצת לראש.

יכול להגיד מהתרשמות מהירה שהבולמים החדשים עושים את הנהיגה להרבה יותר מוצקה ונעימה, הרכב מרגיש מוצק יותר, ופחות מתנדנד

  • אהבתי 4

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, ליין מן כתב:

מה נפח המנוע ברכב..
וכל הכבוד.. נהנתי לקרוא

 

אייל.

1600 סמק

103 כ"ס

תוצרת הולנד.

באירופה יש גם 1.8 הזרקה ישירה

  • אהבתי 1

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו,

איזה כיף לראות כזאת אהבה לרכב!

תודה רבה על השיתוף, גם לי יש מזדקנת בת 22.

לא מרתיע אותי פעמיים טסט או אקסטרה תשומת לב שהרכב דורש , בכל זאת 22 שנה,

אלה העניין הבטיחותי - 0 בטיחות ברכב, כנראה אצתרך להחליפו מסיבה זאת 😔.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Electron

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, לירון .ה. כתב:

עדכון

אתמול הוחלפו 4 בולמים, שמתי מונרו מקדימה ואחורה, כולל כריות חדשות

על הדרך הוחלף אטם מכסה שסתומים,

ו 4 גומיות אטימה מצת לראש.

יכול להגיד מהתרשמות מהירה שהבולמים החדשים עושים את הנהיגה להרבה יותר מוצקה ונעימה, הרכב מרגיש מוצק יותר, ופחות מתנדנד

אם אפשר.. הוסף גם מחירים והערות / הארות נוספות..
לחלק מהחברים והקוראים בפורום יש רכבים ישנים.. ושיתוף המידע והעלויות, עוזר לקבלת החלטות
הן אחזקה ותיקון, ואם כדאי לטפל ואיך להחזיק רכבים ישנים.
 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה, יפה מאוד. 

בתמונה האוטו נראה עם צבע בריא שלא אופייני בכלל בארץ למכוניות מהשנים האלו בצבעים כהים, איך הוא נשמר ככה? 

 

חונה תמיד בצל? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Buki כתב:

תודה על הסקירה, יפה מאוד. 

בתמונה האוטו נראה עם צבע בריא שלא אופייני בכלל בארץ למכוניות מהשנים האלו בצבעים כהים, איך הוא נשמר ככה? 

 

בעזרת פילינג עמוק והזרקת מילוי חומרים.. :rofl: מחדשים -  בד"כ צובעים את משטחי הרכב, גג, תא מטען ומכסה המנוע.
בתחילה שיפשוף הלכה הרופפת והגעה לצבע הרכב, ואח"כ צביעה ולקה לסיום..
אפשר גם גם לטשטש עם צביעה קלה, עוד חלקים הנושקים למשטחים..

 

" לירון .ה. - כתב

לפני 3 שנים הוחלפו 2 הפנסים הראשיים, אחרי נזילה של מים פנימית, ואי היכולת לנקות את זה. באותה ההזדמנות
צבעתי את הגג ומכסה המנוע, והורדתי את הסמלים מקדימה ואחורה, יש מראה יותר זורם, ואנשים תמיד שואלים איזה רכב זה?. "

 

 

 

אייל.
 

  • רעיון טוב! 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, Electron כתב:

וואו,

איזה כיף לראות כזאת אהבה לרכב!

תודה רבה על השיתוף, גם לי יש מזדקנת בת 22.

לא מרתיע אותי פעמיים טסט או אקסטרה תשומת לב שהרכב דורש , בכל זאת 22 שנה,

אלה העניין הבטיחותי - 0 בטיחות ברכב, כנראה אצתרך להחליפו מסיבה זאת 😔.

 

 

 

כן, איזה רכב יש לך?

האמת הכריזמה בנויה על הבודי של וולו v40. מיזם משותף במפעל של מ.א.ן בהולנד. אז הרכב לשנים שלו חזק ויציב.

אבל כן בעתיד לא יהיה מנוסף מרכב יותר בטיחותי.

 

לפני 45 דקות, ליין מן כתב:

אם אפשר.. הוסף גם מחירים והערות / הארות נוספות..
לחלק מהחברים והקוראים בפורום יש רכבים ישנים.. ושיתוף המידע והעלויות, עוזר לקבלת החלטות
הן אחזקה ותיקון, ואם כדאי לטפל ואיך להחזיק רכבים ישנים.
 

 

 

אייל.

העלות של בולמי מונרו הייתה 450 לאחד.

הכריות 120.

סט אטמי מצתים, 109 ליחידה. יש 4 כאלו.

ההחלפה הזאת נעשתה אחרי 10 שנים.

זה נעשה במוסך מורשה, הרכב מטופל במוסך יבואן כל חיו, זה המוסך, ובעל המוסך כל פעם משתגע ממה שאני רוצה לעשות.. חחח

אבל בסוף הם אוהבים את הרכב.

הרכב מטופל כל שנה, לא עובר 8000 קמ בשנה. תחזוקה מונעת, הרכב בגלל שכל כך הרבה שנים אצלי, אני יודע בדיוק מה נעשה ואיך.

יש לי יכולת כלכלית לקנות רכב חדש. מעדיף להשאר עם הכריזמה שלי

לפני 58 דקות, Buki כתב:

תודה על הסקירה, יפה מאוד. 

בתמונה האוטו נראה עם צבע בריא שלא אופייני בכלל בארץ למכוניות מהשנים האלו בצבעים כהים, איך הוא נשמר ככה? 

 

חונה תמיד בצל? 

כמו שרשמתי

שוטף ידנית כמה שאפשר, לא עושה ווקס, משתדל שיחנה בצל אם אפשר, לא כל כך מצליח בשנים האחרונות. צובע חלקים שדעו עם השנים

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ממוצע העלויות של התיקונים / בלאי לאורך השנים?

למעט טיפולים של שמנים פילטרים. רק תקלות או בלאי.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

האוטו נראה שמור כמו חדש, יפה מאד.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי כריזמה 99, שכמעט זהה לאייר. ידנית. 

גם אני יכול לדווח על אמינות מופלגת של המנוע והגיר. פחות של האביזרים, שעונים וכו' 

מתלים מזעזעים. בלמים פושרים. אצלי תופים מאחורה, בטוח שאצלך דיסק?

 

האוטו אח של הוולוו s40 ויוצרו יחד בנדקאר בהולנד. גם הוולוו האח לא היה הצלחה גדולה.

 

למרות ששלי ידני והמנוע החזק יותר של הלאנסר, הוא די עגלה. בכלל זה לא אוטו למי שחובב נהיגה. אני עד היום מתגעגע לניסאן סאני שקדמה לכריזמה.

 

היתרון הגדול של הכריזמה הוא שהיא נקנתה בזול, שווה כלום, ותמיד הרגשתי בטוח לנסוע ללא מקיף. Vfm מנצח 

 

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...