Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ישראל מתחשמלת - 951 מכוניות חשמליות נמסרו ברבעון הראשון של 2021


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 28

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, TheAvatar כתב:

לדעתי היברידי זה לא לפה ולא לשם. החיסכון בדלק בקילומטרז ממוצע לא מצדיק את עלויות הרכישה הגבוהות יותר. בנוסף, הרכב נזקק לטיפולים כמו רכב עם מנוע בעירה פנימי רגיל. 

 

בגלל הטבות המס/זיהום המחיר דווקא די אטרקטיבי (תראה כמה איוניק / קורולה היברידית יש בכבישים). והחסכון בדלק בהחלט מורגש.

אם במקום לעשות 500-600 ק"מ למיכל אני עושה 800-1000 ק"מ יש פה חסכון משמעותי בדלק.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אבל אין לGAC GE3 כזה. אופס...🥺   אבל אני בטוח שהיא עברה מבחנים לא פחות מחמירים בסין     

הכותרת קצת יומרנית , לדעתי.   כלומר מסירות יפות , אבל רכב חשמלי הוא אפילו לא אחוז אחד מהמסירות.  0.93% אם לדייק.   

מתישהו בנזין/דיזל יהיה ככה.   ז"א יהיו מאות אלפי רכבים חשמליים ומספר תלת ספרתי של רכבים עם מנוע תבערה פנימית, כשרובם, אם לא כולם, זה רכבי נישה כלשהם, או שנרכשו לשימוש מאוד ספציפי.

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 3.4.2021 בשעה 04:04, eladts כתב:

יש שמועות על שת"פ בין טויוטה לטסלה באופק. זה אולי נשמע כמו מתיחת 1 באפריל, אבל כבר היו דברים מעולם.

 

למה 1 באפריל?

 

לטסלה יש את הטכנולוגיות של רכב חשמלי, לטויוטה יש את הידע והניסיון בייצור המוני של מכוניות קטנות/גדולות/משאיות/מה לא.

אם הם יאחדו כוחות, זה יכול להיות משהו בלתי ניתן לעצירה.

 

https://www.foxbusiness.com/lifestyle/tesla-toyota-eye-restarting-suv-partnership

https://www.auto123.com/en/news/partnership-tesla-toyota-platform-suv/68002/

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, TheAvatar כתב:

 

הביטחון הזה נובע מבורות, לא מעובדות. MG נמכרת באירופה (!) ועמדה בהצלחה במבחן הריסוק האירופאי. להגיד שהרכב לא עומד בתקינה אירופאית זה פשוט קשקוש מוחלט. 

 

GAC לא נבחנה במבחן הריסוק האירופאי (רק הסיני). בכל זאת אני מתקשה מאוד להאמין שהיו מאשרים להם למכור רכב שאינו עומד בתקינה.

אכן MG עומדת בתקנים האירופאים 

 

אולם GAC לא. לכן הכמות המיובאת בשנה היא קטנה , (עד 400 רכבים מותר )

 

ואם אתה מתקשה להאמין , חיפוש קצר בגוגל של GAC תקינה אירופית יעלה את התוצאה הבאה 

 

https://thecar.co.il/gac-מגיעה-לישראל-שישה-דברים-שכדאי-לדעת/

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, BeBest כתב:

 

בגלל הטבות המס/זיהום המחיר דווקא די אטרקטיבי (תראה כמה איוניק / קורולה היברידית יש בכבישים). והחסכון בדלק בהחלט מורגש.

אם במקום לעשות 500-600 ק"מ למיכל אני עושה 800-1000 ק"מ יש פה חסכון משמעותי בדלק.

 

נכון, אבל אתה גם משלם יותר על הרכב. לדוגמא יאריס רגילה 105 אלף, יאריס היברידית 115 אלף. אם אתה לא נוסע הרבה לא תקזז את הפער בין שני הרכבים.  

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@TheAvatar החשבון של מדויק א-ב-ל

 

1. לא כל האנשים עושים את החשבון.

2. את רוב ההפרש (אם לא את כולו) מקבלים במכירה.

3. מי שלוקח הברידי בליסינג - זה משתלם לו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, TheAvatar כתב:

 

הביטחון הזה נובע מבורות, לא מעובדות. MG נמכרת באירופה (!) ועמדה בהצלחה במבחן הריסוק האירופאי. להגיד שהרכב לא עומד בתקינה אירופאית זה פשוט קשקוש מוחלט. 

 

GAC לא נבחנה במבחן הריסוק האירופאי (רק הסיני). בכל זאת אני מתקשה מאוד להאמין שהיו מאשרים להם למכור רכב שאינו עומד בתקינה.

תרגע עם העברית שלך כי לי אין בעיה להחזיר

  

לפני 4 שעות, YaronNahum כתב:

אכן MG עומדת בתקנים האירופאים 

אולם GAC לא. לכן הכמות המיובאת בשנה היא קטנה , (עד 400 רכבים מותר )

ואם אתה מתקשה להאמין , חיפוש קצר בגוגל של GAC תקינה אירופית יעלה את התוצאה הבאה 

 

https://thecar.co.il/gac-מגיעה-לישראל-שישה-דברים-שכדאי-לדעת/

 

תודה, אבל הMG הגיע לארץ לפני שהיא עברה אישור אירופאי.

בקיצור מביאים לפה זבל סיני רק בגלל שהוא חשמלי.

 

ציטוט

בלובינסקי מציינים כי הרכב יעבור תקינה מלאה לפי התקן האירופי, ובניגוד לכוונת מספר יבואניות אחרות להשיק בקרוב מכוניות סיניות חשמליות בתקינה מקלה. במסגרת שינוי שנכנס לאחרונה בישראל, מתאפשרת מכירת כמות מוגבלת (עד 400 יחידות לדגם) של מכוניות מבלי שאלו נדרשות לעמוד בתקן האירופי או האמריקני.
 

https://www.auto.co.il/article/132687-local-news-mg-zs
 

  • רעיון גרוע 2

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, YaronNahum כתב:

אולם GAC לא. לכן הכמות המיובאת בשנה היא קטנה , (עד 400 רכבים מותר )

 

אני אהבתי שהרכב הזה מתפאר בדירוג בטיחות 0.

 

זה נראה לי משהו בין קורולה 94 לבין שלושה ערסים שרוכבים על זוג אופניים חשמליים לבין מטחנת בשר סובייטית תעשייתית.

 

 

Capture+_2021-04-14-18-42-41.png

  • מצחיק 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה דירוג בטיחות של משרד התחבורה הישראלי. הדירוג לא שווה את הנייר שהוא מודפס עליו. (יש כתבות בנושא) הדירוג היחיד שאמור לעניין את הצרכן זה ציון במבחן הריסוק האירופאי/אמריקאי. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אין לGAC GE3 כזה. אופס...🥺

 

אבל אני בטוח שהיא עברה מבחנים לא פחות מחמירים בסין 

 

 

  • מצחיק 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, vadim6385 כתב:

אבל אין לGAC GE3 כזה. אופס...🥺

 

אז אל תקנה עד שיהיה. 

 

ציטוט

אבל אני בטוח שהיא עברה מבחנים לא פחות מחמירים בסין 

 

ייתכן מאוד. תעשה טיול בסין (שנחאי, בייג'ינג, שנזן, גואנגזו) ומהר מאוד תבין איפה צומחת האימפריה של המאה ה-21. בכל אופן ציינתי מספר פעמים שהרכב לא אופציה עד שיעבור מבחני ריסוק אירופאים. 

 

ציטוט

 

 

 

מצחיק, אבל זה סרטון שצולם על ידי דינוזאורים בעידן הפרה-היסטורי ולא משקף בכלל רכבים סינים מודרניים.  

לפני 42 דקות, LotusElise כתב:

תודה, אבל הMG הגיע לארץ לפני שהיא עברה אישור אירופאי.

 

עניין בירוקרטי בלבד. קיבלה תקינה אירופאית? קיבלה. קיבלה 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופאים? קיבלה. אז איפה הבעיה? 

 

ציטוט

בקיצור מביאים לפה זבל סיני רק בגלל שהוא חשמלי.

 

https://www.auto.co.il/article/132687-local-news-mg-zs
 

 

סיני כן. חשמלי כן. אבל אם ככה נראה אוטו זבל מצבנו טוב. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה שסין היא ה-מעצמת על של המאה ה21 אין לי ספק, ובתור חובב טכנולוגיה, שנזן זה אחד המקומות שאני בהחלט חייב לבקר בהם.

 

אבל זה עדיין לא אומר שום דבר על רמת הבטיחות של הרכבים שלהם.

 

דירוג הבטיחות הישראלי עדיין מתבסס על משהו. אם הוא היה גבוה בצורה לא פרופורציונלית, כאן הייתי חושד, בדיוק כמו עם דרגת זיהום נמוכה באופן מפתיע של דיזלים אירופאיים.

 

אבל כשהדירוג סטיחות הוא אפס עגול - אין פה מקום לטעויות. הרכב לא בטיחותי, נקודה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי קצת מחקר ודירוג הבטיחות הישראלי מתייחס אך ורק למערכות אקטיביות. הדירוג לא לוקח בכלל בחשבון דירוג בטיחות פסיבי. 

 

יש כאן הסבר איך הדירוג עובד.  

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5552251,00.html 

 

הפער הגדול בדירוג בין משרד התחבורה ובין ציון הריסוק האירופאי הוא בעיקר בדגמים וותיקים שמעניקים בטיחות פאסיבית טובה (ריסוק) אך אין להם את כל האלקטרוניקה האקטיבית המודרנית. 

 

קח לדוגמא את רנו זואי

 

דירוג משרד התחבורה - 0 

ציון במבחן הריסוק האירופאי - 5 כוכבים (2013) 

 

או סקודה פאביה

 

דירוג משרד התחבורה - 2

ציון במבחן הריסוק האירופאי - 5 כוכבים (2014) 

 

ציון 0 של משרד התחבורה במקרה של GAC מעיד על כך שאין מערכות אקטיביות ברכב. אבל זה לא אומר כלום על הבטיחות הפסיבית של המכונית. לשם כך נצטרך לחכות לתקינה האירופאית. 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין מרגיש פישי שרכב ב-140 אלף ש"ח ואין בו אף אחת מהמערכות הללו.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

140 אלף נחשב ליחסית זול בקטגוריה. הרכב מאובזר מאוד, זול ב-5,000 שקל מהגרסה היקרה של MG ומגיע עם סוללה גדולה יותר. בנוגע למערכות בטיחות מדובר בדגם די מיושן שפותח במקור כרכב בנזין ועברה הסבה לרכב חשמלי בקומבינה. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, TheAvatar כתב:

עשיתי קצת מחקר ודירוג הבטיחות הישראלי מתייחס אך ורק למערכות אקטיביות. הדירוג לא לוקח בכלל בחשבון דירוג בטיחות פסיבי. 

 

יש כאן הסבר איך הדירוג עובד.  

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5552251,00.html 

 

הפער הגדול בדירוג בין משרד התחבורה ובין ציון הריסוק האירופאי הוא בעיקר בדגמים וותיקים שמעניקים בטיחות פאסיבית טובה (ריסוק) אך אין להם את כל האלקטרוניקה האקטיבית המודרנית. 

 

קח לדוגמא את רנו זואי

 

דירוג משרד התחבורה - 0 

ציון במבחן הריסוק האירופאי - 5 כוכבים (2013) 

 

או סקודה פאביה

 

דירוג משרד התחבורה - 2

ציון במבחן הריסוק האירופאי - 5 כוכבים (2014) 

 

לפני שעתיים, TheAvatar כתב:

מצחיק, אבל זה סרטון שצולם על ידי דינוזאורים בעידן הפרה-היסטורי ולא משקף בכלל רכבים סינים מודרניים. 

 

 

משעשע קצת שדירוג של 5 כוכבים מ 2013 זה טוב, אבל דירוג סיני מאותה תקופה לערך זה כבר דינוזאורים.

איך אתה יכול להשוות ציון ריסוק מלפני 8 שנים לדירוג נוכחי. ?

 

גם הדגמים התחלפו מאז ועברו מתיחות פנים 

 

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...